Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- خونریزی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من تحت نظر شمام الان بارداربودم و خونریزی داشنم تو هفته هفت بمن قرص و شیاف دادید مصرف میکنم امروز درد شدید خیلی شدید در حد زایمان داشتم لخته های خونی بزرگ ازم خارج شد یعنی من سقط کردم انقدر از نظر روحی خرابم که الان نمیتونم مطب بیام با اونهمه درد و لخته بزرگ حاملگی احتمال ادامه را داره
- کیست در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ
سلام داخل سونو انومالی نوشته یک کیست 6.4 در شبکه کوروئید بطن طرفی چپ دیده میشود این خطر نامه سونوها و ازمایشات هفته 12کاملا طبیعی و بدون مشکل بوده
- تنبلی تخمدان
سلام من سنوگرافی تخمدان انجام دادم و در سنوگرافی نوشته فولیکول غالب ۲۳میلیمتری در تخمدان چپ مشاهده میشود میشه راهنمایی کنید یعنی چی
- بارداری دوم
سلام خانم دکتر.خسته نباشید.من چند ماه بعد سی و هشت سالم تمام میشود.همسرم به شدت تمایل به فرزند دوم دارد.اما من احساس میکنم از هیچ نظر چه جسمی چه روحی آمادگی ندارم.بارداری اولم بسیار سخت و فرزندم علیرغم هوش بسیار زیاد،خیلی بهانه گیر و حساس است.ممکنه کمکم کنید.من تا کی فرصت بارداری دارم.آیا با این عدم تمایل میتوانم باردیگر یک مادر دلسوز برای فرزندم باشم.واقعا سردرگم شدم. متشکرم.
- سوال از دکتر زنان
با سلام من یه مشکلی داشتم خون قاعدگی ماهانه من هم از واژن خارج میشه هم از قسمت کلیتروس میخواستم ببینم مشکله جدی هست؟
- سلام آیا این که بی دلیل گریه میکنم ممکنه افسردگی گرفته باشم و بی اشتهای دارم و صبح که از خواب بیدار میشم خیلی ناراحتم میشه نظرتون در این مورد بدین ممنون میشم رهنمایی کنید
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیبروم ساب سروز خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز رحم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز رحم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ رحم وجود دارد؟؟ابعاد رحم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- لیزر زگیل تناسلی
سلام خسته نباشید ببخشید بعد از لیزر زگیل تناسلی،، چند روز طول میکشه تا جاش خوب بشه؟و آیا رد یا همان لک هم باقی میمونه؟
- کیست
با سلام.آیا شیاف و آمپول پروژسترون باعث کیست تخمدان میشود؟
- رنگ کردن مو و ابرو
سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم آیا میتوان از رنگ مو و و دکلره در ۲ هفته آخر بارداری استفاده کرد ؟؟
- بارداری
با سلام خانم دکتر 39 سالمه خیلی دوست دارم سریعتر نتیجه بگیرم . اگر بخواهم از تخمک اهدایی استفاده کنم هزینه تخمک اهدایی و آی وی اف چقدر هست. درصد موفقیت چه میزان است.
- سلام وقت بخیر من ۲۵سالم هستش تا ب حال ب دلیل کوچیک بودن رحم پریودنشدم تخمدانام سالم هستن وداخل سونگرافیم نوشته هایپوپلاستیک ایا درمانی داره؟
- کیست سینه
من پیش دکتر رفتم معاینه ام کرد وفرستاد سونوگرافی توسونوگرافی نوشته فیبروکیستینک یا فیبروآندوم به ابعاد ۱۵*۲۸درلبه آرئول ساعت ۱وبه ابعاد ۱۵/۵*۷/۵ م م در mid zoneساعت ۱۰ برست راست دیده می شود
- چرا دکتر روزی یک عدد کپسول
من خانم ۳۵ساله هستم ،یه زایمان زود راس داشتم ،یک سال بعد از عروسی ،الان ۱۷ سال دیگه بچه ندارم ،الان دکتر این دارو را اوابوست رابرام تجویز کرد روزی یک عدد آیا تاثیر هم دارد ،من پریود هم عقب می اندازم ۳تا ۴ماه بعد هم باید آمپول بزنم تا پریود بشم ،نمیدانم چیکار کنم
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام من یه بارداری بخاطر نارسای دهانه رحم سرکلاژ شدم تا 36هفته رفتم سزارین شدم و بارداری دوم با وجود سرکلاژ در هفته 20 دهانه رحم باز شده و کیسه ابم سوراخ شد و مجبور شدم سقطش بکنم دکترم گفته باید سرکلاژ شکمی بشم آیا نیاز ک سرکلاژ شکمی بشم در ضمن قبل از اون زایمانم دوتا سقط 15هفتهو16داشتم ولی سرکلاژ نشد بودم
- سوال
سلام. اولین رابطم با همسرم دخول کامل نبود. تا یه حدی بود چون من درد داشتم. خونی نیومد. بعد از اون من رفتم بیرون و داشتم پیاده روی میکردم که احساس کردم یه چیزی ازم اومد و زیر شکمم و شکمم یکم درد گرفت. لکه های قهوه ای بود که کم کم با ترشح پاک شد. بعد از اون اتفاق که دخول کامل داشتیم دیگه خونی نیئومد. دردم نداشتم. اون لکه ها بخاطر پارگی بکارت بوده آیا؟ معاینه نشدم از اونموقه تا الان چندسال میگذره اما خودم فکر میکنم بکارتم حلقوی معمولی بوده.
- حامله نشدن
سلام من۲۱سالمه وازخرداداقدام به بارداریم و مشکل بالابودن پرولاکتین و ادنوم هیپوفیز داشتم دکترفقط بهم امپول سینال اف لتروزول متفرمین کلومفین دفاستون دادن وسریع پیشنهادای وی اف دادن که به اسرارخودم عکس رنگی انجام دادم کاملاسالم بودم وشوهرمم ازمایش دادمتوجه شد یه مقدارحرکت اسپرمش ضعیفه بااین حالی که میدونس که مشکل اصلیم چیه باز خودسرانه رفتم دکترغددمتوجه شدم گره تروئیددارم که خیلی مهم نیست اماحامله نمیشم حتی اخرین باربااستفاده امپولا۱۸تاتخمک داشتم اماباز نشدتروخداراهنمایم کنین فعلابازدکترغددبرام ازمایش پرولاکتین و تروئیددادن باید برم انجام بدم واقعاخسته شم ازاین همه قرصوامپولو هزینه الکی ممنون میشم کممکم کنین
- سقط جنین
سلاممن امروز رفتم تست بتا انجام دادم مثبت بودمن یه دختر۲ساله دارم من این بچه رو دیگه نمیخوام میتونم بیام سقط کنم و قیمتش چنده؟ ممنون


