Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- سونوگرافی پستان
ضایعه بیضی شکل اکوژن درساعت ۹پستان بافاصله ۵ م مازنیپل به نفع لیپوم ۱۰.۲۲م م مشهود است یعنی چه
- درباریه سزاریان پنجم
سلام وقت بخیر ایا تا الان دیدید عمل سزاریان ششم منضورک میشه امکانش داره
- مدت پریودم کوتاه شده است
من قبل از عید نزدیکای اسفند رابطه داشتم اما دخولی صورت نگرفت و چند روز بعد پریود شدم ولی پریودم دو روز بیشتر نبودم (من ۷ روز همیشه پریود میشم) و ماه بعدن همین طور بود پریودم خیلی کوتاه بود ۳ روز بود و بیبی چکمم جوابش منفی بود و قبل از اینکه اصلا رابطه غیر دخولی برقرار کنم خیلی زیر دلم درد میکرد چون نزدیک های پریودمم بود می خواستم بپرسم ایا ممکن است باردار باشم؟
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- پریودی
سلام ببخشید من دخترم 18 سالمه تا الان معاینه واژنی نشدم پریودیم دو ماه عقب افتاد با فرق مدرکسی پرزسترون درست شد الان برم پزشک زنان معاینه میکنن منو یا نیازه بگم بدنمو چک کنن
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- نزدیکی
سلام خانم دکتر
من زیاد تمایل به نزدیکی ندارم. میتونه علتش استفاده از کاندم باشه؟
با تسشکر
- بارداری
سلام من ۱۷روز بعد از پریود یک نصف لکه بینی صورتی رقیق داشتم امکان داره لانه گزینی باشه؟ لانه گزینی در صورت وجود چند روز بعد از نزدیکی اتفاق میفته؟؟؟ ممنونم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من کیست تخم دان دارم که اندازش ۵سانته و به قرص ال دی حساسیت دارم اگه آمپول دیفرلین بزنم مشکلی نیست دیگه ال دی نخورم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من 20سالمه و مجردم حدود یک ماهه که از واژنم ترشحات پنیری سبز رنگ خارج میشه که بوی خاصی نداره ولی این اواخر بزرگتر شدن میخواستم بدونم مربوط به عفونته آیا نگران کننده اس میشه لطفا راهنمایی کنید از چه آنتی بیوتیکی استفاده کنم
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه چند روز طول میکشه تا خوب بهشه
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- بارداری باوجودکرونا؟
باعرض سلام وخسته نباشید. بنده 37ساله مه ویک بچه دارم ویک سقط انجام دادم. هم خودم وهم شوهرم دوست داریم که بچه زیادداشته باشیم. باوجوداینکه سنم داره زیادمیشه وکروناهم هست بفرمائیدکه ماچه تصمیمی بگیریم؟خیلی ممنون
- بارداری بعد سقط
سلام من ۲ام خرداد سقط داشتم و ۱۱روزه قرص ال دی مصرف میکنم رابطه داشتم ایا با مصرف قرص ال دی بازم باید جلوگیری طبیعی میکردم ممکنه باردار باشم بازم؟
- داروی ضداسترس
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من یکبار دیگه هم سوال پرسیده بودم که اگر در طول بارداری برخی قرصهای ضداسترس و اعصابی که دکتر اعصاب و روان تشخیص میدهند و تجویز میکنند را مصرف کنیم روی جنین اثر بد نمیگذارد اگر مشکلی پیش میاید توروووووخدا بگین باردار نشم من خیلی نگرانم؟آخه پس چرا میگن در سه ماهه اول باردای نباید قرصی مصرف کنیم؟
- کلیتوریس
علت خارج شدن ترشح از کلیتوریس هنگام نزدیکی و گاهی خارش ان قسمت. علت چیست؟
- پریودی کوتاه
سلام.من 27آذرپریودشدم.23دی پریودشدم.23بهمن هم شدم.ولی 23بهن 3روز اول خونریزی قرمزتیره قهوه ای بالخته شدم.روزچهارم ب بعد پاک پاک.آی یو دی دارم.از اول بهمن تا الان منی داخل واژن ریخته نشده.علت چیه؟؟
- عدم کنترل ادرار بعات بیماری شوگرن میتوونم با لیزر درمان کنم
- فیبرم
سلام خانم دکتر؟کسی که فیبرم بزرگ باشه عمل نکنه مشکلی به وجود میاد؟ایا برای عمل فیبرم کوچک میکنید یا برمیدارید؟ طریقه عمل فیبرم به چه صورته؟ آیا تکرر ادار علتش فیبرم داشتن؟


