Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- کدوم بیمارستانها
سلام شما در کدوم بیمارستانها مشغول بکار هستید
- بارداری
سلام خسته نباشید میخوام باردارشم سونو انجام دادم امروز نوشتن پولیپ ۹ میلی داره خطرناکه چیکار باید رکنم ۳۷ سالمه
- بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - فیبرم
سلام خانم دکتر،وقت بخیر،آیا فیبرم بزرگ باشه نیاز به جراحی داره؟
- بقایا سقط
سلام من بقایا بعد سقط ۲۵*۲۶*۲۴ بوده آیا خطر دارد و احتیاج به کورتاژ
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام من بعد دویا سه روزمصرف قرص اورژانسی پریود میشم ایا اثر قرص ازبین میره و اینکه از عوارض این قرصها هست که دچار خونریزی میشم
- هولتر
با عرض سلام و خسته نباشید من 19 هفته باردارم از حدود یک هفته قبل تپش قلب دارم به متخصص قلب مراجعه کردم نوار قلب و اکو انجام شد و گفتن پرولاپس دارم که تو بارداري با تپش قلب خودشو نشون داده و گفتن باید هولتر 24 ساعته بزارم تا مشخص بشه به دارو نیاز دارم یا نه. ميخواستم بپرسم هولتر در بارداری ضرر نداره و این کار رو انجام بدم؟
- تجمع لوکوله مایع
سلام در سونو من نوشته شده تجمع لوکوله مایع به ابعاد ۴۰در۱۷در۱۶ mm و به حجم ۶cc در قسمت قدام به فوندوس رحم رویت شده است .رحم هم بزرگتر از حد نرمال ۱۰۰در ۶۳د۴۶ mm است ۵۰ سالمه و خونریزیهای زیاد دارم..لطفا علت را بفرمایید
- بارداری
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- تنبلی تخمدان
سلام من تنبلی تخمدان دارم و درحال اقدام بارداری دوم هستم دکتراسترادیول تجویزک دن هرچه شهرستان واستانمون روگشتم پیدا نکردم حتی تهران هم گیرم نیومد مشابهش استروژن کونژوگه هم نیست خواستم بدونم چکار کنم؟؟؟؟
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش من میوم ساب سروزال دارم باید جراحی بشم اما متاسفانه به دلیل کرونا تمام کارها فعلا تعطیل شده حتی مطب ها و من احتمالا تا اردیبهشت باید صبر کنم ممنونم میشم منو راهنمایی کنید چون درد دارم
- پریود
با سلام.من ماه قبلی قرص چاقی گین اپ خوردم و برای اولین بار پریودم ۱۷ روز عقب افتاده .تست خونگی زدم منفی بوده. رابطمون هم کاملا محافظت شده هست همیشه . ممکنه باردار باشم یا بخاطر قرصی ک مصرف میکنم اینجوری شدم؟ لطفا جواب بدین .مردم از استرس
- آمپول دیفرلین
سلام من ۱۵ سالمه شیمی میشم دکتر برای اینکه پریود نشم برام امپول دیفرلین ۳ ماهه نوشت الان ۷ روز از تزریقش گزشته پریود شدم چرا؟
- سلام من سرطان رحم گرفتم نزدیک ب دو سه ماه و این ک میتونم با شوهرم رابطغ سکس داشته باشم ممنون میشم راهنمایم کنین
- سلام من یک کیست اکوفری به اندازه ۲۰میلی دارم میخواستم بدونم برای بارداری مشکل ایجاد میکنه
- اقدام کردیم برای باردارشدن
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من نامنظمی پریددارم ومدروکسی پروژسترون شبی 2عدداز14پریدمیخورم به مدت 10شب این دفعه لتراکس لتروزول داد گفت ازسوم قاعدگی تا 5روزبخوردم برای تحریک تخمدان من خوردم، تنبلی تخمدان دارم اون یکی ماه 13 فروردین پریدشدم واین ماه 12اردیبهشت پریدشدم از19اردیبهشت اقدام کردم برای بارداری تاچندروز اقدام کنم ؟؟مرسی ازجوابتون
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- IUI
با سلام..بنده ذخیره ام ۰/۳۳ هستش...یکبار ای وی اف کردم که دو تخمک داشتم که فقط یکی خوب بود اونم تبدیل به جنین نشد...ماه پیش دو فولیکول ۲۰ داشتم که باز باردارنشدم ۴۰ روزه فرتیل اید و اوابوست می خورم این ماه سه فولیکول ۱۸-۱۹-۱۹ دارم که دکتر برای سه روز دیگه آمپول آزاد سازی داده و پیشنهاد IuI بهم داده...همسرم هیچ مشکلی نداده...آیا در شرایط من iui واقعا موثره یا من به صورت طبیعی اقدام کنم...دکتر فقط پیشنهاد دادن قرار فکر کنم و خبر بدم...لطفا راهنمایی کنید


