Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- چکار کنم خونریزی قطع بشه
سلام دوماه پریود نشدم بعد از دوماه پریود شدم الان 12روزه خونریزیم قطع نمی شه خیلی هم شدیده لطفا راهنماییم کنید .چی بخورم قطع بشه
- فتق نافی
سلام بنده 6ماه است که عمل فتق ناف کردم وبرش ازوسط شکمم میباشدآیامیشه یباردیگه بارداربشم؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- آی یوآی
باسلام.من این ماه بایدآی یوآی شم دکترم دوتاآمپول بادوز۵۰۰۰ داده بعداز انجام سونو ومشخص شدن سایز فولیکول باهم تزریق کنم دستورش رونوشته ۲تاباهم تزریق شه منتها رفتم برای تزریق میپرسن دکترگفته بایه آب مقطر یا بادوتا آب مقطر تزریق کنیم؟ممنون میشم راهنمایی کنین چون فعلابه دکترم دسترسی ندارم
- بارداری
خانوم دکتر علائم بارداری کی معلوم میشه؟ممکنه باردار باشی پریود بشی؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- پرده بکارت
با سلام خدمت خانم دکتر من دخترم وقتی ۲ سالش بوده انگشتش رو داخل واژنش میکرده این کار رو چند بار انجام داده و ازش پرسیدم گفت خونی نیومده یادم هست اون موقع پرده حلقوی بود الان دخترم ۷ سالشه دختر عمه ش به جلوش دست زده بود دکتر بردم گفتن پرده سالم و هلا لی هست باز شک کردم به دکتر دیگه ای مراجعه کردم گفت سالم هست امکانش هست پرده به علت دستکاری تغییر شکل دا ده باشه به این شکله یک سوراخ که زیرش یک پره هست در کودکان امکان ترمیم پرده هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- نوزاد پسر
سلام خانم دکتر برای تعین جنسیت ۱۰۰درصد باید چکار کرد
- غربالگی سه ماهه اول
سلام خانم دکتر امروز غربالگری اول انجام دادم ۱۲ هفته و ۶ روز طول سرویکس ۳۱ بود طول سرویکس کمه؟ درمانش چیه
- شیردهی
قرص کابرگولین نیم میل نصفشو خوردم برا قطع شیردهی سرگیجه دارم ادامه بدم یا قطعش کنم
- امکان داره ازمایش غربالگری اول رو تکرار کرد؟
سلام من آلان ۱۳ هفته هستم و هفته پیش سونو وآزمایش غربالگری اول دادم nt 1/6 بود ولی تو ازمایش زد سندروم دان من ۳۴ سالمه .دکتر رفتم گفت آمینو سنتز باید بدی تو هفته ۱۶ .حالا به نظرتون میشه ازمایش رو برم یه ازمایشگاه معتبر دیگه بدم شاید اشتباه شده باشه .بنظرتون چکارکنم هزینه آمینو سنتز هم خیلی بالاست
- خانم دکتر لطف بفرمایین پاسخ بدین به سوالاتمووووون
- دود اسپند در بارداری
سلام من هفته ۱۷ بارداری هستم آیا اسپند دود کردن برام مضر؟ من اطلاع نداشتم و قبل این بعضی وقتا اسپند دود کردم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خیلی نگران شدم.
- میوم کلسیفیه ووترشحات
باسلام وتشکر،۵۸ ساله هستم و۱۰ سال است یائسه شده ام .سابقه فیبرومهای متعددکوچک و بزرگ بین سنین ۴۰ تا۵۰سالگی دارم .درگرافی کمر،دوسه توده به اندازه گردوونارنگی دررحم مشاهده شدکه گفتند احتمالامیوم کلسیفیه است.آنچه نگرانم میکند،ترشحات است که هنوز ادامه دارد.آیانبایدقطع میشد؟
- بی نظمی در پریودوخونریزی زیاد
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . خسته نباشید .مدتی هست که خونریزی های پریودم اصلا قطع نمی شه .سونو دادم کیست نشون داده .دوماه قرص ال دی مصرف کردم کاملا منظم بودم .ولی متاسفانه با مصرف این قرص هم فشار خیلی زیاد رو ی قفسه سینه احساس می کردم و همین که کاملا به روابط زناشویی بی میل شده بودم .به خاطر همین دکترم برام مدروکسی پروژسترون تجویز گردن که از روز هفتم استفاده می کردم .اونم لک می انداخت روی صورتم .دوباره دکترمبرام قرص دیگری رو تجویز کردن به اسم پاد باستون که از روز پانزدهم مصرف می کردم .البته فقط یک ماه استفاده کردم .توی دوره ای که داشتم استفاده می کردم حدود چهار روز بود که استفاده می کردم خونریزیم کاملا قطع شده بود .روز پنجم صبح نتونستم استفاده کنم مجبور شدم ۸الی ۹ساعت بعد استفاده کنم .از فردای اون روز با اینکه به موقع قرص رو می خوردم لکه بینی خیلی زیادی داشتم .پانزده روز بعد (طبق تجویزپزشکم)که قرص رو تمام کردم ،ده روز بعد دوباره پریودم شروع شد الان که یازده روز اززمان عادتم گذشته بجای این که کمتر بشه خونریزیم شدیدتر شده خیلی شدید .متاسفانه پزشکم توی مرخصی هستند ومن نمی تونم به مطب مراجعه کنم .لطفا راهنماییم می کنید چه قرصی استفاده کنم که هم عوارض جانبی زیادی نداشته باشه .عادتم رو هم منظم کنه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻خیلی دارم اذیت می شم لطفا کمک کنید .
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- حاملگی
سلام 15 شهریور رابطه داشتم ولی 3 مهر{تیره بود} و 8 ابان {رنگش طبیعی وشدتش زیاد}عادت شدم اما تو اذر نشدم ممکنه باردار باشم
- بقایا سقط۳
با سلام ۲۴ روز پیش سقط داشتم ۱۰ روز بعد از سقط سونو انجام دادم که حدود ۲ سانت بقایا بدون واسکولاریته داشتم که دکتر ۳۰ عدد متیل روزی ۳ عدد تجویز کردند که گفتند بعد از اتمام قرص برم سونو.در طول مصرف قرص خونریزیم قطع شد و ترشح سفید داشتم الان یک روز از اتمام قرص گذشته من ترشح قهوه ای خیلی خیلی روشن به همراه رگه های خیلی کوچک قهوه ای روشن دارم.ممکنه باز هم بقایا مونده باشه؟باید بگم هنوز پرزود نشدم.ممنونم
- فلوید عروقی ومایع در لگن
سلام وقتتون بخیر درسونو واژینال که انجام شده علاوه بر میوم اینترامورال نوشته شده یک ناحیه اکوژن دارای مختصر فلوی عروقی در کاویته اندومتر دیده شد و همچنین مختصر مایع درلگن آیا خطرناک هست لطفا توضیح بدید ممنون


