سلام.بله.اپلیکاتور را کامل وارد نکنید.آزمایش ادرار انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری
من با نامزدم رابطه از پشت داشتم ميترسم أب نامزدم ريخته شده باشه جلوم باكره ام هستم پريوديم عقب افتاده يه ترشحات موكوسى أزم خارج ميشه از أولم پريوديم منظم نبود احتمال باردارى هست؟
- درمورد صرص استرادیول
من انتقال جنین داشتم وحالا مثبت شوده تا کی باید قرص اسرادیول را ادامه بدهم تا چند هفتگی
- سینه
باسلام خانمی 25ساله هستم خیلی میترسم لطفا زودتر پاسخم بدین، متاهل بچه ندارم 2بار بارداری منجر به سقط داشتم 2سال قبل، دیروز درحمام نوک سینم فشاردادم اندکی شیر خارج شد آیا خطرناکه، من چن ماه قبل رفتم سنوی سینه گفتن چن تا فیبروآندوم دارم توسینهام. ممنونم
- ادامه سوال تخمکگداری
ادامه سوال قبلی، از صبح گاهی اوقات دردش بیشتر میشه گاهی اوقات کمتر،علت چیه؟بخاطر تخمکگداری یا ممکنه عفونت باشه؟خارش و سوزش ندارم
- ال دی مهم تورو خدا جواب بدین
سلام من قرص ال دی رو ک میخورم حالم بد میشه سرگیجه حالت تهو بعضی اوقات میگیرم و در این صورت میخام بدونم 1:برای جلوگیری از بارداری باید قرص ال دی رو چجوری بخورم یعنی بعد از رابطه همون لحظه بخورم تا چند روز؟ 2:و اینکه پریودم رو عقب میندازه؟ لطفا جوابم رو تک تک بدین من میترسم برای اینکه رابطه داشته باشم حامله بشم و الان ۴ ساله طبیعی جلوگیری میکنم
- سوزش وگرگرفتگی آلت تناسلی
سلام خانم دکتر من دختر مجردم سوزش وگرگرفتگی واژن داشتم پزشک برام پماد تریامسینولون ا ن ا ن تجویز کرد سه روز استفاده کردم بهتر شدم میخواستم بدونم تا چند روز استفاده کنم
- بقایای سقط جنین
سلام خسته نباشید من تو هفته ۷ ام بارداری سقط کردم و الان ۴ روز گذشته و رفتم سونوگرافی ۱۱ سی سی بقایا مانده باید چیکارکنم؟
- بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- بارداری
سلام هفته۳۷بارداری هستم تازه فهمیدم که واکسن کزاز نزدم...خاستم بدونم اگه نزنم چه مشکلی واس خودم و بچه پیش میاد؟و اینکه تودهفته۳۷میشه زد؟
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- کیست تخمدانی
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان چپ کیست حاوی فوکوس های کلسیفیه جداری و مختصری دبری های شناور بدون جزءسالید وحاوی سپتای ظریف و کلسیفیکاسیون روی سپتابدون عروق واضح با ابعاد ۷۷×۶۶×۵۲و حجم ۱۴۰سی سی رویت شد یعنی چی؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن داشتم، پارسال جراحی کردم و کیست رو تخلیه کردم، اما بعد از چندماه دوباره برگشت. متاسفانه بنده الان خارج از ایران هستم و امکان عمل جراحی مجدد ندارم، میخواستم بدونم اگر من همچنان کیست رو عمل نکنم (تا ۶-۷ ماه دیگه) آیا مشکلی نیست؟ خطرناک نیست اگر درمان رو به تعویق بندازم؟ البته من اصلا درد ندارم و کیست تقریبا هیچ مانعی برای کارهای روزانهام ایجاد نکرده، صرفا میخواستم بدونم خطرناک هست یا نه.
- لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- جواب تست پاپ اسمیر
سلام وقتتون بخیر من امروز جواب تست پاپ اسمیرم رو گرفتم این نکات هایلایت شده: 1.Liquid_based 2.Satifactory for evaluation 3.Endocervical/metaplastic cell are present 4.Negative for intraepithelial lesion or malignancy 5.Follow up routinely ممنون میشم راهنماییم کنین که ایا جای نگرانی هست یا نه؟ممنونم از وقتی که میگذارین
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- قرص میریفیکا
سلام آیا مصرف قرص میریفیکا را برای افزایش سایز سینه تایید میفرمایید؟
- سلام مثانم شن ریزی داره ولی کلیه هام خوبه و مشکلی نداره. علت شن ریزی خود مثانه چیه
- جواب آزمایش کورتاژ
سلام جواب كورتاژ من Endocervix:no significant pathologic changes endometrial:proliferative phase endometrium endometrial polyp is suggested
- ندولارتیروئید
امروزسونوی گردن انجام دادم نوشته نمای ندولاریتی در دوطرف به چشم میخورد همچنین نوشته اکوی پارانشیم در دو طرف هتروژن است لطفا بفرمایید یعنی چه
- بارداری
سلام ٫میخواستم بدونم آیا کسی یا شما ب صورت قانونی سقط جنینی ک مشکل داره انجام میدهید ؟؟


