Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کدوم بیمارستانها
سلام شما در کدوم بیمارستانها مشغول بکار هستید
- درمورد ریم هایپواکو
سلام من دوسال است که توده زبان وگلوم عمل کردم وتحت درمانی ورایو لوزی انجام ندادم فقط تحت مراقبتم الان حامله هستم وقبل رحمم درد داشت رفتم سونوگرافی امشب فهمیدم که یک کیست کوچک کنارساک بچه است ویک تودهارم ها یپواکو درحدود سوم محیط ساک است میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم آیا بچه میمونه آیا ضرری ندارد برای بچه .
- نازایی
سلام من قبلا جلوگیری طبیعی میکردم الا چهار مهمه جلوگیری طبیعی نمیکنم و پیش بزشکم مراجعه نکردم برای اقدام بارداری پریودم نامرتبه تا آمپول پرژسترون ی قرص اوژانسی نخورم پریود نمیشم لطفا راهنماییم کنید چطور زودتر حامله شم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید ..من دوماه هست که درگیر تنبلی تخمدان شدم و از ۱ مهر پودر اینوفولیک روزی یه ساشه مصرف کردم و ماه پیش لتروزول رو از شب سوم سیکل تا هفتم مصرف کردم و روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۴ و ۱۵ داشتم و چند عدد زیر ده و روز ۱۴ سیکل دو عددhcg تزریق کردم ولی ۱۸ روز بعد پریود شدم و مجدد روز چهارم سیکلم به دکتر مراجعه کردم سونوگرافی شدم ولی یه عدد فولیکول زیر ده و یک عدد کیست ۲۴ میلی متری داشتم و دکتر۲۱ عدد قرص LD داد که از شب پنجم سیکلم شبی یه عدد بخورم ...اما هنوز ۶ عدد از قرص باقی مونده و من خیلی کم لک قهوه ای هم دیروزو هم امروزداشتم...حالا من باید چیکار کنم ؟ قرص رو ادامه بدم یا نه؟ بنظرتون کیست با قرص ال دی برطرف شده؟ (آزمایش هورمونی ام ماه پی که تنبلی گرفتم روز سوم پریودی انجام دادم و جواب رو برای شما فرستادم گفتید خوبه)
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
- فکقرص اوژانسی
سلام
من تخملی تخمدان دارم قرص دفاستون و پودر برای تخمدانم استفاده میکنم
که این ماه قرص دفاستون رو نخوردم
امروز رابطه جنسی از عقب داشتم
و حس کردم موقع در اوردن کمی منی رفت جلو
و کلا بار اولم بود
و از جلو هم فقط همون اولشو داخل کردن بخاطر سوزش نشد ادامش و بلافاصله قرص تنسی ۱/۵ یک عدد خوردم ایا احتمال بارداری وجود داره؟ و بعد رابطه خونریزی داشتم پردم از بین رفت؟ - بارداری
سلام وقت بخیر یک ساله نامزدم وحالا ناگهانی متوجه شدم باردارم سونو دادم وازمایش هفته ۶ بارداریمه وباید سقط کنم چون ابرومون میره وامکان عروسی نداریم چون عزاداریم ونمیتونیم نگهش داریم راهنمایی میفرمایین برای سقط جنین؟واین که دور نافم درد دارم
- علائم بارداری
خانوم دکتر دررابطه با سوالی ک گفته شد رابطه معقدی داشته و مایع ب داخل واژن ریخته شده یکم و بکارتش هم سالمه و نسبتا علائم بارداری رو هم دارن اون خانوم ، شما هم گفتین ک به پزشک مراجعه بشه و سونوگرافی انجام بشه ، خاستم بدونم ایا احتمال بارداری وجودداره یا خیر چون سواله منم ب همین شباهت داره ممنون میشم جواب بدین
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر،بهم آزمایش سقط نوشته بودین،1ساله پیش همشو داده ام فقط 3تاشو ندادم ،اگه قبول کنین 3تاراهم بدم بیارم نگاه کنین؟
- دفع بقایای سقط
سلام وقت بخیر من یک ماه پیش سقط داشتم و الان سونوگرافیم بقایا به ابعاد۱۷*۲۴*۱۴ و حجم 3cc رو نشون میده.باید چیکار کنم؟
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- برای تشخیص مطمئن پولیپ در افراد مجرد چه راه حلی وجود دارد و در صورت وجود پولیپ چگونه درمان می شوند؟
- خوردن عرق نعنادر بارداری
سلام دکتور صاحب معده ام درد داره ماه ۸ هستم هفته اخر ماه هشتم هستم ایا میتوانم عرق نعنا استفاده کنم
- لکه بینی وسط سیکل
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم لکه بینی در وسط سیکل قاعدگی باعث تاخیر در پریود میشود؟ من ۴۴ سالمه و تا الان معمولا تمام سیکلهام منظم و ۲۸ روزه بوده ۱۸ مرداد که پریود شدم دقیقا دو هفته بعدش یعنی روز ۱۴ سیکلم دچار لکه بینی شدم که ۴ روز طول کشید و الان یک هفته هست که پریودم عقب افتاده بی بی چک هم زدم منفی شد بنظرتون دچار تاخیر یا بی نظمی پریود شدم یا باردارم یا مشکل دیگری هست؟
- سلام خواستم بدونم توپریودی سی تی اسکن میگیرن
- بارداری
سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم حامله ام هم کمی عفونت واژینال دارم هم کمی سوزش ادرار پماد دالاواگ سی میتونم مصرف کنم؟
- ترشح خونی
سلام خانوم دکتر من 20 سالمه که سقط جنین تو9هفته داشتم کورتاژ شدم الان25روزمیگذره چراهنوز پریود نشدم؟ولی ترشح خونی دارم ایاخطری داره ؟تاکی عادیه؟
- پولیپ اکوژن راچکار باید کرد
پولیپ اکوژن دارای پدیکل عروقی از حدار قدامی رحم به ابعاد ۲۷.۵ در ۱۴ در ۳۴ میلیمتر در کاویته اندومتر را چکار باید کرد
- پریود نشدن درشیردهی
سلام درشیردهی احتمال بارداری است وتاچه موقع پریود نامنظم درشیردهی وجوددارد
- آمپول واریوپپتیل برای حلو گیری از بلوغ
سلام دکتر برای دختر ۸ ساله ام آمپول واریوپپتیل تجویز کردن که امروز بار دوم را تزریق کرد . بار اول هیچ عوارضی نداشت و عادی بود ولی امروز از ۲ ساعت بعد از تزریق دخترم تب شدید کرده و بیحال شده و سردرد هم داره . ممکنه از عوارض آمپول باشه ؟ اگر پرستار آمپول رو بجای زیر جلدی در عضله بزنه چه اتفاقی میوفته ؟ چون این دفع اصلا خون نیومد جای تزریق احساس میکنم اشتباه زده 😥 ممنون میشمجواب بدید چون خیلی نگرانم .


