Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام من ۳۸ سالمه وذخیره تخمدانم هشت دهم هست وپریودیم منظمه.برای ای وی اف دارو مصرف کردم ولی فقط یه فولیکول خوب داشتم که عمل تخمک گیری انجام شدولی چون تخمک تقسیم نداشت انتقال انجام نشدودکتربرای سه ماه داروی تقویتی دادولی گفت یه دوره دیگه ای وی اف کن.ایا بااین وضعیتم میتونم با ای وی اف یامیکرو بارداربشم.چرا دکتربهم گفت یباردیگه فقط ای وی اف کن
- بارداری
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر درد پریدی وافت فشاروقند روزیازدهم انتقال جنین فریزسه روزه دلیلش چیست
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- ناباروری
سلام خانم دکتر خسته نباشین بخاطر ای وی اف وانتقال جنین دکتر برام استرادیول تجویز کردن من قبلا درد زانوی خفیفی بخاطر ارتروزاشتم بعد مصرف قرص درد زانوم خیلی شدید شده ایا میتونه از عوارض مصرف ابن قرص باش؟
- سقط جنین در هشت هفته بعلت تشکیل نشدن قلب
سلام خسته نباشید وقتی قلب جنین در ای وی اف تشکیل نمیشود مشکل از جنین؟؟؟؟ من و همسرم هیچ مشکل کروموزومی هم نداریم
- قرص استرادیول و کم شدن خونریزی
سلام ،با توجه به ضخامت جداره داخلي رحم قبل اي وي اف اين موارد تجويز شد ———- بعد از قاعدگي ، روز ٢١ ام شروع به مصرف استراديول ٢ تا و قرص فوليك و سي ام و اسپرين كردم بعد از مصرف ١٠ روز مرحله بعدي (پريود بعد )استراديول به سه تا در روز افزايش يافت و طبق قبل سي ام و فوليك و اسپرين ادامه داره ولي بعد از ٣ روز پريود من تقريبا بعد از لكه بيني قطع شده و ورم پا و خستگي ايجاد شده دليل اين حالت چي هست دليل اين قطع خونريزي نگرانم كرده ممنون از پاسخ 🙏🏻🌸
- لکه بینی درای وی اف
سلام من ازروز ۱۰انتقال جنینم لکه بینی دارم امروزروز ۱۵انتقالمه ازمایشم دادم بتا۷۴۱بود
- امپول پروژسترون
سلامهفته۸ بارداری هستم امروز فراموش کردم امپول پروژسترون بزنم مشکلی پیش میاد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- سلام میشه جوابم بدین لطفا آیا با۲میلیون اسپرم میشه آی وی اف یا ای وی ای کنم جواب میده بنظرتون صد در صد هست راهنمایی کنید
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
با سلام و خسته نباشید من قرص استرادیول روزی ۲ تا میخورم و روزی ۳عدد داخل واژن میگذارم لطف از روزی که قرص را داخل وازن استفاده میکنم مایعی سفید به رنگ اب و بدون بو ازم خارج میشه میخواستم ببینم اشکال داره یا طبیعی هست ۵ روز دیگه وقت عمل انتقال جنین دارم
- استفاده ازقرص استرادیول
سلام من قبلا کاشت انجام دادم والان ۳ تا فقط جنین دارم وتا پایان تمدید ۱ماه بیشتر فرصت ندارم والان که روز دوم قاعدگی هست شوهرم نمیتونه مرخصی بگیره لطفا بگید که استرایول چند میلی باید مصرف کنم وتا چند روز ؟
- جفت قدامی
سلام در آزمایش من نوشته جفت قدامی است در حال حاضر لبه تحتانی جفت int.os را پوشانده است
- قرص استرادیول
سلام وقت بخیر انتقال جنین داشتم روز نهم پریودی رفتم سونو گفتن ضخامت رحم بالا کنسل شود الان چهارده روز قرص استرادیول قطع کردم پریود نشدم چکار کنم
- جواب آزمایش اسپرم روز تشکیل جنین
با سلام خانم دکتر عزیزم دوبار آی وی اف ناموفق با دو رحم جایگزین متفاوت در کلنیک مام با جنین کامپکت آ که روز انتقال بلاست آ شدند داشتم سوال داشتم آیا ممکنه به دلیل اشکال اسپرم همسرم جنین از نظر ماهیت ضعیف باشد که موفق به لانه گزینی نمیشود. به نظر شما با این آزمایش همسرم امیدی به مثبت شدن جنین هام وجود دارد. جنین هام چهار روزه فریز شدند به صورت کامپکت آ و کامپکت بی آیا با این جنین ها با این آزمایش همسرم ادامه بدم یا به فکر جنین اهدایی باشم.با توجه به فرسایشی که در راه نتیجه آی وی اف وجود دارد و هم هزینه بالای این امر پیشنهاد شما ادامه با این جنین ها که حاصل از این آزمایش هستند امیدی به مثبت شدن هست. sperm count :40*1.1 volume:2 ml seperm morphology:2% total sperm:80*1.1 total motility:30% motility (A/B): 0/20%
- مصرف داروهای ناباروری
سلام. ممنون که جواب سوالامونو با حوصله میدین من ای وی اف کردم. الان هفته پانزدهمم. قرص استرادیول و دوفاستون روزی یکی میخورم. شیاف پروژسترون رو قطع کردم. میخوام قرصا رو هم قطع کنم. میخواستم بدونم مشکلی واسم پیش نمیاد واسه قطع داروها؟؟؟
- بارداری
سلام من درتاریخ چهاراسفند انتقال جنین دادم باید روز سیزدهم به حساب خودم پریود میشدم اما روز شانزدهم اسفنڌ لک قهوه ای ازصبح گاه گاه میبینم وانگشتهای پام سرده هرزگاهی دل درد وکمردرد خفیف دارم به نظرتون باردارهستم؟
- واریوپپتیل و پریود شدن
سلام. درسیکل ای وی اف هستم. قبل انتقال باید ۳تاواریوپپتیل بزنم پریود نشم. اما روز ۱۶ دوره ام و ۱۴روز بعداز تزریق اولین آمپول پریود شدم.ایا این پریودی طبیعی؟مشکلی برای انتقال جنین نداره؟باتشکر


