Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام ببخشید خانم دکتر من بعد از استفاده از قرص اورژانسی حدود ۴۰روز پریود شدم وقتی رفتم دکتر قرص مدروکسی به مدت یک ماه برام تجویز کردن الانم خوب شدم دیگه لکه بینی و پریود ندارم ومدت هفت روز از قرصهام مونده میخام باردار شم این قرصها احتمال داره که از بارداریم جلوگیری کنه!!!
- ترشحات ابکی
سلام خسته نباشد هفته ۱۵ بارداری هستم. ترشحات ابکی دارم طبیعیه؟ بدون رنگ و بو .
- سقط جنین
سلام من یک ماهه باردار بودم قرص سایتوتک استفاده کردم روز اول خونریزی دل درد ولی چیزی که شبیه لخته یه بچه بیافته نیافتاده روز دومم خونریزی قطع شده الان باید چیکار کنم؟؟
- سلام من سونوگرافی داخلی انجام داده وسایز مولکل ۱۷میلی بود و میخوام بدونم باید سایز مولکول چند باشه تا آزاد شه برای تخمک گذاری وبارداری
- بارداری
با سلام بنده 2 بار سقط مکرر داشتم ایا برای بارداری سوم نیاز به استراحت یا رژیم خاصی دارم
- مصرف قرص در اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر.. اقدام به بارداری کردم و بدنم کهیر میزنه به پزشک پوست مراجعه کردم قرص کلرفینیرامین برام تجویزکرد..هنوز باردارنشدم میتونم از این قرصا بخورم یانه ؟ممکنه باعث ناباروری بشن یا اسیب به جنین میزنن.ممنونم
- رنگ کردن مو و ابرو
با سلام و خسته نباشيد آیا رنگ کردن مو و ابرو در دوران بارداری ممنوع است؟
- بارداری﷼
سلام ،من بیستم آمپول آزاد سازی تخمک رو زدم پنج شیش روز بعد حالت تهوع و کمردرد ... داشتم بی بی چک گرفتم مثبت شد باز دو روز بعدش بی بی چک زدم قسمت c پررنگ شد قسمت t مثل سایه افتاد باز صبر کردم ده دوازده روز گذشت از زدن آمپولم بی بی چک زدم منفی شد یعنی باردار نیستم ؟یا بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ یا احتمال بارداری وجود داره؟ شش هفت روز دیگه به پریودیم مونده آیا تو این مدت ممکنه باردار بشم ؟ من پنج ماه هستش ازدواج کردم پریود میشدم ولی تاخیر داشت فقط ماه هم تاخیر داشت چون میخواستم آمپول آزاد سازی رو بزنم رفتم آمپول زدم که پریود بشم البته قبلش آزمایش خون دادم که مطمئن بشم باردار نیستم بعد آمپولو زدم ...ماه بپش نهم پریود شدم با آمپول این ماه هم اگه پریود نشدم باید آمپول بزنم یا خودم پریود میشم ؟ امیدی هست که انشاالله تا پریودیم باردار بشم ؟ یا باردار شدم بی بی چک رو زود استفاده کردم ؟ تو رو خدا به همه سوالاتم پاسخ بدید خیلی مهمه ...با تشکر ...
- بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- جلوانداختن پریودم….
38ساله م.پریودم یه مدت نامرتب بوددرماه چندبارمیشدم که بااستفاده ازدارومشکلم حل شدولی الان سه ماهی هست که هرماه جلومیندازم وبااینکه یکسال هم هست جلوگیری ندارم باردارنمیشم.واولین بارداری 17سال پیش بود.
- درد وخونریزی
سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲به علت بارداری خارج از رحم داروی متاتروکسات تزریق کردم ودر تاریخ۱۴۰۰/۳/۵هم با پایین اومدن آزمایش بتا از بیمارستان مرخص شدم.تا هشت روز بعد از مرخص شدن درد و لکه بینی داشتم.اما از روز نهم هم درد شدید تر شد وهم خونریزی به صورت لخته .بامراجعه مجدد به بیمارستان و گرفتن آزمایش بتا باز هم بتا رو به کاهش بود.اما همچنان درد وخونریزی شدید هست.میخاستم بدونم این درد وخونریزی طبیعی هست یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید .چون توی شهر من امکانات نیست وبرای مراجعه حداقل باید ۱۲۰ کیلومتر راه برم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید خواستم بگم من پنج روز به موعد عادت ماهیانم مونده دفعه آخر خیلی دیر پریود شدم و یه رابطه بدون محافظت شده داشتم از هفته ی پیش حالت تهوع نسبت به بو بعضی چیزا وکم اشتهایی و کمر درد و درد زیر دل و ترشح زیاد سفید دارم امروز بیبی چک گذاشتم خط c خیلی کمرنگظاهر شد الان با این علایم من ممکنه باردار باشم؟؟؟
- بارداری
چه موقع بعدارسقط برای اولین بار میتوانم قرص ضد بارداری مصرف کنم؟
- زنان وزایمان
سلام من ۴/۵مهرپریود شدم وتاریخ۲۲تا۳۰مهررابطه محافظت نشده داشتم با همسرم الان هم باردارهستم میخواستم بدونم دقیقا چند هفته هستم ؟دکترم میگه ۶هفته مگه میشه همون هفته که نزدیکی داشتم فوراباردارشده باشم !؟ممنون میشم پاسخ بدید
- کیست یونی لوکولار
سلام من کیست یونی لوکولار ب دیامتر ۴۵ م م درتخمدان چپ دارم آیا با دارو رفع میشه یا نیاز ب جراحی هست؟ من نامزد دارم و میخام ازدواج کنم خاستم ببینم مشکلی برای بارداریم ایجاد میکنه؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سقط جنین
سلام من ۳۳ سالمه ۳هفته پیش نزدیکی داشتم که روز بعدش قرص اورژانسی خوردم الان دوهفته از تاریخ پریودیم میگذره بیبی چک مثبت نشون داد الانم از قرص سایتوتک استفاده کردم فقط لکه بینی دارم سونو دادم گفت هیچی تو رحم دیده نشده ولی اندومترم ۱۱ضخامتش الان من بار دارم یا نه
- درموردبارداری
سلام من یک بار و یازده سیکل سونوبرای فولیکل دادم 10بوددکتربهم لتروزول داددودوره لتروزول خوردم بعد وز سیزدهم فولیکول 25داشتم آمپول اچ سی جی زده آیا باردارمیشم؟
- عقب انداختن پریودی
خانم دکترببخشید من همونیم که گفتم ۶روزه پریودم عقب افتاده یادم رفت اینو بگم من یکسال و نیمه هم واس بارداری تلاش کردم اما بی نتیجه بود خودم وهمسرم هم مشکلی نداریم.
- قرص اوابوست
آیا قرص اوابوست تضمینیه
- خودارضایی دربارداری
سلام هفته ۲۵ بارداریم...تودوران بارداریم زیاد خودارضایی کردم..تازه توگوگل خوندم که زایمان زودرس میاره..اگه ازالان انجام ندم اون قبلیایی که انجام دادم میتونه باعث زایمان زودرس بشه؟استرس وجودمو گرفته خواهشا کمکم کنین


