سلام.معمولا درزمان پریود مورد انتظارمشخص می شود.می تواند باپریود منظم ویاغیرمنظم همراه باشد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من اقدام به بارداری کردم ۵ روزه که از وقت پروعیدم گذشته امروز بیبی چک زدم منفی شد احتمال داره باردارباشم یانه زود بیبی چک زدم
- راهنمایی در مورد ترنسید
سلام من ۱۷ سالمه مجردم پریودیم عقب افتاده لکه بینی هم دارم زیاد شدید نیست ولی سرپا میمونم بیشتر میشه سونوگرافی گفت مشکلی نیست چند روز دیگه پریود میشی میخوام برم استخر ترنسید بخورم لکه بینیم واسه اون روز قطع بشه مشکل جدی ب وجود نمیاد که؟
- سوال پریدی
سلام من هرماه پرید میشم ینی 28روزی یک بار من برای دل درد پریودیم.قرص استامینوفن مصرف کردم.حالا ممکنه نازایی بیاره
- زنان و زایمان خونریزی
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر
- عفونت واژن
سلام خیته نبا شید من الان نزدیک به دو هفته می شه که خارش واژن دارم وتازه متوجه شدم که تر شحات خیلی رقیق وسوزش همگام ادرار هم دارم و می خواستم بدونم برای درمان باید از دارویی استفاده کنم
- آدنومیوزیس
سلام خانم دکتر عزیز من ۴۷ ساله هستم و دو فرزند دارم.خرداد ماه پریود شدم و پریود بعدیم آخر شهریور یود که بسیار سنگین بود .یعنی بعد از چند روز خونریزی لکه بینی پیدا کردم و بعد مجدد تبدیل به خونریزی شدید و لخته های بزرگ شد.طوریکه مجبور به تزریق آمپول پروژسترون شدم.سونو دادم گفتن آدنومیوز هست و ابعاد رحم بزرگ.راستش تا چند ماه شرایط هیسترکتومی ندارم .چه داروهایی میتونم استفاده کنم توی این مدت ؟؟ متشکرم
- اقدام به بارداری وپیوند های نا منظم
سلام من هود یک ساله اقدام کردم به بارداری ولی باردار نشدم الان چکارکنم باردار شوم اما یه چندماهی تحت نظر دکتر متخصص هستم وبرای م قرس هورمونی وقرص های مدروکسی پروژسترون تجویز کردند وتوی ین چند ما ازاین دارو ها مصرف کردم این ماه سر موقع پریود شدم می خواستم بدونم با خوردن این قرص ها می تونم ماه بعد باردار بشم
- ریزش مو در شیر دهی
سلام خانم دکتر عزیز من نزدیک پنج ماهه سزارین کردم حدود یک ماه موهام ریزش پیدا کرده اصلا نمیریخت چیکار باید بکنم؟
- ضخامت آندومتر
در سونو ضخامت آندومتر ۱۳ تصویر یک اکوژن که با کالرداپلر دارای واسکولاریتی بوده وهیپرپلازی پولیپ را مطرح میکند اکوی میومتر غیر یکنواخت بوده و میوم ساب سروزال
- بقایای بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من تقریبا ۳ ماه پیش به خاطر ایست قلبی جنین توی ۹هفته سقط کردم بعد ماه قبل سونو دادم گفت بقایای ۵در ۸ میلی باقی مونده که دارای وسکولاریته کمتر از میومتر مجاور بود بعد دکتر گفت قرص ال دی مصرف کن دوباره سونو بده الان ۵شبه قرص ال دی رو تموم کردم ولی پریود نمیشم ایا خطرناکه؟ ایا رشد کرده؟
- هورمون hcg
سلام خانم دکتر، من خارج از ایران زندگی میکنم ممنون میشم جواب سوالمو بدین. من شنبه ۸ اکتبرانتقال داشتم. اگر روز انتقال رو درنظر نگیریم امرپز روز پنجم میشه میدونم زوده برای بیبی چک ولی چون باداری قبلم لکه داشتم و الان ندارم ممنون میشم یه جواب به من بدین. احتمل داره لانه گزینی این سری با لکه بینی نباشه؟روز ششم اندازه هورمون hcg به ۲۵ میرسه که این کیت های بارداری نشون بدن؟خیلی خیلی ممنونم
- بارداری
سلام من ۱۵ هفته باردارم ترشح سفید رنگ دارم و در قسمت بیرونی واژن خارش دارم . از پماد تریامیستون ان ان استفاده میکنم یه بار ، خوب میشم آیا ضرری دارد برای جنین . ؟ ممنون میشم جواب بدهید
- اکوژنpld
سلام در سونو گرافی من تشخیص دادن مایع آزادخفیف لگنی ذرات اکوژن مطرح کننده pldمشهود است .. و چند عددکیست نابوتین ب قطر ۱۰م دراطراف اندوسرویکس مشاهده شده است .. ممنونم راهنمای بفرمایید
- توده هایپواکو
هایپواکو با حدود ناواضح درناحیه بوکال به دیامتر ۷مم و۵م م چیسته
- سقط جنین
سلام من خانم 31ساله هستم یک هفته از سقط میگذره با همسرم به طور ناخواسته رابطه داشتم هنوز پریود نشدم خونریزی کمی دارم خواستم بدونم آیا امکان بارداری وجود داره برای جلو گیری میتونم قرص ال دی مصرف کنم
- هماتوم بعد سزارین
بعد از یکماه سزارین هماتوم موجود در لولا چپ رحم کوچیک نشده چیکار باید کنم
- در مورد سقط جنین
سلام .خواهرم سه بار بچش سقط شده و هر سه تا هم در هفته ۱۵ الی ۱۶ بارداری با علائم زایمان زودرس یعنی دهانه رحم باز میشود و بچه به همراه کیسه آب وارد واژن میشود سرکلاژ هم انجام داد باز همین اتفاق افتاد و کیسه آب در هفته ۱۶ پاره شد اکثر آزمایشات رو انجام داده و سالم است خواستم ببینم مشکلش چیه ؟
- سقط
سلام من ۱۴شهریور سقط داشتم الان که ۷مهره رفتم سونو گفته ۳/۸ میلی لیتر بقایا مونده باید چیکار کنم خیلی میترسم
- پاداش
سلام ،من ۶ماه شده که سزارین کرده وچون بچه ام ۲۸ هفته به دنیا آمد وقت کرد می خام بعد ۶ ماه حامله بشم اقدام به بارداری هم کرده ولی حامله نشدم باید چی کار کنم آیا مشکلی که ندارم بعد از سزارینم پریودیم منظم شده بود ولی الان تقریبا ۳۵ روز شده که پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم دوبار آزمایش خون بارداری دادم و حامله نبودم باید چی کار کنم


