Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- داروی هیپرپلازی
سلام سال نو مبارک من با انجام سونوی شکمی مشکوک به هیپرپلازی یا پولیپ شدم چه دارویی باید مصرف کنم؟ دکترم بهم دوفامد داده که یه دکتر دیگه میگه اشتباهه، من باید چه دارویی مصرف کنم؟
- ندول هیپو اکو
سلام من یه توده در پستان راست دارم نتایج سونو گرافی بیانگر این است ندول هیپو اکو به ابعاد 7*9م م در ربع خارجی پستان راست حدود ساعت 9باحدود شارپ ویا اکوی هموژن دیده شد. در اگزیلاری طرف چپ لنف نود به ابعاد 7*6م م باحدود شارپ واکوی هموژن دیده شد . مجاری شیری در پستانها دیلاته است. در اگزیلاری طرف راست تصویری به نفع لنفاد نوپاتی پاتو لوژیک دیده نشد.
- پاپ اسمیر
سلام توی آزمایش پاپ اسمیر من التهاب خفیف گزارش شده خطرناکه؟
- دلیل نبض زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و زیر شکمم دو روزه که چند دقیقه یک بار یا کمتر نبض میزنه رحممه احساس میکنم دلیلش چیه؟ خطر ناکه؟؟
- زایمان
سلام...بیمارستان حشمت بخش زایمان هم داره؟ به من گفتن بیمارستان حشمت زایمان کنم بخاطر مشکل قلبی که خودم دارم.(البته پیشنهاد متخصص قلب هست)
- بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر بزرگوار.من ۳ماه پیش سقط عمدی جنین ۲۰ هفته داشتم .چون غربالگری ها مورد دار بود و زمان سقط قانونی گذشته بود البته من آمنیوسنتز نکردم تا مطمئن بشم چون طول میکشید تا جواب حاضر بشه و بچه هر روز بزرگتر میشد ..با این حال دوست دارم که مجدد باردار بشم .جنین ۲۰ هفته به صورت زایمان طبیعی در بیمارستان دفع شد.و کورتاژ هم شدم ...و یک دختر ۱۲ ساله سالم دارم که بصورت سزارین شما بدنیا آوردینش و سرکلاژ هم شده بودم ..میخواستم بدونم با وجود اینکه یک بار سرکلاژ یک مرتبه سزارین و یکمرتبه کورتاژ بقایا و یک مرتبه هم کورتاژ پولیپ شدم آیا امکانش هست که مجدد بارداری خوبی داشته باشم و جنین سالم بدنیا بیارم ؟آیا میشه کاری کرد تا مطمئن شد جنین سالمی را خواهم داشت ...قبل بارداری کار خاصی باید انجام بدم؟چون سر بارداری دوم جفت سر راهی بود
- بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر خانم دکتر من حدود 51 روز زایمان داشتم الان مشکل بواسیر دارم پولم ندارم برم دکتر پمادی چیزی هست بگیرم لطفا کمکم کنید ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی می کنید
- جواب ازمایش هموژن dense چیه؟؟؟
جواب آزمایش هموژن denseیعنی چی
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- لابیا پلاستی
هزینه لابیا پلاستی چقدره
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - زنان و زایمان
سلام من الان ۲۱ روزه که برا بارداری اقدام کردم و باید روز ۱۷هم پریود میشدم که تا الان نشدم و من هیچوقت پریودم رو به تاخیر نمیانداختم اما امروز بی بی چک گزاشتم و منفی شد و این رو هم بگم که یه نشانه هایی از بارداری دارم مثل سوزش و درد دور ناف ترشح دیدن و احساس تهوع
- قرص های سقط در ماه اول و نازایی
سلام
آیا قرص های سقط که در ماه اول مصرف کردم باعث نازایی در آینده میشوند؟
با تشکر - بارواری قرص
سلام پرونیزولون دربارداری ضرردارد الان من دارم مثرف میکنم دربارداری یجاخوندم برارشدجنین بد
- بارداری
سلام وقت بخیر من دو هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم واسه پیشگیری هم از کاندوم استفاده کردم و دو روز بعد از رابطه پریودم شروع شد میخواستم بدونم احتمال بارداری هست
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- کیست رحم
با سلام اگر دختر خانمی که باکره هستند داهل رحم کیست داشته باشد امکان اینکه همراه با افتادن کیست پرده بکارتشون پاره شود هست؟
- مارولین۴
سلام وقت بخیر سه ماهه که برای پیشگیری از بارداری از مارولین استفاده میکنم .به همراهش از کاندوم هم استفاده میکنم.چون شرایط بچه دار شدن رو ندارم.هر ماه چند قرص مونده که تموم شه درد سینه ام شروع میشه. طبیعیه؟و اینکه اگه کاندوم پاره شه احتمال بارداری با وجود قرص وجود داره؟ همیشه هم سر ساعت قرصم رو میخورم.خیلی استرس دارم.ممنونم از پاسخگویی تون.
- مادرانه
🌹برای مادر.
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks.


