Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین یک ماهه با قرص اورژانسی
- بارداری
سلام خسته نباشید من و همسرم دو روز مونده بود به شروع پریودیم رابطه داشتیم و اینکه ریخت داخل واژنم و الان سه روز هستش که پریودم آیا احتمال بارداری هستش؟
- استفاده از پماد کلوتریمازول دیدن لکه خون روی اپلیکاتور
من برای عفونت قارچی ب دکتر مراجعه کردم پماد کلوتریمازول بهم تجویز کرد قبلش هم برای بارداری ب پزشک مراجعه کرده بودم و قرص مدروکسی پروژسترون برام نوشت گفت قرص و ک قطع کنی سه روز الی هفت روز بعدش پریود میشی اگه نشی حامله ای حالا از پمادی ک استفاده میکردم رو اپلیکاتور خون دیدم قراره از امشب قرص مدروکسی رو قطع کنم این خون خون چیه
- خونریزی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من تحت نظر شمام الان بارداربودم و خونریزی داشنم تو هفته هفت بمن قرص و شیاف دادید مصرف میکنم امروز درد شدید خیلی شدید در حد زایمان داشتم لخته های خونی بزرگ ازم خارج شد یعنی من سقط کردم انقدر از نظر روحی خرابم که الان نمیتونم مطب بیام با اونهمه درد و لخته بزرگ حاملگی احتمال ادامه را داره
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- سن بارداری
سلام تعیین سن بارداری ازروی اخرین مریودحساب کنیم یاسونوان تی چنروز نفوت داشت سونوبیشتربود کدوم درستتر
- قاعدگی
خانم دکتر خوبین، من ماه پیش قاعدگیم منظم شد الان دوباره ۳روزه که از پریودیم گذشته و نشدم فقط یه لکه بینی داشتم اول قاعدگیم ۲۳اردیبهشت که امروز ۲۵ هست دیگه نه لکه دیدم و نه پریود شدم زیر شکمم درد میکنه ولی آن چنان نه چاره چیه چیکار کنم ممکنه باردار باشم
- بارداری
سلام دکتر من طبق آن تی ۳۷ هفته هستم ولی طبق پریودم ۳۹ . بنظر شما کدوم تاریخ برای زایمان باید حساب شه .؟ وزن بچه هم در ۳۴ هفتگی ۲۵۰۰ بود .
- سونوگرافی بارداری هفته۲۳
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من هفته ۲۳بارداری هستم حدود ۱ماه پیش سونوآنومالی رفتم ک دکترگفت خوبه همه چی، اما چندروز پیش دوباره برام سونو برای ۲۳هفته جهت بررسی وضعیت رشد جنین نوشتن نگفتن به چه دلیلی، نگران شدم بنظرتون عادیه ایتقدسونورفتن؟
- قرص پروژسترون مانع بارداری میشه
من برای منظمشدن پریود .۲۵روز بعد ازپریود قرص پروژسترون میخورم .ایا باید کنار بزارم واسه بارداری؟
- بارداری
سلام دکتر نروخدا جوابمو بدین من باکره هستم من ۷اذر پریود شدمو در روز اخر پریودیم رابط ه داشتم ترسیدم اسپرم از دهانه بره داخل قرص اورژانسی خوردم ۵روز بعدش یعنی ۱۷اذر پریود شدم خونم لخته و سیاه مانند بود الان ۱۸دی من پریود نشدم و درد سینه شدید دارم و گاهی دلدرد ،احتمال بارداری هستتت؟؟😥
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من هفته ۱۹ بارداری هستم،تو سونوی ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود،الان دو روزه داخل واژنم بعضی اوقات درد میگیره،خیلی نگرانم چیکار کنم،باید سرکلاژ بشم؟
- بارداری
سلام من هفته بیست بارداری هستم احساس میکنم دو روزجنین تکان نمی خوره خیلی ترسیدم تو خدا طبعیه یانه اخه چند وقت پیش اشیای سنگین بلند کردم
- بارداری
من دوتا دختر دارم میخوام یه پسر هم داشته باشم بعداز 6سال اقدام کردم 3ماه رژیم گرفتم از روز 3پریودیم لتراکس خوردم وروز 11پریودم دوتا آمپول HCG زدم شب نزدیکی کردم اما باید 21ابان عادت میشدم 18شدم الان میخوام دوباره اقدام کنم روش ای وی اف یا ای یو ای چنده میتونیم انجام بدم وعادت هام هم یبار 21تا 21 یبار 16 تا 16 ماه پیش 21واین ماه 18چیکار کنم
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین کردم الان ۲ سال که میگذرد الان میتونم باردار پنجم انجام بدم
- سوزش
سلام هرسوزش ادراری دربارداری نشانه عفونت ادرایست مدام سوزش میگیرم دکترمیگ خیلی عفونت نداری انتی بیدتیک مید تازه تموم شده شوزشم شروع شده ازواژن تانافم تیرمیکش طبیعی
- رحم دوشاخ با سپتوم۱۰میل؟
سلام بنده بارداری اولم هست بدون سابقه خونریزی یا سقط اما دکترم فقط به دلیل دوشاخ بودن رحمم با سپتوم ۱۰ میل, در هفته پنجم دو عددآمپول هیدروکسی پروژسترون۲۵۰به فاصله یک هفته و ۴۰عدد شیاف فرتیژست۴۰۰ هر۱۲ ساعت یک عدد برام تجویز کردن برای جلوگیری از زایمان زودرس و سقط.آیا این داروها در هفته های اولیه با توجه به دوز بالای پروژسترون باعث دوجنسه بودن جنین پسر یا تغییررفتارزنانه بعد از سن بلوغ میشن؟
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- بارداری
سلام . من رابطه بدون دخول داشتم فقط روش خوابیده بودم که بلند شدم دیدم مایع منی ایشون اومده نیم ساعت بعد قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم احتمال بارداری هست . یه هفته از پریودیم میگذشت
- واکسن ۱۸ سالگی
سلام خسته نباشید من متاهلم و در حین اقدام به بارداری میتوانم واکسن ۱۷،۱۸سالگیمو بزنم یعنی برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید


