Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بخیه حزبی.شکم دارم از پانزده ساله
یه در همیشگی کم دارم ولی مقداری دارم اضافه وزن میگیرم کشیدگی وپارگی احساس میکنم این در باید بتمن باشه ممنون میشم جواب بدین
- باسلام واحترام من الان20ساله ازدواج کردم ولی بچه دارنمیشم چندبارشدم ولی سقط شدالان ۷ساله دیگه باردارنمیشم بخداپیش هرمامایی رفتم میشه بگین چیکارکنم ایاباردارمیشم یانه
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳۵ هفته هستم بارداری چهارم درد درناحیه زیر شکم و بامعاینه یک فینگر هست آیا زود زایمان میکنم
- تعیین جنسیت
هزینه Ivf
- فورشت
سلام خسته نباشید..دو ماه عقدم با همسرم رابطه ی مالشی داشتم که ناخواسته آلتش وارد بدنم شد.دکتر رفتم گفتن که فورشتم پاره شده و پماد داد الان بهترم ولی میترسم ایا تو رابطه های بعدیم مشکل ایجاد میشه.و این که گفتن پردم دو جا آسیب دیده و کاملا پاره نشده آیا شب زفاف با دخول کامل دوباره خون میاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- ببخشید وقتی ادرار میکنم یا مدفوع سوزش دارم
- روش جلوگیری
سلام می خواستم بدونم بهترین روش جلوگیری چی هستش 39 ساله یک فرزند
- سلام میشه جواب این ازمایش و بگید
Received fixed specimen in formalin consisted of multiple fragments of dark brown soft tissue M: 5×4×3cm S.O.S :M/17
- رحم
سلام خانم دکتر من یه سه سقط بالای 3ماه داشتم خانم دکتر یه دکتر طب سنتی گفته باید پوست بلوط رو بپرس مداخل آبش هفته سه مرتبه داخلش بشینی تا رحم سفت بشه میترسم رحم کلا خشک بشه الان به نظر شما این کارو بکنم جواب میده
- سزارین چهارم
چه خطرهایی سزارین چهارم رو تحدید میکنه
- سقط جنین
من سه تا بچه دارم بچه چهارم حامله شدم الان ۵هفته و6 روز هست میخوام با قرص سقط کنم بچه های قبلیم سزارین بودم ازآخرین سزارین ۵سال و نه ماه میگذره میخواستم ببینم مشکلی ندارد
- لیزر بیکینی
سلام وقت بخیر خانوم دکتر من متاهل هستم و باردار نشدم تا الان میخواستم لیزر بکینی انجام بدم دستگاه لیزر هم از مدلی هست که از ژل استفاده میشه و مستقیم با بدن در ارتباط هست میخواستم بدونم باعث نازایی نمیشه لیزر و مشکلی برای بارداریم بعدا ایجاد نمیکنه؟
- قرص ضد بارداری
سلام. من در حال مصرف بسته ی دوم قرصم(قرص دیان) هستم. 1 شب مصرف قرص در ساعت مقرر رو فراموش کردم. 14 ساعت بعد از زمان مقرر به یاد آوردمو مصرف کردم. بقیه قرصارو مرتب مصرف کردم. آیا احتماله بارداری وجود داره؟
- لکه بینی
سلام قرص سیپروپترون میخورم برای جلوگیری زیرنظر دکتر.بعد از رابطه که مایع داخل ریخته "نشده"مگر به عنوان پس اب اونم شاید.احتمالش کمه.اگه احتمالش باشه درحد یه قطره شاید بعد از رابطه بدون اینکه متوجه بشیم. پسفردای رابطه لکه بینی داشتم ایا ممکنه بارداری ناخواسته باشه ؟pcoهستم و جلوگیری میکنم و قصد بارداری ندارم.شنیدم که ۶ تا ۱۰ روز بعد از رابطه لکه بینی بارداری اتفاق میفته.اما من پسفردای رابطه داشتم لکه بینی رو.به نظر شما بخاطر تغییر هورمونام میشه؟یا بارداری ناخواسته؟
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- بستری
سلام خانم دکتر بعد ازعمل جراحی برداشتن رحم چه مدت بیمار باید در بیمارستان بستری باشد ؟
- تاخیر در قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ماه قبل پریودیم تاخیر داشت رفتم دکتر با بتای منفی بهم یک ورق قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت شبی دوتا بخور که دوتا ازش خوردم پریود شدم البته همون روز لکه بینی هم داشتم واین ماه مجددا تاخیر داشتم که از روز ۳۱ام شروع کردم همون قرص رو خوردن به مدت ۳شب یعنی ۶عدد بی بی چک هم زدم منفی بود آیا با قطع کردن قرص پریود میشم یا باید آزمایش و سونو بدم؟
- پریود نشدن بعد از قطع قرص سیبل
سلام وقت بخیر من قرص سیبل مصرف کردم الان هفت روزه ک تموم شده اما پریود نشدم فقط روز دوم لکه بینی خیلی خیلی کمی داشتم برای یک ساعت و قطع شد آیا دوباره قرص شروع کنم یا خیر
- بارداری ،،،
سلام خسته نباشید ،چهار پنج روز قبل از پریودی لکه بینی و ترشح قهوه ای همون لحظه و قطع شدن آن نشانه بارداری است؟
- انتقال جنین
سلام خسته نباشید من نه روزه که انتقال جنین کردم ولی تا الان هیچ لکه نداشتم ولی همه علائم رو دارم سینه درد و... ولی فقط لکه ندارم ممکنه باردار باشم یا ن؟


