Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخورم گفت سه دوره بخورم هردفعه از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا ۱دونه ازش مونده پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- سلام ترکیدن کیست تخمدان خطرناک است؟ باعث مرگ میشود؟
- سلام برای آندومتریوز قرص وروژست مصرف میکنم الان دچار لکه بینی شدم آیا به مصرف قرص ادامه بدم یا خیر؟
- باداری و تعیین جنسیت جنین
من مادرم دختر بدنیا آورده فقط. .اولین بچم دختره ..و مطمئنم بچه ی دومم دختر میشه ..علائمم و سرد مزاجیم مشخصه که دختره بچه ی دومم...هنوز باردار نشدم ولی چیکار کنم باردار شدم پسر بشه ..ترو خدا راهنماییم کنید
- مشکل قرص ال دی
با سلام، بنده مبتلا به pcos هستم و دکتر برایم قرص ال دی تجویز کردند، تا قبل از خوردن این قرص ها من هیچ جوش پوستی نداشتم اما الان که حدود 10 روز هست که ال دی مصرف می کنم صورت و حتی بدن من شروع به زدن جوش های زیاد کرده. به نظرتون مصرف قرص رو قطع کنم ؟ و این جوش ها به دلیل تغییر هورمون هاست یا جنبه حساسیت داره؟ ممنون
- بوی بد واژن
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من یه دختر مجرد هستم که تاحالا رابطه جنسی نداشتم به علاوه اینکه معمولا اگر عفونتی هم داشته باشم به پزشک مراجعه میکنم و درمان میشم ترشحاتم هم بدون خارش و سوزش هستن ولی ناحیه تناسلیم اکثرا بوی بدی میده حتی اگر عفونت نداشته باشم بنظرتون باید واسه این مشکلم چیکار کنم؟ پیشاپیش بابت پاسخگوییتون متشکرم
- تهوع بارداری
سلام من باردارهستم و الان ۱ماه و۳هفته ام،ولی تمام مدت حالت تهوع شدید دارم ولی بالا نمیارم،چه کاری انجام بدم ک بهتر بشم
- آسپرین در طول بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من که به علت حاملگی پوچ کورتاژ شدم ،شما برای قبل بارداری اسپرین تجویز کردین وطبق ازمایش پی تی خون ۱۲ ثانیه شد،آیا باز در طول بارداری بعدی باید آسپرین مصرف کنم یا خیر؟تاثیری بر جنین ندارد؟
- هیستروکتومی
۳۸ ساله هستم ۲ ماه پیش هیستروکتومی کردم تخمدانها دست نخورده دو روزه لک بینی دارم مشکل از کجاست و باید چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید خدا خیرتون بده
- تداخلات دارویی
سلام خانم دکترخسته نباشید،،دکتره من قرص استرادیول داده منتهادرحین استفاده اقدام به بارداری کردم،،،اگربارداری اتفاق افتاده باشه ایاممکنه خطرناک باشه برای بارداری وجنین
- بارداری
سلام .ببخشید من بعدازرابطه محافظت نشده ای ک داشتم قرص اوسیز خوردم والان دوماه میگذره وپریود شدم ولی نسبت به قبلا خونریزی ندارم سوالم اینه ک اگه سونوگرافی رحم وتخمدان بگیرم اگه خدایی نکرده باردارباشم معلوم میشه یانه خواهشا جواب بدید
- خونریزی پریود
با سلام سه ماه پیش سقط داشتم که بعد پریود دوره سوم بقایای خیلی کوچیکی به اندازه میلی دیده شد که البته در اون ماه از قرص روکین هم استفاده میکردم که زمان پریودی من خوریزی کمی داشتم اما در این ماه دیگه هیچ دارویی استفاده نکردم الان که پریود شدم و در روز دوم پریودم هست خونریزی به نسبت میشه گفت زیادی دارم . نگران کننده است ؟؟
- تاثیر توده هایپو اکو در شیر دهی
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم ک یک ماهه زایمان کردم سینه سمت چپم خیلی درد میکنه و تیر میکشه هم نیپلش هم از داخل کل سینم قبل بارداریم ک چکاب انجام دادم سونو پستان هم انجام دادم ک گفته بود سینه سمت چپم در ساعت ده توده هیپواکوب اندازه ۶ میل وجود داره داخلش خواستم ببینم این دردمیتونه بخاطر اون توده باشه البته اون موقع دکتر گفت مهم نیست
- لکه بینی
سلام، منقرص دروسبلین ۲۱ دونه رو مصرف کردم و رسیدم به ۷تا قرص سفید دارونما، و الان ۳ روزه ک دارم دارونما رو میخورم ولی پریود نشدم، فقط در حد خیلی کم رنگ لکه بینی قهوایی کمرنگ داشتم آیا این بهمعنی بارداری میباشد یا طبیعیه؟ و بگم که دست نامزدم به پیشاب الوده شد و زد به واژنم آیا احتمال بارداری هست؟من قرص دروسبلین ک بالا گفتم رو از روز چهارم پریودی مصرف میکردم
- لوپرومر
سلام وقت بخیر برای اندومترم این امپول لوپرمر رو زدم الان دو هفته گذشته نوشته از عوارضش قراره دوماه بعد سیکل عادت ماهیانم متوقف بشه میخواستم بگم من پریودام دوباره منظم میشه نگرانم پریود نشم تخمدان ها بهم بریزع لطفا جواب بدین و اینکه این امپول تو رابطه ها اثر میزاره
- در مورد عادت ماهانه
ایا 8 روز از موعد مقرر پریود بشیم اشکال داره .ایا خوردن قرص نوروبیون میتونه باعث زووتر شدن عادت ماهیانه بشه
- سلام دکتر جان در سونورافی من نوشته مختصر اینترنال اک درون مثانه دیده شده ممکن خطرناک باشد؟؟
سلام خسته نباشید اینترنال اکو مختصر در مثانه چیست خطرناک است ؟؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- کیست تخمدان
با سلام با توجه به این که من در انتهای ماه سوم بارداری هستم و به دلیل مصرف کلومفین دچار کیست تخمدان شده ام، آیا نزدیکی در این شرایط را مجاز می بینید؟! البته گفتنی است تاکنون مشکلی از لحاظ نزدیکی نداشته ام اما شنیده ام که نزدیکی می تواند سبب بزرگی کیست و در نهایت پارگی آن شود. قبلا از راهنمایی شما سپاسگذارم.
- بارداری
سلام وخسته نباشید من دیروز سقط داشتم فقط خونریزی خیلی کمی دارم لخته اصلا نیومده باید چیکار کنم


