Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
باسلام،دوماه پیش جنین هفده هفته سقط کردم کورتاژشدم سه هفته خونریزی کردم یک هفته پاک بودم دوباره سه هفته خونریزی وبعدش ده روز پاک شدم ودوباره خونریزی دارم بنظرشما مشکلی هست چیکاربایدکنم
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر، دختر من 14 سالشه و نزدیک به دو ماهه پریود نشده خودش هم فرد استرسیه اما میتونه کنترلش کنه و کمبود ویتامینD هم داره چیکار باید بکنم
- لابیا
سلام . داروهای هورمونی برای آی وی اف باعث بزرگ شدن لابیاها میشن ؟
- دیر بالارفتن عدد بتا در ای وی اف
سلام روز 20انتقال جنین هستم از بتام روز 17 عدد 1،4 روز 23عدد 1،64 روز 25 عدد2،3بوده امپول پروژسترون روزی 2واحد وهر8ساعت یک استرادیول مصرف میکنم این امکان داره آزم مثبت بشه؟ داروها رو ادامه بدم؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر خسته نباشید .هفته هفتم بارداری هستم و هماتوم۴×۷ mm دارم .هیچ علائمی نداشتم اما امروز لکه بینی قهوه ای کمرنگ دارم چکار باید بکنم؟
- اینترنال اکو در مثانه چیه
دخترم ۶ سالشه امروز سونو شکم داشته البته هیچ دردی و شکایتی نداشته
- سلام ۴۲ساله ومجردم سونودادم گفته رحم دارای اکوی هموژنه ،من چن ساله خونریزی پریودم کمه یکی دوروز اول همیشه بصورت لکه بینی هستم لخته خون دفع میکردم که باخوردن عرق رازیانه کمتر شده میشه بگید چه مشکلی دارم
- مصرف قرص جلوگیری سیپروترون کامپاند
سلامم وثت به خیر من در اولین دوره از مصرف قرص سیپروترون کامپاند هستم. بعد از اولین روزمصرف در روز اول عادت ماهانه خونریزی ام قطع شده . الان باید ادامه بدم قرص هارو یا نخورم ؟
- سلام یک هفته از پریودم گذشته وهیچ علایمی ندارم ایا باردارم
درحال اقدام
- کیست
سلام خسته نباشید،من کیست آندومتریوز دارم در دو تخمدانم،یکی 41میلیمتر و دیگری61میلی متر،دکتر آمپول واریوپپتیل برام تو سه ماه تجویز کردن ،دوز اول رو تازه دیروز زدم میخواستم بدونم میتونم اقدام به بارداری هم داشته باشه یه دکتر دیگه به من گفته بودن 3تا 6ماه میتونی طبیعی اقدام کنی اگر نشد عمل کنیم، الان پشیمونم که امتحان نکردم و این آمپول رو تزریق کردم،میشه من اقدام به بارداری کنم و دوز های بعدی آمپول رو نزنم،راهنماییم میکنید
- درد محل سزارین
سلام خانم دکتر من الان 4ساله سزارین کردم ولی وقتی میخام بلندبشم جای بخیه هام درد میکنه ..الانم پریودم عقب افتاده وسینه هام درد میکنه .،علائم مریود دارم ولی نمیشم ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام خانم دکتر قرص مدروکسی پروژسترون و استروژن کونژوگه چه فرقی دارن من باید کدوم شو استفاده کنم من پریودم نامنظم خیلی زود به زود پریود میشم باید کدوم شو استفاده کنم ممنون
- واریوپپتیل و پریود شدن
سلام. درسیکل ای وی اف هستم. قبل انتقال باید ۳تاواریوپپتیل بزنم پریود نشم. اما روز ۱۶ دوره ام و ۱۴روز بعداز تزریق اولین آمپول پریود شدم.ایا این پریودی طبیعی؟مشکلی برای انتقال جنین نداره؟باتشکر
- دکاپپتیل برای ای وی اف
سلام وقت بخیر امپول دکاپپتیل عوارضی داره و این که بعد از تزریق باید پیشگیری صورت بگیره ؟ تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید.من هفته ۱۵بارداری رو میگذرونم. برام آزمایش نوشتین که هفته ۱۶ رو تموم کردم آزمایش و انجام بدم میخواستم بدونم یعنی تو هفته ۱۷ این آزمایش و بدم؟و اینکه باید آزمایش ناشتا باشه؟چون برام آزمایش ادرار هم نوشتین
- سونوی دفرمه بارداری
سلام هفته 6رفتی سونو دادیم بهمون گفتن دفرمه باید کورتاژ کنی .یعنی امکان نداره درست شه
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته ۱۳بارداری هستم هفته ۸رفتم سونو بهم گفتن یک هماتوم تو کیسه اب هست ک کمترازیک چهارم ساک بارداری رو گرفته دکتربهم شیاف داداستفاده کردم البته بدون خونریزی بودم الان سونوntرفتم میگن هنوز هماتوم هست ب ابعاد12*30چقدر خطرناکه چکارکنم خیلی نگرانم؟؟؟
- هایپرپلازی رحم پیچیده بدون آتیپی
باسلام ،من قبل از عمل پولیپ رحم و زخم دهانه رحمم، سونو واژینال دادم که ضخامت آندومتر(بدون احتساب پولیپ)4mm بود ، میوم هم دارم که دکتر گفت نیاز به برداشتن نیست، بعدها عمل جواب پاتولوژیم اومده هایپرپلازی پیچیده بدون آتیپی، این خطرناکه؟ این یعنی پیش سرطانی؟
- کیست septationچیست
من سنو دادم کیستseptationدر تخمدان چپ من دیده شده آیا نیاز هست دکتر زنان برم
- ترو خدا بگین من بعد تخلیه کیستم درد شدیدی دارم حتی نمیتونم راه برم چکار کنم


