سلام،اگر استراحت مطلق دارید،از پزشکتان بخواهید آمپول Enoxaparin برایتان تجویز کنند.همینطور آمپول Betametazone,جهت ریه جنین.نگران نباشید.استراحت کنید،داروها را استفاده کنید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام من یه خانم 26 ساله هستم که تو یکسال گذشته با مصرف فست فود و شیرینی زیاد 15 کیلو اضافه وزن پیدا کردم الان 4 ماهه کیست تخمدان دارم اول سمت چپ بود که بعد از 2 ماه مصرف قرص خوب شد بعد یک ماه سنو دادم که دوباره هم سمت چپ و هم سمت راست بود خیلی نگرانم یعنی خوب شدنی نیست؟
- کیست بارتولن
سلام ببخشین من باردارم قبل بارداری یه کیست بارتولن داشتم خیلی بزرگ نبود ولی الان خیلی بزرگ شده وبین پاهام اومده خیلی اذیت میشم هفته 33هستم به نظرشماچیکارکنم؟
- سلام وقت بخیر ببخشید من هنگام پریود زیاد درد مقعد دارم علتش چیخ
- سوال از دکتر زنان
سلام من چند ماه هست که اقدام به بارداری دارم و دارو مصرف کردم این ماه هم چند تا آمپول با متفورمین مصرف کردم ولی پریود شدم و دکتر همراه داروهای بارداری بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده آیا ممکنه دلیل پریود شدنم این قرص باشه؟ این قرص از باردار شدن جلوگیری میکنه؟
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- خیلی مهم
مصرف شیاف استامینوفن ۳۲۵در ماه دوم بارداری ضرر داره؟
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- بارداری
سلام،۳۳ ساله امه.دوره قاعدگی ۲۸ روزه دارم.ولی ماه پیش روز ۲۴ قاعدگی پریود شدم.ولی الان دوره ی ۲۵ هستم هنوز پریود نشدم،رابطه هم نزدیک تخمک.گذاری داشتم.ایا امکانش هست باردار باشم؟
- بارداری
سلام، من یک بسته قرص ضدبارداری دروسبلین رو مصرف کردم بعد از اتمام آن ۴ روز بعد ازم خون سیاه اومده ک تقریبا ب اندازه یک پد ، آیا خون پریودی هستش؟ خیالم راحت باشه از اینکه باردار نیستم
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- سلام دکترمن تنبلی تخمدان دارم وباردارنمیشم بایدچکارکنم؟
- سلام ندول اکوژن به قطر ۸ در ناحیه مایع پاراسکال یعنی چی!؟
سلامندول اکوژن در ناحیه مایع پاراسکال در سونویعنی چی
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- بارداری
باسلام در هفته ۱۲ بارداری هستم و هنوز سنو ان تی نرفتم . از دیروز احساس نم و خیسی دارم . یعنی بعد از اینکه به سرویس میرم این احساس رو دارم . از توالت فرنگی استفاده میکنم البته آب هم زیاد میخورم. وقتی که با دستمال خودم رو چک میکنم هیچ رنگ و بویی روی دستما نیست . الان یعنی اینکه نشت کیسه آبم هست ؟؟؟ خیلی نگرانم
- عفونت بارداری
سلام خانم دکتر من باردارم هفته 25 عفونت داشتم و دکتر بهم پمادواژن کلوتریمازول 100وکپسول سفالکسین500 داد آیاضرر ندارد؟واینکه من بجای پماد شیاف کلوتریمازول گرفتم آیامثل پماد است ضرر ندارد؟باتشکر
- سلام دکتر من 6 ماه پیش آمپول گنارکس زدم الان دوباره دکتر بمن داده دوباره یعنی بزنم یانا
- سزارین
خانوم دکتریادم رفت بگم عمل جراحی کیست تخمدان درسمت چپ داشتم،باتشکر
- کیست تخمدان
در سونوی من سه تصویر اکولوسنت به قطر ۲۴تا۲۸میلیمتر دیده شده و دو ماه هست پریود نمیشم یعنی در حد یه روز و با لکه بینی کم هست خواستم بپرسم این خطرناکه و نیاز به عمل داره یا نه
- هزینه عمل هیستروسکوپی و اسم بیمارستان
سلام وقتتون بخیر میشه راهنمایی کنید تو کدوم بیمارستان عمل میکنید و هزینه عمل هیستروسکوپی پولیپ رحم چقدر میشه ؟ و اینکه دفترچه بیمه سلامت روستایی قبول میکنین یا نه ؟،
- فوکوس اکوژن ۶ میلمتر در فوندوس
سلام من ۴۶ سالمه ۶ماه پیش عما افتادگی مثانه انجام دادم الان یه هفته هست بادرد شدید کشاله ران ولگن وزانو درد رفتم سونوگرافی دادم گفته همه نرمال فقط فوکوس اکوژن ۶ میلی در فوندوس دارم یعنی خیلی ترسیدم از استرس دارم خفه میشم


