سلام.پس از پریود سونوگرافی را تکرار کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم نزدیک دوساله که پریودم نسبت به قبل کم شده راستش دوسال پیش دوستم از پشت محکم زدبه کمرم منم چون نمیدونستم ترسیدم و بعدش یه دردی تو واژنم حس کردم من اون ماه پریود نشدم ماه بعدشم فقط یه روز بود بعد از اونم پریودام منظم شد ولی خب حجمش کمتر شده یعنی روز اول کمه روز دوم تا وسطای روز سوم زیاده یعنی معمولیه و روز چهارم میاد و قطع میشه مثل لکه بینی روز پنجمم همین طور شما یه سونوگرافی و چندتا ازمایش نوشتین که گفتین همه چی نرماله الان من دوباره نگران شدم یعنی این پریود من طبیعیه؟میدونم خیلی طولانی شد ببخشید ممنون که جواب میدین
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- امپول پروژسترون
سلامهفته۸ بارداری هستم امروز فراموش کردم امپول پروژسترون بزنم مشکلی پیش میاد؟
- قرص اضطراری
سلام نزدیکی محافظت نشده داشتم و قرص اضطراری خوردم الان بعد از حدود یکهفته مجددا میخوام قرص بخورم ایا تاثیر داره یا خیر
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من نزدیکی برای بارداری کردم ولی هنوز نمیدونم حامله هستم یا ن میخاستم بدونم که تو اب نمک بشینم مشکلی نیس ؟ و اینکه چن دوزی بود ترشح نداشتم امروز بازم ترشح دارم شیری غلیظ در بارداری مشکلی اینجا نمیکنه ترشح؟؟؟
- بارداری
چرا من پریود نا منظم دارم؟
- پریود نامنظم
من پریود نامنظم دارم و بیشتر مواقع دو هفته یک بار میشه. پزشک برای ۶ ماه قرص دوفاستون تجویز کرد . بعد از تمام شدن دوباره اولین ماه دو هفته پریود شدم. میخواستم ببینم مدت زمان مصرف دوفاستون رو میشه مداوم ادامه داد یا مدت زمان مشخص داره؟
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون
- معنای افزایش بافت فیبرو گلاندولر 2طرف ودر ربع فوقانی خارجی پستان که حاوی نواحی متعدد توبولار هیپواکو است وبه نفع تغییرات خوش خیم پستان است چیست
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز،تنبلی تخمدان دارم.داروهای مصرفی این ماه م لتروزول روزی ۴ تا به مدت ۵ روز،۳ تا hmg،روزی دوتا گلوکوفاژ،اوابوست روزی دوتا،اوزیل روزی یه دونه،استرادیول هم روز ۳ پریودی تا ۱۳ روزی یه دونه،،،،ولی تو سنوگرافی روز ۱۳ سیکل بزرگترین فولیکول ۱۰ بود،دیگه دکتر hcg نداد،ولی الان ۴ روزه پریودم عقب افتاده،تست هم زدم منفی بود،ایا امکان بارداری وجود دارد،یا اگه باردار نباشم پریود مبشم؟؟؟؟؟
- مشکلات رحم
سلام من دختری مجرد هستم که طی سونوگرافی متوجه بزرگ بودن تخمدان هاو فولیکول های متعدد در نواحی پریفری با ماتریکس اکوژن هستم که گفتم درصورت علائم نشان دهنده pcosاست اگه میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم و اصلا اینا چی هست؟؟؟
- آیا کیست آندومتریوما نشانه بیماری آندومتریوز هست یا خیر؟وایا من دارای بیماری آندومتریوز هستم؟
سلام . من جز آژنزی مولرین هستم دارای رحم آنومالی مولرین هستم وسه بار سپتوم واژن وآژنزی واژن و آژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام و واژينوپلاستي انجام دادم و رحم وتخمدان هم دارم. ویک بار کیست آندومتریوما داشتم جراحی شده ام و دارای دو دهانه رحم هستم و ام آر آی من مختصر شواهد آدنومیوزیس درشاخ سمت چپ. سوال من هست کیست آندومتریوما همان بیماری آندومتریوز هست؟ اگر هست درچه مرحله و درجه میشود؟ خفیف یا شدید؟و کیست آندومتریوما همان کیست شکلاتی میشود؟ وایا من دارای بیماری آندومتريوز هستم خواهش میکنم جواب بدید. ضروریه
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- قرص دوفامد
اگر این قرص را دکتر ۴۰ عدد تجویز کرده باشه شبی ۲ عدد اگه یه شب یادمان رفت مصرف کنیم باید چیکار کنیم؟
- من بعد از ۸ ما تلاش برای بارداری رفتم عکس رنگی گرفتم که احتمال انسداد لوله فالوپ رو داده بود همونن ماه باردار شدم ودر ۸ هفته توقف رشد داشت
- مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من بعد رابطه بلافاصله قرص اورژانسی ۷۵./. و بعد دوازده ساعت ۷۵./. دیگه رو مصرف کردم آیا امکان بارداری وجود داره ؟چهار روز قبل پریودی دخول و مایع منی داخل انجام گرفت و الان چهار روز از وقت پریودم گذشته
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر🌹 یکبار رابطه داشتم با نامزدم و الان دوماه از اون رابطه میگذره و من دوبار پریود شدم رابطم در حد پیشاب بوده است! میخواستم بدونم با وجود پیشاب و دوبار پریود شدن احتمال بارداری هست برای من؟ و همینطور آزمایش خون هم دادم دوبار اولی ۱۹ روز بعد از رابطه و دومی ۵۶ روز بعد از رابطه و هر دو منفی بودن! در تایم های بین این آزمایش ها هم بیبی چک زدم ۳ بار که هر ۳ منفی بود میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- مشکلات زنانه
من خارش بیش از حد دارم گاهی و اینکه عفونت دارم هم ترشح هم اینکه بیرون از بدنم یعنی دقیقا چسبیده به واژنم یه دونه های در امده شبیه زگیل تناسلی ولی زگیل نیست چند ساله پیش هردکتری رفتم خوب نشده .چیکار کنم؟کجا برم؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر،من ماه پیش قرص اورژانسی خوردم این ماهم باز مجبور شدم بخورم.میخواستم بدونم آیا این قرص عوارضی داره؟اینکه دوماه پشت هم خوردم مشکلی پیش میاره برام؟


