Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چکاپ قبل از بارداری روز ۱۴ پریودی
سلام من سونو فولیکول دادم چیه فولیکول ۲۷میلیمتری دارم واندومترم ۹است چند درصد احتمال داره تخمک گذاری صورت بگیره؟واحتمال کیست شدن بالاست؟
- خط خونی رنگ روی شکم
- بیماری زنانه
سلام من ۲۷دسالمه ۴ ماهه ازدواج کردم ازاول دراقدام بودم باردارنشدم پریدمم یک ماه عقب افتاده ازمایش دادم منفی است چکارکنم ممنون
- شیردهی
باسلام خدمت خانم دکتر محترم،بنده به کودک ده ماهه شیر میدهم ولی از دوماهگی به بعد فقط ازیک سینه شیر دادم درحال حاضر سینه دیگر شیر دارد البته کمتر ایا میتوانم ازاین سینه که چندماه شیر نداده ام بچه را تغذیه کنم برای بچه ضرر ندارد؟متشکرم سلامت باشید
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز من مشکل نازایی دارم وتحت نظر شما هستم به من گفته بودین که تخمک اهدایی بگیرم می خواستم بگم که الان میتونم بیام مطب وبرای این کار اقدام کنم خسته نباشید با تشکر
- سلام من آی وی اف کردم امروز 19 انتقال هست ومثبت شد اما ازروز 10 انتقال لک قهوهای دارم تاامروز چیکار کنم
- سلام دکترخانم مجرد هستم وقتی هوس خودارضاعی میکنم رحمم بشدت درد میکند مشکل چیست میشه راهنماییم کنین
- رحم بزرگ
سلام وقتتون بخیر در جواب سونوگرافی رحم بزرگ میوماتوز با ابعاد میدساژیتال ۱۳۲*۹۲ میلیمتر محتوای یک میثم اینترامورال تا ساب سروز به ابعاد ۱۰۲*۸۴ میلیمتر در قدام فوندوس و بادی با اثر فشار بر اندومتر و مثانه رویت شد اندومتر اکوژن به ضخامت ۹ میلیمتر رویت شد برای درمان چکاری باید انجام دهم خطرناک هستش
- ترشح سفید آبکی
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردارم حدودا از چند هفته پیش بعضی وقتا که سرپا هستم یا زیاد راه میرم، از واژنم حس میکنم ی ترشح گرمی خارج میشه میبینم ی ترشح سفید ولی وقتی با لباس زیرم پاک میکنم ترشح سفید تبدیل به آب میشه خیلی آبکی ،میخواستم بدونم خطرناکه؟
- سلام مطب چه روزی باز میشود
- سلام خانمی۳۷ساله اینارو در سونوگرافیم نوشته لطفا نظرتونو بگید تشکرضایعه سولیداکوژن به ابعاد ۲۸*۱۴م.م درون کاویته اندپمتریال همراه مایع لوکوله رویت شد وضایعه هایپواکو محو به قطر۶۳م.مدردیواره قدامی بادی رحم رویت شد که بیشتر بافوکال ادنومیوزیس مطازقت دارد
- پریود شدن
باسلام من یک ماه و نیم هست روزی نصف قرص مجسترول مصرف میکنم الان یک هفته اس که پریود شدم خونریزیم کمه ولی کاملا قرمزه ایا طبیعیه؟
- سلام خانم دکتر ۲۹ سالمه و در هفته ۱۷ بارداری هستم سنو گرافی تشخیص دادن که فکوس اکوژن در بطن چپ جنین مشخص شده به نظر شما مشکلی نداره
- سلام من قرص فلوکونازول ۱۵۰ از اون صورتی گچی ها، خوردم دو تا واسه عفونت قارچی واژن، بعد دیگه نخوردم مشکل کبد و کلیه ندارم جز کیست کلیه و اگزالات مثانه، بخاطر علایمی که بعد دارو داشتم ترسیدم، ایا با این مشکلاتی که گفتم، کیست کلیه ..خطرناک بود مصرف دارو؟ باید برم ازمایش و سنو بدم؟ خیلی نگرانم چون کلیه هام درد میگیره
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- متخصص زنان وزایمان
سلام خانم دکترمن ازکجابدونم شب تخمک گزاریمه چون میخوام بچه دومم پسرباشه کیابایدنزدیکی داسته باشم
- پریود
سلام من الان پنج روز از پربودیم عقب افتاده وترسه بارداری دارم پیشین برای اولین بار شروع به خوردن قرصه سیپروترون کامپاند کردم یعنی میشه با خوردن این قرص پریود بشم ؟
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- شک دارم ک باردارم ولی خارش و ترشحات واژنی زیاد دارم چی استفاده کنم؟


