Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشاهده ساک بارداری
سلام وقتتون بخیر.۵روز بعد از عقب انداختن پریود بتا ۵۷۴و یک هفته بعد ۱۷۵۰بود و ساک حاملگی در سونو واژینال دیده نشد.ضخامت آندومتر ۱۷میلی وکورپوس لوتئوم در تخمدان چپ هم ۱۴میلی مشاهده شد.بنظرتون بارداری من میتونه بارداری سالمی باشه
- سلام من 28مهر سقط داشتم سه بار هم سونوگرافی رفتم گفتن رحمت پاک هست بعد 20روز آزمایش بتا دادم عدد 500بود کی نورمال میشه عدد بتا خیلی استرس دارم کمکم کنید لطفا
سقط جنین
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- ترشی خوردن
خوردن چیزهای ترش ولبنیات بستی درزمان پریود اشکالی داره خانم دکتر
- تنبلی تخمدان
روز خوش مجرد و 31 ساله هستم، برای تنبلی تخمدان سیپروترون کامپاند کدوم کارخانه رو بگیرم. ابوریحان یا آتی فارمد؟ و اینکه برای آتی فارمد سیبل نوشته شده، یعنی چی؟
- مصرف طولانی قرص سیپروترون کامپاند
سلام
من ۳۵ ساله هستم. ۷ ساله ازدواج کردم و در تمام این سالها با قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری داشتم. خواستم بدونم آیا مصرف طولانی این قرص تاثیر مضر روی بدن نخواهد گذاشت؟ - سلام من قرص ال دی میخورم الان یک هفته است که کپسول آموکسی سیلین با کوریزان میخورم اثر ال دی را ازبین میبره
- مشکلات بارداری
سلام خانم دکتر،شما برای اکوی قلب جنین کدوم پزشک رو پیشنهاد میدید
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- پریود ۱
سلام وقت بخیر دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴ روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتمبا اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم دوبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟
- برداشتن رحم و تخمدانها
سلام ۵۱ سالمه ۷ماه پیش خونریزی شدید داشتم کورتاژ شدم بعد دو دوره مجسترول مصرف کردم ولی جواب نداد بعد ۲ غدد آمپول دیفرلین زدم چهار ماه بعد دوباره دیروز خونریزی شروع شد خیلی شدید هست امروز کپسول تنسیدومفنامیک مصرف کردم می خواهم بدانم با دارو خوب میشه یا اینکه باید رحم و برداشت
- قرص جلوگیری دروسبلین
ایا من میتونم از این قرص فقط به منظور جلو گیری از حاملگی استفاده کنم،البته قبلا هم استفاده نکردم و برلی اولین بار هست
- شیردهی
سلام خانم دكتر عزيزم بعد از ٣ماه از زايمان تازه عادت شدم و شير ميدم به پسرم ميتونم تو ٧روز عادت قرص آهن رو بخورم مشكلي براي شيردهي ندارد
- قرص اورژانسی را همرا با ژلوفن باهم خوردم و ۹ ساعت بعد هم قرص کوآموکسی کلاو خوردم آیا اثر قرص اورژانسی را خنثی میکنند
و
- زخم رحم
سلام .ببخشید من الان ی مدتیع زخم رحم پیدا کرده قرص داکسی و مترونیدازول.پماد کلوتریمازول.ازیترومایسین .و اینا مصرف کردم الان خوب نشدم. داروی ک قویتر باشه لطفاً معرفی بکنید
- پله دربارداری
سلام من سرکلاژ ابدومینال شدم ببینم من مجبورم روزی ۲بار۶تاپله رابالا برم خطر داربرا م فعالیتم درحد کارای شخصی هفته۲۲ام
- پروژسترون
سلام خانم دکتر من روزی دوتا شیاف مصرف میکنم ولی الان هر داروخونه ای توی رشت رفتیم نتونستیم شیاف پروژسترون پیدا کنیم همه میگن نداریم چیکار کنم جاش چیز دیگه نیست بخرم هفته ۲۷ بارداری هستم سرکلاژی هستم
- قاعدگی نامنظم
سلام من ۱۷ سالمه، ببخشید من بعد از ۲۸ روز که باید عادت ماهیانه بشم نمیشم و فقط به مدت ۷ روز در مایع سفید رنگی که از رحمم خارج میشود لخته هایی کم از خون مشاهده میشود، و بعد از ۷ روز قطع میشود. و ۲ هفته بعدش پریود میشوم. یعنی من هر ۵۰ روز پریود میشوم. مادرم میگن که اشکال نداره چون عمه هایم هم نامنظم مریض میشدن و شاید من هم مثله انها هستم. میخواستم بدونم که علت چیست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید مادرم میگن که
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من طول سرویکس و 25داخل همه بارداریلم 25 بودآیا خیلی کوتاه شماها دکتر میگن زیر 25کوتاه پس چرا. من حتی با سرکلاژ سقط میکنم البته یه بار این اتفاق افتاد یکی هم تا 36هفته بردم و ولی با وزن 2دوکیلوی خوردی به دنیا اوردم بخاطر اینکه هیدروسفالی بود مرد الان خیلی ناامید شدم چکار بکنم همه آزمایش عکس رنگی همه اینها نرمال برام حتی ژنتیک کل اکزوم وکاریوتایپ همه اینها و انجام دادیم نرمال بودن. ترا خدا یه راه حلی بذارید جلوی پام


