سلام.پس از پریود سونوگرافی را تکرار کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام هفته پنجم بارداری هستم چند ساعت درد کمروشکم داشتم خونریزی هم داشتم البته فقط وقتی سرویس میرم خونریزی دارم دکتر دوتا شیاف پروژسترون داد الان درد ندارم اما خونریزی به رنگ قرمزروشن دارم دکتر گف سونو میتونی ده روزدیگه بری که کامل معلوم بشه ضربان قلب جنین.. الان چیکارباید بکنم خیلی نگرانم
- فراموشی مصرف داروی پی دی هومونگ و انجام ivf
با سلام و عرض ادب دکتر برای من داروی پی دی هومونگ شبی دو عدد تجویز کرده ولی من یک شب فراموش کردم و دکتر روز سه شنبه تخمک کشی انجام میدهد امشب هم دوتا آمپول زدم فردا هم دو تای دیگه با توجه به موقعیت میشه تقسیم ساعت منم مثلا هر ۱۷ساعت تزریق انجام دهم یا اینکه بجای دوتا آمپول سه تا بزنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- قرص استرادیول
سلام من قرص استرادیول تادیروز صرف میکردم والان۳روزه خیلی کم لکه بینی قهوه ای دارم امکان داره ازمصرف قرص باشه باید۳۰خردادآزمایش بتامیدادم ولی ندادم چون نزدیکی هام دقیق روزهایی که دکترمیگفت نبودبااین حال امکانش هست باردارباشم؟؟قرص کلومیفن وآمپول دورناف وسینال آف هم زدم
- سلام چیکار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام وقتتون بخیر من سقط کردم و بعدش دکتر یه امپول داد که دهانه ی رحمم جمع بشه در حد لک بودم ۴ روز و الان مجدد خونریزی دارم ، چیکار کنم زودتر خونریزیم تموم شه؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید من اولین بارم بود که با نامزدم رابطه داشتم اون موقعه پریود بودم وقتی آلت به واژنم برخورد کرد درد احساس کردم و سریع عقب کشیدم یعنی نمیدونم آلت داخل رفته یا نه چون خیلی سریع فاصله گرفتم ازش.بعد چند دقیقه نگاه کردم خون روشنی که اصلا شبیه خون قاعدگی نبود در واژنم مشاهده کردم یعنی بکارت میتونه آسیب دیده باشه یا کامل از بین رفته باشه خواهش میکنم جواب بدید..بعد پایین واژنم نزیک مقعد زخم شده حالت اینکه با تیغ بریده شده باشه وقتی ادرارم بهش میخوره درده خیلی بدی داره علتش چی میتونه باشه؟
- علت ترشح وخونریزی واژن
با سلام خانمی 40 ساله هستم سال 95 دچار کانسر سینه شدم جراحی شدم بعد از جراحی شیمی درمانی وپرتو درمانی،هورمون مثبت بودم تاموکسیفن 20 مصرف میکنم وآ مپول دیفرلین هر 28 روز تزریق داشتم که به مدت 4ونیم آ مپول رو زدم ،الان یکسال هست با تشخیص دکتر آ نکولوژ آ مپول نمیزنم ولی همچنان قرص تاموکسیفن را مصرف میکنم که تا الان 5 سال ونیم شده، مشگل من اینه که دچار خشکی واژن شدم شدید وبعد از قطع آ مپول ترشحات من زیاد شده به دکتر زنان مراجعه کردم پماد واژینال دادن که مصرف کنم بعد از مصرف خونریزی من شروع شده زباد نیست ولی واضح هست که خون هستش،الان من باید چکار کنم چون من هر روز این مشگل رو دارم ، متاسفانه به خاطر خشکی واژن گرفتن تست پاپ اسمیر هم ممکن نیست ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که آ یا این ترشحات طبیعی هست یا نه؟
- خون ریزی
سلام وقت بخیر ۱۹سالمه بار اول که با همسرم رابطه داشتم در واژن سوزش و درد داشتم و بعدش در حد دو یا چهار قطره طی سه روز تو دستشویی خون می اومد آیا به خاطر پارگی پرده بکارت این خون ریزی بوده؟ ,بار دوم رابطه بعدش درد واژن داشتم و مقدار زیادی خون ریزی در حد کثیفی لباسام بعدش که رفتم دستشویی کمتر بود با اینکه بار دوم رابطه بود چرا خون ریزی زیادی داشتم ممکن بعداً هم خون ریزی باشه؟ ببخشید طولانی شد ممنون می شم کمکم کنید
- هیسپروتوکسومی
سلام وخسته نباشید یک ماه از عمل هسپیروتکسومی و کورتاژ من میگذرد آیا لکه بینی کم و درد زیر شکم طبیعی هست یا نه؟
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بیماری های مقاربتی
پنج هفته ی پیش رابطه ی دهانی داشتم. ازمایش سفلیس و هپاتیت b دادم. منفی بود خیالم راحت باشه؟؟
- نوجوانان
با سلام خسته نباشید شرمنده من یه سوال داشتمم من دخترم 18 سالشه . پریودای دردناکی داره و خیلیا میگن ت این سن معاینه لگن یا.. انججاممیدن برا چکاپ در کل میخوام بدونمم به چه شکله و ایا انججاممیدن یاانه ممنونم
- تست بی بی منفی و آزمایش هم منفی ولی پریودنمیشم
سلام تست بی بی چک منفیه و آزمایش بارداری هم منفی آمپول دوتا هم زدم ولی پریود نمیشم مدت زمان تزریق آمپول دوروزه میترسم باردارباشم
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- ویروس
سلام خسته نباشید خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی بازهم ویروسش در بدن میمونه ؟ و آیا توی آزمایش های ازدواج مشخص میشه این موضوع که طرف قبلا دچار زگیل بوده یا همین الان دچار زگیل هست؟و یا توی آزمایش های مربوط به حاملگی این موضوع مشخص میشه ؟
- پریودی و آبله مرغان
سلام خانوم دکتر من این ماهیی ک اومد پریودم تازه تموم شد آبله مرغان گرفتم الان دوباره پریود شدم این مشکلی ندارن؟
- وجود ضایعه اکوژن سالید به سایز13*30در حفره لگنی چیست ایا خطرناک است
- یائسگی زودرس
با سلام و سپاس از شما شاید بهتر باشه سوالمو اینطور بپرسم آیا یایسگی زودتر از موعد در یک خانم مجرد را میشود به تعویق انداخت؟ که چهل و دوسالشونه
- ضخامت اندومتر
سلام وقت بخیر. ببخشید یک ماه پریودم عقب افتاد با نظر دکتر لتروزول استفاده کردم قبل از مضرف، ضخامت اندومتر 6 بود اما بعد از دو دوره استفاده شده 3. چه دارویی می تونه ضخامت را افزایش بد ممنون میشم از پاسخ
- سونوگرافی
سلام ببخشید من سونوی انومالی رفتم ولی تو تصاویر سونو به طور واضح هر دو تا دستها و پاهای جنین نشون نداد یا من دقت نکردم چون فقط یک دست و یک پا رو دیدم انگار فقط از یک طرف سونو کرده ولی تو جواب همه چیو نرمال نوشته، بررسی دستها و پاهای جنین با چه اصطلاحی در سونوگرافی بیان میشه تا مطمئن بشم نرمال هست و مشکلی نداره؟


