Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشید من با نامزدم ی رابطه داشتم اما منی روی پشگتم ریختن و یریع با دستما پاک کردیم و خودمو شستم و الان سوزش دل دارم و گاهی اوقات حالت تهوع فقط ی چیز دیگه ی دونهدقرص اسپرین خوردم خیلی دارم میترسم ینی ممکنه باردار باشم
سلام خانم دکتر روز ۱۵پریودیم نزدیکی داشتم بخاطر اینکه شوهرم پیشم نبود آیا روز ۱۵پریود احتمال بارداری هست
- بلوغ زود رس دختران
با سلام.دخترم ۷ سال و ۱۰ ماه سن داره متوجه شدیم بلوغ زود رس داره.۱۰ روز پیش آمپول واریوپپتیل رو زیر نظر پزشک براش تزریق کردیم متاسفانه امروز صبح پریود شده این خونریزی همراه با دل درد چه دلیلی میتونه داشته باشه.از همکاری شما سپاسگزارم.ممنون میشم پاسخ بدید
- قطع شیردهی
با سلام.دخترم بیست و سه ماهشه چهار روزه که تغذیه با شیر مادرش رو قطع کردم.سینه هام به شدت درد می کنه و پر از شیره.آیا دارویی یا قرصی برای خشک شدن شیر سینه هست یا اینکه صبور باشم تا خشک بشه؟باید چیکار کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من پرولاکتینم یکم بالا بود بعد میخواستم باردار شم دکتر بمن قرص داد که بیاد پایین هفته ای نصف قرص و گفت تا اینکه باردار شی ادامه بده بنظر شما اشکالی نداره؟ نترسم بخورم؟میترسم وسط مصرف باردار شم بعد ضرر نداره؟
- وقتی ۱۴سیکل قاعدی قرص نوفامد ۱۰روخوردم کی نزدیکی کنم
تبلی تخمدان pc u
- عفونت
سلام من هر روز ترشح سفید دارم هرز گاهی هم شیری یا به رنگ زرد هست لازمه برم دکتر یا نه چیکار کنم؟؟؟
- سلام وقتتون بخیر من دریکماه دوبار پریود شدم میخام بدونم زمان بعدی پریودم کی میشه
- باید از گجا بدونیم برداریم بارداری چی نشانه های داره
- پستان
باسلام من سونو دادم هنوز مجاری شیریم باز بود بچمم یکسال و نیم از شیر گرفتم با فشار دادن نوک سینه ام یه مقدار کمی ترشح دارم سینه چپ با فشار که کیستم دارم داخل سینه ام میشه ترشح مال کیست یا مجاری شیری باز باشه.؟
- سلام من به نظرم ۱۸اسفندپریودشدم ولی الان ۱۷ که پریودنشدم همیشه دوسه روززودترپریودمیشدم بیبی چک انجام دادم منفی بود به نظرشمابایدآزمایش بارداری هم بدم خیلی میترسم حامله باشم؟
- درد مقعد
سلام،مدتی است هنگام دفع مقعدم درد میکند دوره پریودی،علت چیست؟
- بالارفتن ca125
با سلام مادرم به علت کانسر تخمدان در سال ۹۳ جراحی شد و کموتراپی نیز شد .الان که برای چکاپ رفتیم سی تی نرمال هست ولی ازمایش ca125 بالا رفته در حد ۵۰.سونوی واژینال انجام دادیم مشکلی نبود فقط چند نابوتین سیست کوچک در سرویکس مشاهده شو.دیگه چیکار کنیم دلیل بالارفتن آزمایشش رو بفهمیم؟
- دارو ضد بارداری
سلام من نزدیک دو ساله که با همسرم رابطه ای رو نداشتم ولی همسرم از این داروها استفاده میکنه میخاستم بپرسم علاوه بر اینکه این دارو ضد بارداری دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه که استفاده کنه
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من یک کیست دارای یک پستای ظریف به ابعاد 56x46mmدر تخمدان سمت چپ دارم آیا با قرص ال دی یک دوره امکان از بین رفتکی هست چون برای بار دار شدن عجله دارم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشیدخانم دکتر من بعداززایمانم یک ساله زایمان کردم درماه دوبارمریض میشم بنظرتون مشکل نداره
- علل
سلام خسته نباشید بعد از سه روز از مصرف یدونه قرص اووسیز ۰/۷۵ شکم درد و خیییلی کم حس حالت تهوع و بیشتر شکم درد طبیعی؟ البته پریود نشدم و درد شکم حالت درد پریودی
- تزریق زولادکس
سلام من کنسر سینه داشتم و بعد از پرتودرمانی و شیمی درمانی از اول آبان قرص تاموکسیفن مصرف میکنم و نوبت بعدی تزریق زولادکسم۳۰ بهمن هستش ولی امروز یه چیزی مثل پریود شدم چکار کنم؟
- ضایعه ایزواکویی
در سونو برست راست در امتداد ساعت ۲در کنار نیپل ضایعه ایزواکویی ابعاد 2.5 * 6 دیده شد الان باید چی کار کنم ؟؟؟
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام خانوم دکتر امیدوارم سال خوبی داشته باشین،ورودی وازن وداخل احساس سوزش دارم خارش اصلا ندارم،موقع رابطه با شوهرم داخل وازنم بالا وپایین دیواره میسوزه وخیلی حس ناخوشایندی دارم وباعث میشه که به شوهرم اجازه ندم بیشتر رابطه رو ادامه نده البته کرم کلوتریمازول شبی یک اپلیکاتور استفاده کردم به همراه قرص فلوکونازول هرسه روز یک عدد اما با گدشت ۵ روز از استفاده ازاینها احساس میکنم کمی بهتر شدم ،اما موقع تحریک جنسی داخل وازنم شروع میکنه به سوزش واسه همین سوزش وازن نمیتونم با شوهرم رابطه داخل داشته باشم ،ممنون میشم راهنماییم کنین وپاسخ بدید
- قرص ویزان
سلام من قرص ویزان مصرف میکنم یکم وزنم زیاده آیا این قرص باعث اضافه وزن میشه یانه


