Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سن جنین
سن جنین همیشه دو هفته کمتر از سنی هست که آنتی میگه مثلا سن لقاح مال چهار هفته پیشه سونو آنتی شش هفته پیش را نشون میده یا دوهفته پیش به طور کلی میشه گفت هر سنی که آنتی برای سن حاملگی مشخص میکنه بیشتر است از زمان لقاح یا نه
- بارداری
روز 3 پریودی نزدیکی داشتم و این سری دو روز دیرتر پریود شدم باردارم؟؟؟ البته بدون دخول و باکره هستم
- اندومتر
سلام من ضخامت با دولایه ۱۳ میلیمتر در فاز خونریزی ضخم رویت شده ومشکل زگیل تناسلی با تیپ ۳۹ دارم آیا الان ضخامت من خطر ناک است
- بارداری
سلام . من ۴ روز پیش نزدیکی داشتم ولی
شک داشتیم که نکنه یه موقعه ریخته شده باشه زمانی که میخواست ارضاع بشه تو بدنم نبود ولی بازم شک داشتیم
قرص اورژانسی خوردم حالا بازم احتمال بارداری هست؟ اگه هست چه قرصی بخورم؟ - زنبور زدگی در بارداری
سلام من در هفته ۱۷ بارداری هستم انگشت دستم رو زنبور نیش زده البته در ۶ هفتگی هم پایم رو نیش زده میخواستم بپرسم برای بچه ام مشکلی نداره در ضمن حالم خوبه مشکلی ندارم
- لکه بینی
سلام خانم دکتر عزیز،ببخشید از هفته چهارم بارداری لکه بینی خیلی کمی داشتم تا هفته پنجم،سونوگرافی در هفته پنجم ساک حاملگی رو ندید،ولی گفت چیزی شبیه ساک بارداری میبینم،یعنی امکان داره خارج رحمی باشه
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام من یه هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و بدون استفاده از هر نوع قرص و وسیله پیشگیری و روز آخر پریودی هم بودم بعد اون سردرد خفیف و کمر درد دارم رنگم به کل پریده میترسم باردار باشم و این هم بگم هیچ مایع و اسپرمی داخل و اطراف واژن ریخته نشد و بلافاصله بعد از رابطه خودم رو شستم لطفا کمکم کنید میترسم حامله باشم
- درمان ناباروری
سلام خسته نباشید من از ۵ پریود تا ۹ قرص لترزول خوردم از ۱۰ تا ۱۴ امپول سینال اف زدم بهد دوروز امپول اچ سی جی زدم به همراه شیاف تا ۵ شب شبی دو تا الان دو خفته میگزره احساس کمردر و درد زیر شکم موقع پیاده روری ایا به نظرتون باردارم بهم گفتن فولیکول هات ریز شدن
- هماتوم در بارداری چیه؟
هماتوم در سطح جنینی به ابعاد۲۰*۱۳میلی مترو درلبه فوقانی جفت به ابعاد ۱۸*۱۱ میلی متر چیه؟در ۱۳ هفتگی چه خطری داره ودرمانش چیه؟
- تاخیر پریودی
سلام ضخامت اندومت۸م.م.است و اکوی آن کمترازنرمال.تخمدان راست با اکوی طبیعی مختصر بزرگتر از نرمال۱۳سی سی
- بارداری
سلام خانم دکتر من پنچ ماه درحال اقدام به بارداری هستم من سه ماه پریودیم منظم بود ولی الان دو ماه نامنظم شده و الان از پریودیم ۱۱ روز گذشته بی بی چک زدم منفی بود خیلی کمردرد دارم و صبح ها شکم درد هم دارم
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- بارداری
سلام هفته ۲۷ بارداری هستم.امروز متوجه شدم کف دوتا دستام انگار ورم کرده و حالت خواب رفته داره ..فشار خونم نرماله و مشکل خاصی تاحالا نداشتم.ورم پا رو که داشتم..ولی ازاحساس مورمور و خواب دست نگرانم
- بارداری@@@
دو ضایعه کیستیک به دیامتر ۳۱*22mm و 26*26mm محتوای سپتای متعدد نازک داخلی و اینترنال اکو در تخمدان چپ مشاهده میشوند که مطرح کنند احتمالی کیست هموراژیک میباشند. سلام من چند روزه خونریزی دارم ولی زیاد نیست درد هم تقریبا مثل درد پریودی دارم آیا با این خونریزی کیست هموراژیک از بین میره یا نشان دهنده خطری هستش ؟ یا میترکه ؟ اگه بترکه خطری داره واسم و موجب این میشه باردار نشم ؟ رفتم دکتر متخصص بهم قرص Duphaston داد ...با این قرص کیستم از بین میره ؟این قرص چیکار میکنه؟
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- نازایی
با سلام دکتر برای من این ماه iui گفتن انجام بدم قرص لتروزول و آمپول سینال اف گفتن بزنم قرص گفتن از سوم پریودی بخورم روزی دوتا تا ۷ اما من از سوم نخوردم از چهارم پریودیم خوردم مشکلی نداره از چهارم خوردم تا ۸ ادامه بدم که پنج روزش تموم شه و شب ۸ آمپول بزنم
- بارداری.
سلام خانم دکتر من و همسرم تمام آزمایشات و انجام دادیم و هر دو سالم هستیم ولی هنوز بعد از 8 ماه اقدام باردار نشدم میشه کمکم کنید دارویی چیزی میشه استفاده کرد که زودتر نتیجه بگیرم
- بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - اکتی ژل
سلام من ماه ۶بارداری ام دکتربراترشحاتم اکتی ژل داداشکال روبروشورش نوشته براجلوگیری ازعفونت ۳روزیباراستفاده کنید تا اخربارداری استفاده کنم زود به زود عفونت دارم
- بارداری
درهفته اول مصرف قرص ال دی هستم ودخول داشتم ومنی ب داخل راه پیداکرده..آیاباردارمیشوم؟دوباردرطی سال قبل وسه سال قبل سقط داشتم.آیاانکان داردباردارشوم؟اگرقرص دوتایی بخورم مشکل پیش می آید؟


