Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام..اکوژن جداری به قطر ۶ میلیمتر فاقد جز solidداخلی در تخمدان یعنی چی؟
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- عفونت
سلام خانم دکتر من بیمار47 ساله شما هستم دارای سه فرزند که بزرگ هستند یکسال پیش رحم خودم را برداشتین بعد از مدتی عفونت داشتم پیش شما اومدم خوب شدم اخیرا" نیز عفونت دارم ساکن شهرستانم بعلت کرونا مراجعه برام ممکن نیست لطفا راهنمایی کنید چه دارویی استفاده کنم تا مشکلم رفع شود ممنونم از پاسخگویی شما
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا کشیدن دندان ماه اول بارداری ضرر داره؟
- سلام میشه آزمایش اسپرم همسرم ببینید مشکلی چیه ممنون از لطفتون volume 3.9ml. color milky Liquifaction 38.min. viscosity Normal 0-100ph Alk 7.2-8.0wBc. 2-4occasional sperm count *2.mill/ml Normal morphology 50%Abnormal forms 50%Epithlial 1-2 RBc 0-1 occasional Active 20>32% slughish 5>40% Non motile 75>20%ایا با این آزمایش میشه ای وی ای کرد کیفیت اسپرم خوب بنظرتون لطفا راهنمایی کنید
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- درد زیر شکم
سلام دوماه پیش سقط داشتم و بعد از چند وقت درد زیر شکم گرفتم و بعد از یک ماه و نیم پریود شدم پریودیم هم مثل قبل بود ولی باز بعد از اتمام پریودی درد زیر شکم و گاهی کمر درد مثل علایم پریودی دارم و گاهی به صورت ناگهانی از واژنم آب زلال و شفاف میزیره دلیلش چیه آیا امکان هست باردار باشم
- پودراینوفولیک
سلام من دوتافولیکول ۱۲ دارم دکتر برام پودر اینوفولیک و لتروزول داده قاعدگیهامم نامنظمه قرار بود چندروز پیش عادت بشم ک نشدم تست زدم منفی شد حالا پودر میتونم الان استفاده کنم یا بزارم پریود شدم چون قصد بارداری سریع دارم لتروزول برا روز سوم پری نوشته پودر و لتروزول باید باهم خورد یاربطی به هم ندارن یادم رفت از دکترم بپرسم پودر از کی مصرف کنم
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر من باردارم موقعی که ۱۳ هفته ام بود کیست تخمدان بنام کورپوس لوتئوم داشتم اونم ۷۰mm ممکنه خطرناک باشه ؟
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر می خواستم بپرسم راهی به جز جراحی برای افزایش سایز سینه تا یک سایز هست؟
قرص های دیان -جاسمین و یا مدروکسی پروژسترون باعث افزایش سایز سینه تا یک سایز می شوند؟
کدوم قرص تاثیر بیشتری داشته و دوره مصرف چند ماهه است؟
آیا بعد از ازدواج سایز سینه ها تغییری میکنه؟ و اینکه موم انداختن موهای پرز مانند روی سینه میتونه ضرری داشته باشه؟ استفاده از پماد بتامتازون جهت جلوگیری از التهاب پوست اطراف سینه بعد از اپیلاسیون چه طور ؟ - محل بخیه سزارین
باسلام و وقت بخیرخدمت سرکارخانم دکتر بنده۱۱ماه پیش برای بار دوم سزارین شدم وتابحال محل بخیه هام درد دارم آیا طبیعی هست
- عقب افتادن پریودی
سلام من 22 اذرماه پرید شدم بعد روز8پاکی رابطه برقرار کردم که کاندمو پاره شد بعدمن قرص 1.5اورژانسی خوردم بعد دیدم تازیخشگذشته بود بعد صبح روزبعد1.5دیگه خوردم 10 روزبعد پرید شدم که 10روز طول کشید اخرش بعده 7روز لکه بینی بود یا توی ترشحاتم لکه های خونی بود بعد من 18روز بعد باید دوباره پرید میشدم چون فاصلا پریدهام 18 روز هس گاهی 20 روز الان من همه ی علاعم پرید رو5روز دارم اما پرید نمیشم باید چیکار کنم توروخدا زودتر جواب بدید من خیلی استرس دارم فقط ترشحات سفید دارم گاهی زرد کم رنگ هست اما بو نمیده که عقونت باشه
- کیست اکوفری
سلام من کیستی به اندازه 48 39 61میلیمتر دارم که دکتر در نظریه گفته که در صورت عدم جراحی چک تومور مارکر ها و ام ار ای دینامیک لگن توصیه میگردد معنی این چیه خطرناکه یا نه خوش خیم هست یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین
- سوال در مورد زنان
سلام من نامزدم از ناحیه شکم ضربه محکمی خوردی خون ریزی داره و ناحیه شکمش خیلی درد داره ممکن هست ناباروربشه
- کپسول واژینال پروستروژن
من هفته 35بارداری هستم لکه بینی دارم احساس میکنم کپسول واژینال استفاده میکنم لکه بینی بیشترمیشود
- زایمان زود رس در ۲۸ هفته
با سلام زایمان زودرس در ۲۸ هفته باوجود سرکلاژ واژینال داشتم و واقعا توان ریسک دوباره رو ندارم ایا میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟ممنونم از راهنماییتون
- سلام من دوهفته هست یخ گذاری کردم خارش دارم باید چه کار کنم
- آنالیز اسپرم
سلام خانم دکتر تورو خدا جواب این سوالو زود بدین چون من هفته بعد باید میکروشم امروز ازمایش اسپرم همسرم خوب بود فقط گلبول سفیدش باید تا یک باشه بین دو و سه عددش هست.خودمم روز هفتم ده تاتخمک ۸.۹ میل داشتم باده تاسینال اف هزینه ها برامون خیلی زیاده من و شوهرم تو چند روز باقی مانده چه بخوریم تا وضیعتمون بهترشه بخصوص همسرم واسه عفونت چی بخورن تحرک و تعداشون خوب بود
- بواسیر
باسلام بعداز زایمان سزارینم بواسیر خارجی دراومد و میخوام اقدام کنم چون بچم مرد فرزنداولم هم بود و عجله دارم برای بارداری آیا دارویی هست که بتونم از این ی تیکه گوشت اضافه مقعدی که خیلی درد داره خلاص شم چه دارویی میفرمایین بیارم
- بارداری
سلام.خسته نباشید.من هفته چهارده بارداری هستم.سونوگرافی هام نرمال هستن.ازمایشات غربالگری اول رو هم انجام دادم،و نرمال بود. تازگییه مطالبی درمورد حاملگی مولار نسبی خوندم.میخواستم بپرسم از کجا میشه تشخیصداد که من مولار هستم یا نه.ازمایشی هست؟از طریق سونوگرافی مشخص نمیشه؟


