Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من پریودام منظمه و ۳۰پریود میشدم مرداد ماه باردار شدم و ۴مرداد دفع شد بچه نموند خود به خود دفع شدالآن ۱تیر هستیم من هنوز پریود نشدم درد سینه دارم تبخال زدم.دردای خفیف پریودی دارم اما هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم ؟
- حاملگی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.من تقریبا 27ماه پیش اقدام ب بارداری کردیم ولی 12همین ماه پریود شدم ولی الان بعضی از علائم بارداری رو دارم امکانش هس حامله شده باشم.خواهشن اگه میشه کمکم کنید ممنون میشم.
- عوارض امپورپروژسترون
سلام من28سال داشتم مجردهم بودم خونریزی شدیدداشتم یکسال متوقف نمیشدانقدربه دکترمراجعه کردم به من6تاامپورپروژسترون دادن من 6روز تزریق گردم بعدازتزریق خونریزیم متوقف شدش اما الان15سال میگذره دیگه پرینت نشدم درسن30سالگی یائسه شدم میخواستم بدونم علتش تزریق آمپوربودش
- عفونت واژن
سلام من مدت شاید سه ماه باشه دچار عفونت واژن شدم قبلا هم عفونت داشتم ولی قرص خوردم بهتر شدم ولی این مدت عفونتم بصورت ترشحات سفید و پنیری شکل بوده و بوی خیلی بدی میده و البته بدون خارش و سوزش هست
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر.چند روز بعد از مصرف قرص اوژانسی دچار لکه بینی و خونریزی شدم حدود یک هفته ست ولی خبری از قطع شدن نیست چیکار کنم خسته شدم
- خارج شدن تکه کوشتی مانند چربی در دوران پریودی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر بزگوار... بنده ۱۵ ساله و مجردم، ببخشید من نزدیک ۴ روز هست که پریود شدم، قبلا ها در دوران پریودی درد خیلی زیاد غیر قابل تحملی داشتم اما دکتر نرفتم چون اونجوری نسبت به درد خونریزی نداشتم، اما اینبار که پریود شدم در روز سوم بدون درد یا درد هایی که در اون دوران پریودی داشتم رو اینبار نداشتم اما تو روز سوم یک تکه چربی ۳ یا ۴ سانتی دفع شد همراه با لخته خون ها که شبیه انگار زبون مار بود، عفتی مانند بود و خونی نبود اما جگری رنگ بود واقعا نمیدونم چی بود و خیلی نگرانم. اگر لطف کنید پاسخ بدید
- پرده بکارت
سلام پرده بکارت دندانه ای با کنگره ای چه فرقی داره؟؟؟
- عفونت
سلام وقت بخیر دوماه پیش بخاطر سقط کورتاژ و هیستروسکوپی انجام دادم. یک هفته بعد از هیستروسکوپی هنگامی که به سمت چپ میخوابم یا از سینه سمت چپم به بچه شیر میدم یا حتی با لمس نوک سینه چپ احساس میکنم سمت چپ واژنم (از مقعد تا وآژن) تیر میکشه وحالت گز گز. دکتر هم معاینه کرد یک ماه پیش گفت رحمت مشکلی نداره .ولی هنوز هم این گرفتگی هست و ترشحات واژنم هم کم شده.تو آینه که نگاه کردم زیر لابیای مینور درست پشت واژن از بیرون ، لابیای مینور که کمی کشیدم پشتش قرمز بود و کمی سوزش داره.علت چی میتونه باشه؟ در آخرین سونو یک کیست فانکشنال در سمت چپ داشتم ممنونم
- سلام من باردار هستم
در هفته ۱۷ زنبور عسل نیشم زده و جای نیش ورم کرده و سوزش داره آیابرای بچه خطری داره
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته ۹ هستم از شیاف پروژسترون استفاده میکنم هیچ داروخونه ای نتونستم خارجی پیدا کنم از مارک ایرانی فرتژیست استفاده میکنم.میخواستم بدونم چقدر تفاوت بین خارجی و ایرانی وجود دارد آیا ایرانی هم به همون اندازه موثر هست؟ استفاده از شیاف به صورت مقعدی تاثیرش کمتر از واژینال است؟
- ابله مرغان و پرید
سلام خانم دکتر من آبله مرغان گرفتم و قرص آسیکلویر مصرف میکنم آیا میتونی باعث بشه عادت ماهانم عقب بیوفته؟
- سوال
سلام یه سوال داشتم من اشتها ندارم چیکار کنم که چاق بشم خیلی لاغرم طوروخدا کمک کنید دیگه روحیه اصلا ندارم نمیتونم غذا بخورم غذا وقتی سیر میشم یک قاشق اضافه تر بخورم حالت تهو میگیرم قدم ۱۶۵ وزن ۴۸ راحل میخواستم
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
من حدود 4 ماهه پریود نشدم قبل اونم چند ماه خییلی کم شدن در حد لکه بینی دکترم قرص مروفم رو برام تجویز کرد و گفت هر روز صبح و شب تا پنج روز دوتا بخورم دوتا صبح دوتا شب و بعد 5 روز قط کنم الان 3 روزه قطع کردم ولی دوباره پریود نشدم درد های شدید دارم اما پریود نمیشم باید چی کار کنم؟
- zahra9139816851
سلام من ۵روز پیش امپول لوپرومر زدم الان خونیزیم از قبل خیلی بیشتر شده چکار باید بکنم واین خونریزی تا چند روز ادامه داره
- بارداری
سلام من بعد از رابطه پریود شدم خالا برای بار دوم پریود نشدم از وقت پریودم بیست روز میکذره آیا امکان بارداری اس؟
- سقط جنین
سلام میخام سقط کنم تو خونه باید چیکار کنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دختری ۲۰ ساله هستم من متأسفانه یک زمانی به بیماری خودارضایی مبتلا بودم یک روز وقتی خودارضایی کردم خودارضایی من بصورت مالشی بوده و به هیچ عنوان هیچ چیزی را وارد واژن نکردم فقط با مالش و فشار دادن پاها بهم ارضا شدم دقیقا فردای خودارضایی یک لخته قهوهای رنگ و ترشح قهوهای رنگ به اندازه یک یا دو قطره داشتم سوال من این است که آیا این لخته قهوهای رنگ به خاطر آسیب به پرده است ؟ و اینکه خانم دکتر دوباره میگم من هیچ چیزی رو وارد واژن نکردم به هیچ عنوان آیا علت این لخته قهوهای رنگ آسیب به پرده بکارت است ؟ یا پرده بکارت من سالم است ؟؟ ممنونم خانم دکتر لطفا به سوال من جواب بدین ♡♡
- سرکلاژ شکمی و سپتوم
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- واژن
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر. ببخشید من احساس میکنم مورچه ای وارد واژنم شده،خیلی میترسم،چیکار باید بکنم؟
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم


