Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- کیست درمویید
سلام،کیست درمویید ابعاد ۴۸×۳۵ در تخمدان راست دارم،قصد بارداری دارم،امکانش هست حین سزارین این نوع کیست رو خارج کنیم،چون دوست ندارم دو بار اتاق عمل برم و خیلی خیلی برام مهمه،اگه جواب منفی هست کیست با این ابعاد رو میشه از طریق لاپراسکوپی خارج کرد؟
- سلام من باردار هستم
در هفته ۱۷ زنبور عسل نیشم زده و جای نیش ورم کرده و سوزش داره آیابرای بچه خطری داره
- رابطه بین فریتین خون و تزریق واریوپیتیل
سلام وقت بخیر فریتین خونم عرض یکماه از ۸ به ۱۴ رسید با تزریق آیروجت به علت خونریزی زیاد یک دوره تزریق واریوپیتیل داشتم فریتین خونم از ۱۴ به ۳۸۰ رسید آیا این حالت طبیعیه ؟ ممنونم از پاسخ شما
- ویزیت انلاین
سلام خسته نباشید.آیا شما ویزیت آنلاین هم انجام میدین
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر باعرض پوزش ۳تا سوال داشتم لطفا جواب بدید همه رو🥺 آیا پرده بکارت با فشار آب آسیب میبینه آخه من یکبار که آب قطع شده بود و دوباره وصل شده بود به دسشویی رفتم آب دوبار با فشار زیاد به درون واژن من برخورد کرد دردم گرفت اما هیچ گونه خونریزی نداشتم؟ آیا ممکنه پرده ای به طور مادرزادی آسیب دیده باشد یا نامتقارن باشد و این قابل تشخیصه؟ چرا پرده من شبیه هیچکدوم از شکل های گوگل نیست این طبیعیه؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من سه سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم(گفتن از فوندوس تا نزدیک اینترنال اوس بوده)با دو مرحله،بعد گفتن برو اقدام کن،بعد عمل بنابه شرایطی اقدام به بارداری نکردم،تنبلی تخمدان هم دارم،تحرک اسپرم شوهرم هم ۱۳ درصد،الان یک ساله اقدام به بارداری کردم داروهای زیادی هم مصرف کردم خیلی ماه ها هم فولیکول غالب داشتم ولی باردار نشدم،عکس رنگی گرفتم میگن یه قسمت جزعی خیلی کم از سپتوم از فوندوس مونده،میخاستم بدونم دلیل باردار نشدم تنبلی تخمدان و تحرک اسپرم شوهرمه،یا میتونه به خاطر سپتوم باقی مانده باشه،اگه باردارنشدنم طول بکشه لازمه اون قسمت سپتوم باقی مونده رو عمل کنم،یا دکترا خودشون هنگام عمل کامل سپتوم رو برنمیدارند و لازم به عمل نیست.
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- پولیپ
سلام. من لا پاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم و پولیپمو برداشتم .اوایل ترشحات خونی داشتم ولی الان مثل پریودی هستش. شما گفتید اگه شدید بیاید مطب. ولی چون احتمال پریود میدم خیلیم شدید نیس فعلا منتظرم.۱بهمن عمل شدم.بنطر شما تا کی خونریزی یا لکه بینی داشته باشم طبیعیه. خیلی نگرانم . چون میخوام اقدام کنم.
- برش سزارین
سلام ۸ماهه پیش فرزند دومم را سزارین شدم جای سزارین اولم اصلا مشخص نیست اما سمت راست سزارین دومم برجستگی داره درد ندارم اما حالم خیلی بده چرا اینجوری شده علت چیه لطفا جواب بدین
- دردلگن
سلام،ازصبح که ازخواب بیدارشدم سمت راست باسنم(لگنم) درد داره ومیسوزه،علتش چی میتونه باشه؟چیکار باید بکنم؟تا بحال همچین دردی رو نداشتم،درضمن فیبروم خارج از رحمی هم دارم،میتونه علتش فیبروم باشه؟
- حزینه عمل واژن
- سلام من هفته یازدهم رفتم سونو غربالگری همه چی نرماله فقط گفتن مایع آمونیاک کاهش یافته .ولی دکتر خودم گفت الان خیلی زوده که بگن مایع کمه من نگرانم میشه راهنماییم کنیدممنون
- تاثیر لتروزول بر هورمونهای تیروئیدی
باسلام و احترام.آیا لتروزول بر میزان هورمونهای تیروئیدی تاثیر دارد؟باتشکر.
- کوچک شدن سینه
سلام من یک زن 40 ساله با دو فرزند هستم 50 کیلو وزن دارم و نزدیک سه ماه است که دیگه پریود نمیشم و سینه هام خیلی کوچک شدن میتونم از قرص هورمونی استروژن استفاده کنم
- هتروژن رحم
علت سوزش در ناحبه زیر شکم چیست ؟ در سونگرافی نوشته شده اکوی پارانسیمال مبومتر هتروژن است یعنی چی ؟
- ذخیره تخمدان
سلام خسته نباشید، ۴۵ ساله هستم و هنوز ازدواج نکردم قصده ازدواج دارم ایا راهی هست که متوجه بشم ذخیره تخمدان دارم یا خیر؟در ضمن کیست تخمدان دارم و به زودی باید جراحی شوم ایا پزشک در هنگام عمل متوجه ذخیره تخمدانم میشود، ممنون میشم کامل پاسخم را بدید.
- طولانی شدن پریودی
سلام خانم دکتر،من سنم ۳۳ ساله یک سال و نیمه از سزارینم میگذره بعد زایمان پریودی هام منظم بودن تقریبا ولی این ماه پریود شدم الان ۱۶ روزه خونریزی دارم و کم نمیشه من قبلا تنبلی تخمدان داشتم ولی آخرین سونویی که یک سال بعد زایمان دادم هیچی نشون نداد و رحم و تخمدانم سالم بودن الان علت این خونریزی چی میتونه باشه ممنون میشم یه دارویی معرفی کنین که این خونریزی رو بند بیاره
- پریودی
سلام خانم دکتر من در روز اول پریودی همراه با درد شکم و کمر واژنم هم درد میکنه و تنگی نفس میگیرم و نفس نفس میزنم خیلی اوقات طبيعیه؟؟ مجرد هستم
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام وقت بخیر
من 28 هفته باردار هستم. فقط یک بار لکه دیدم که دکترم بهم شیاف خوراکی آتروژستون دادن و هفته ای یکبار آمپول فمولایف 500 و هر 8 ساعت نصف قرص ایزوپرین.از اون روز تمام تنم مثل گرمک خیلی شدید زده بالا فقط میخاره تنم داغه داغه. نمیدونم از عوارض کدومشونه. آتروژستون رو میارم یه ساعت بعدش سرگیجه و تاری و دوبینی دارم. اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم


