Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اهن
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر. خانم دکتر قرص اهن برای دوران بارداری معرفی میکنید لطفا. هموگلوبین من در ازمایشم پایین هست و در هفته ی هشتم بارداری هستم
- مصرف دارو در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، هفته نهم بارداری هستم، سرما خوردم و به پزشک مراجعه کردم گفتن ویروس هست، بهم دارو دادند آیا میتونم دارو مصرف کنم؟ قرص سفکسین و کلرفرامید و شربت دیفن هیدارمین دادند، گلو درد دارم خیلی اذیت کننده است، چه چیزی مصرف میتونم بکنم که بهتر بشم؟
- قرص دزوسپتیو
سلام ببخشید دکتر واسه ازبین بردن کیستم این قرص رو بهم داد از روز سوم پریودیم مصرف کردم الان روز نهمم هنوز خونریزیم قطع نشده.باخوردن این قرصم حالت تهوع شدید میگیرم..چیکار کنم خوب بشم؟
- باداری
سلام خسته نباشید من درهفته ۱۳ غربالگری سه ماه اول رو انجام دادم Nt 5.7 شده این نشون دهنده اختلاف کروموزومی هست و جنین باید سقط بشه؟
- خونریزی شدیدو لکه بینی
سلام من ۱۵ روز پریود بودم الان روز ۱۶ ام هست خونریزی قطع شده ولی لکه بینی ادامه داره دکتر فقط قرص مفنامیک و کپسول تدیسو برای کاهش خونریزی تجویز کردن چیکار کنم لکه بینی قطع بشه
- مصرف آنتی بیوتیک
سلام من نمیدونستم باردارم ودرماه اول باردای 20عددکپسول داکسی سایکلین مصرف کردم آیا خطر دارد...باتشکر
- زنان و زایمان
سلام من دختری ۲۲ساله هستم ابتدایه واژنم یه گوشتی اویزان هس میخواستم ببینم ربطی به پرده داره یانه لطفا جواب بدید خیلی رواعصابمه
- فیبروم
سلام برای درمان فیبروم قرص ترنسیدراچه موقع وتاچندماه میشه مصرف کرد؟ ممنون🌹
- درد کنارسینه
سلام ببخشید بعضی وقتها وقتها که پویود میشم کنار سینه ام درد میگیره ۱۰ اسفنر پریود شدم خوب شد الان باز کنار سینه ام درد میکنه ولی دردش زیادتر شده میخواستم ببینم چرا دوباره سینه هام درد گرفته نشونه ی چیه علائم بارداری میشه باشه آخه من ۱۹ بهمن قرص اورژانسی استفاده کردم یا میشه علتش قرص اورژانسی باشه میشه منو راهنمایی کنید من از نگرانی در بیارید ممنون
- عقب افتادن پریود
سلام خانم ۴۶ساله هستم یک هفته س پریودم عقب افتاده برای باز شدن چکار کنم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۱۶ سالم هست من قبل از ماه رمضان پریود شدم ولی الان ۷ روز گذشته ولی پریود نشدم آیا بخاطر ماه رمضان است یا نه لطفا دلیلش را بگویید درد هم ندارم
- س
سلام من رحمم رو دراوردم بعد از ۳۰روز سونوگرافی انجام دادم چون بخیه ام بازشده نوشتن هتروژنیسیته در بافت جلدی مشاهده شد میخواستم بدونم چیه
- سلام برای عفونت شدید واژن تا شکم.(زخم و عفونت)از چه قرصی باید استفاده کرد
- شیاف پروژسترون
سلام خسته نباشید خانم دکتر من درهفته پنجم بارداری هستم .تازه بیبی چک زدم مثبت شده .لکه های خیلی کم قهوه ای دارم . میتوانم ازشیاف فرتیژست ۴۰۰ استفاده کنم ؟.واینکه استفاده از شیاف حتما باید واژینال باشد یا مقعدی ؟
- روزبخیرانومالی انجام دادم اب دور کلیه خفیف ۴.۴ و یه اکوژن ۱.۸دیده شد گفتن تکرار سونو.متخصص پریناتالوژی سونو کردن گفتن کلیه خفیفه مهم نیست ان اف هم ۵نرماله ولی اکو برو و رفتم متخصص قلب گفتن یک اکوژن دیده میشه ب متخصص پریناتالوژی نشون دادم گفتن ۲۸هفته بیا چیزی نیست.ایا نگرانی من بی مورده؟ و ازمایش و ان تی اولم هم نرمال بود و بی خطر ان تی هم ۱.۶ممنون دکتر جان اگر راهنمایی کنید الان ۲۰ هفته هستم
انومالی
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Liquid.basedیعنی چه ممنون خانم دکتر
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- سلام
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید اندازه تخمدان ودهانه رحم قبل از بارداری باید چقدر باشد؟
- پریود نشدن
سلام خانم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم من سه سالی هست که برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده هرشب یک فرص میخورم وقتی هم که میخوام رابطه داشته باشم اول قرص میخورم وهمراه با اون هم جلوگیری طبیعی میکنم اما یک دفعه عادت نشدم میخواستم بپرسم حاملگی رخ میده با وجود این چیزا خیلی نگرانم


