Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام وقت بخیر ازمایشمنو تفسیر میکنید papp_a= 2.18 mom=0/69 freeb_hcg=28.50 mom=0/86 afp=30.50 mom=1.31 ue3= 0/12 mom=0/19 hcg=43887 mom=1.69 inhibin_a=454.0 mom=2.14
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
اگر اکوی مترمرو غیر یکنواخت باشه یعمی چی
- سرکلاژ شکمی
سلام خدمت دکتر عزیز من یه سقط ۱۶هفته و یه سقط۲۱هفته با وجود سرکلاژ واژینال داشتم قبل از سقط کل دردی که دارم چندساعت از قبل یه دفعه میرم بیمارستان و میگن کیسه اب اومده تو واژن . الان باردارهستم و قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم ایا لازم الان سرکلاژ واژینال نیز بشم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم خسته نباشید من تو انتهای ۹ هفته بارداری هستم حالت تهوع شدید دارم و استفراغ دارویی هست به من معرفی کنید ممنون میشم
- بارداری
سلام خانوم دکترعزیزآیاخوردن میگودربارداری ضررداره باعث سقط یاخطرمیشه ؟
- سونوگرافی بارداری هفته۲۳
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من هفته ۲۳بارداری هستم حدود ۱ماه پیش سونوآنومالی رفتم ک دکترگفت خوبه همه چی، اما چندروز پیش دوباره برام سونو برای ۲۳هفته جهت بررسی وضعیت رشد جنین نوشتن نگفتن به چه دلیلی، نگران شدم بنظرتون عادیه ایتقدسونورفتن؟
- جواب سونو – بطن چپ قلب جنین
سلام
جواب سونو ۱۸ هفتم اومده تصویر فلان به سایز ۲/۶ ام در بطن چپ قلب جنینی دیده میشود. آیا نگران کننده است؟
با تشکر - بارداری
سلام خانم دکتر.من ۲۳ساله هستم ۱بارداری پوچ داشتم کورتاژ شدم.بعد اون ۱بارداری ۲۱هفته داشتم که سزارین شدم و زایمان زودرس شد.وبرای سومین بار باز باردار شدم با وجود سرکلاژ رحمی باز ۲۱هفته زایمان زودرس شد.من تا بحال کلی سونوگرافی واژینال دادم بارداری دومم سزارین شدم تاحالا اصلا گزارش کوچکی رحم یا ناهنجاری نداشتم پریودیامم خداروشکر منظمه.الان میخوام سرکلاژ شکمی بکنم آیا ممکنه رحمم کوچیک باشه و تا الان دکترا نفهمیده باشن طی این همه سونو سزارین؟فقط عکس رنگی ندادم.نظر شما چیه
- مولتی ویتامین
سلام خانم دكتر . ايا در دوران شيردهي ميتوانم به جاي اكتي وومن كه پيدا نيست از التافارما ( A-z depot) استفاده كنم ؟ ايا قرص خوبي است؟
- خونریزی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من تحت نظر شمام الان بارداربودم و خونریزی داشنم تو هفته هفت بمن قرص و شیاف دادید مصرف میکنم امروز درد شدید خیلی شدید در حد زایمان داشتم لخته های خونی بزرگ ازم خارج شد یعنی من سقط کردم انقدر از نظر روحی خرابم که الان نمیتونم مطب بیام با اونهمه درد و لخته بزرگ حاملگی احتمال ادامه را داره
- بارداری
ببخشید خانم دکتر میشه در بارداری از مداد ابرو استفاده کرد ؟
- دارودردوره بارداری
- پریودی نامنظم
سلام من کلا پریودیم نامنظم بود ولی هر وقت قرص میخوردم پریود میشدم اما الان دوبار بیبی چک زدم منفی بود تا الانم دو ورق قرص ال دی و جستیران و پروژسترون خوردم و دوبار امپول پروژسترون زدم اما پریود نمیشم چیکار کنم
- سونوی آنومالی
خانم دکتر مشکلی پیش نمیاد تو یه روز هم سونوی آنومالی انجام بشه هم اکوی قلب جنین؟
- سلام آیا فیستول واژن مانع بارداری میشه
فیستول واژن مانع بارداری میشه؟
- آزمایش تحمل گلوکز
سلام خانوم دکتر خسته نباشید اگه قند ناشتا در ازمایش تحمل گلوکز96،و قند دو ساعته 93باشه آیا دیابت بارداری محسوب میشه؟چکار باید کرد
- نامنظمی پروئید
سلام من یک ساله اقدام به بار داری کردم در سه ماه اخیر پروییدی من نامنطم شده به طوری که ده روز پاک هستم ودوباره پروئید میشم وده روز ادامه میابد.الان ده روز پاک بودم والان شش روزه لکه بینی دارم.این برای چیه باید چیکار کنم ایا خطر داره قرص ترنسید گرفتم ایا بخورم خطری برای بار دار شدن نداره لطفا راهنمایی کنید
- بارداری
سلام .من با همسرم رابطه داشتم بعد ارضا شدن ادرار کردم و بعد ۱ ساعت مجدد رابطه داشتم ممکن هست اسپرم از رابطه قبلی مونده باشه باعث بارداری باشه
- کرم ضد التهاب و ضد لک
با سلام و درود من دور دهانم لک پوستی دارم دکتر پوست بهم کرم دست ساز تجویز کردن که چهار پنج نوع پماد رو ترکیب کردن.خواستم ببینم در اقدام به بارداری تاثیری ندارد یا عوارض نداره برای بارداری
- درموردبارداری
سلام من یک بار و یازده سیکل سونوبرای فولیکل دادم 10بوددکتربهم لتروزول داددودوره لتروزول خوردم بعد وز سیزدهم فولیکول 25داشتم آمپول اچ سی جی زده آیا باردارمیشم؟


