Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات
سلام ، ببخشید من یه مدتی هست که از باسن یه ترشحاتی خارج میشه ، بعد ها شد به رنگ قهوهای تا حدی که فکر میکردم خونه ، ولی حالت جوش هم بود پشتم ، گفتیم شاید برا اونه ، در حال حاضر دیگه اون که گفتم شبیه خون بود و اینا نیست ولی حالت یه مایعی و همچنین انگار یه چسبندگی وجود داره . برای چیه ؟ ممنون و
- سوزش
سلام هرسوزش ادراری دربارداری نشانه عفونت ادرایست مدام سوزش میگیرم دکترمیگ خیلی عفونت نداری انتی بیدتیک مید تازه تموم شده شوزشم شروع شده ازواژن تانافم تیرمیکش طبیعی
- درد مقعد
سلام دختری ۲۲ ساله ومجرد هستم . چند سالی است که با پریود شدنم درد در مقعدم دارم. که این درد فقط در روز اول و برای چندین ساعت است. وشدت درد در ماه های مختلف متفاوت است. اگر نفخ داشته باشم یا مدفوع این درد شدید تر میشود و پس از تخیله دردم کمی کمتر میشود اما قطع نمیشه. البته با اینکه چندین بار عمل مدفوع همیشه صورت میگیرد اما گه گاهی استفراعم در اخر میکنم و گاهیم عارق میزنم. معد ه ای اسیدی هم دارم اما نیازی بقرص خوردن ندارم . بعداز خوردن قرص مسکن پس از یکی دوساعت بهتر میشوم . حال سوال من اینه ایا درد مقعد طبیعیع؟؟!
- نتیجه سونوگرافی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من سونوگرافی واژینال انجام دادم که سن حاملگی ۶هفته بود همچنین ساک حملگی همراه با یک yolk sac و یک fetal pole با ضربان قلب منظم می باشد و جفت هنوز تشکیل نشده ومیزان مایع کوریونیک آمینیوتیک در حد نرمال می باشد و طول سرویکس ۳۱ میلی متر طبیعی و int.osبسته وهموراژی ظریفی در دیواره قدامی ساک حاملگی مشهود است'آیا تشکیل نشدن جفت تا کنون مشکل ساز است؟ با تشکرفراوان از شما
- عفونت بارداری
سلام خانم دکتر هفته ۲۴ بارداری هستم حدودا، بعد بعضی وقتا لباس زیرم زرد میشه ممکنه عفونت باشه؟ البته ترشحات بارداری به رنگ سفید آبکی دارم، سوزش ادرار ندارم فقط بعضی وقتها بعد ادرار دوباره تکرر دارم و رنگ ادرارم وقتی آب زیاد میخورم زرد کم رنگ مایل به سفید وقتی آب کم میخورم زرد پررنگ و اینکه فقط استخوان لگنم بعضی وقتا خیلی کم درد میکنه مثلا ۱۸ هفته درد میکرد بعد ۲۱ هفته درد داشتم الانم ۲۴ هفته درد میکن خیلی کم، به نظر شما این ها میتونه نشانه عفونت باشه؟ عفونت رو در بارداری ، بدون معاینه چجوری میشه تشخیص داد ؟
- ترشح بوی اهن نشانه چیست
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- پریود
سلام من ۱۳ سالمه و چند وقت پیش برای ۳ ماه پریود شدم ولی الان تقریبا سه ماه میشه که پریود نمیشم. بنظرتون چیکار کنم
- رحم
خانم دکتر اندازه دهانه رحم در بارداری ۲۵ میلی و با وجود سرکلاژواژینال سقط کردم چند روز پیش سونوگرافی سه بعدی دادم واسی رحمم گفت هم شله هم خیلی ضعیف دهانه رحم چکار بکنم خانم دکتر ک بارداری بعدیم سقط نشه همه آزمایش های خودایمنی انعقادی هورمونی و عکس رنگین نرماله مشکلم فقط دهانه رحمه ترا خدا کمکم بکنید چکار بکنم ک دیگه سقط نکنم
- مشکلات جنین
سلام من در هجده هفنتگی بارداری هستم در غربارگری اول ریسک بارداریم یک در هزار بود ودر غربارگری دوم آزمایش غربارگری خوب اومد ولی در سنو بهم گفتن در سرش دو تا کیست داره واکوژن روده هم داره یعنی خیلی خطرناکه
- خوردن قهوه و نسکافه در بارداری
سلام خانم دکتر ۲۱ هفته باردار هستم پیخواستم بدونم میتونم قهوه یا نسکافه بخورم؟ به خاطر وجود کافئین میپرسم.
- پریود و ابله مرغان
سلام من 3 روزه پریودی عقب افتاده و الان متوجه شدم ابله گرفتم آیا بخاطر ابله هفت ازدواجم کردم الان تست زدم منفی بود
- متخصص زنان وزایمان
سلام من تو۲۹هفتگی گفتم اندازه ی دیامتربطنی ۱۱میل هستش نگرانم دکتر گفت واسه پسرتا۱۲جاداره دارم سکته میکنم
- لکه بینی در روز ۱۵ سیکل ماهانه
سلام خسته نباشید من معمولا پریودم منظم هست با فاصله ۲۸ روز برای اولین بار در روز ۱۵ سیکل دچار لکه بینی و ترشحات رشته ای قهوه ای رنگ شده ام ۴۴ سال سن دارم مشکل و بیماری خاصی هم ندارم بنظرتون مشکل خطرناکی است؟ لازمه به مطب مراجعه کنم؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من از ۱۴ سالگی عادت ماهانه شدم و از همان اول عادتم منظم نبود خیلی دارو مصرف کردم از قرص ال دی پرژسترون متفرمین و...وتا الان ک ۲۶ ساله هستم درمان نشده واگر قرص نخورم تا ۲ یا۳ ماه عادت نمیشم تازگی رفتم دکتر زنان و قرص دوفاستون خارجی بهم دادن وگفتن ک باید همیشه این قرص را مصرف کنم و تنبلی تخمدان درمانی ندارد آیا درسته ؟ و آیا قرص متفرمین ب تنهایی استفاده کنم بهتره یا همین دوفاستون. ممنون
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- کمردرد
سلام.قسمت چپ پایبن کمرم بعضی مواقع بطور خفیف درد میکنه فقط در بغضی روز ها و نه همیشه مشکلی هست؟
- لکه بینی وپریود نشدن
سلام از اول بهمن لکه بینی دارم ۵بهمن باید پریود میشدم ولی فقط لک میبنم امروز که ۸بهمن هست لکه بینی دارم زیاد نمیشه خون پریودم ماما بهم قرص مدروکسی پروژسترون داده گفت خونریزی زیاد شد قطع کن ایا بخورم این قرصو یا خیر؟
- بارداری
فاصله بخش تحتانی پلاسنتا از 14int OSOSمیلیمتر است
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.


