Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تاخیر پریود بعد از مصرف دوفاستون
سلام. من به علت نامنظمیپریود ۴ماه دوفاستون با صورت روزی ۲ عدد ۱۰ روز مصرف کردم. بعد از قطع قرص ماه اول مشکلی نبود ، الان باز ۱ هفته از زمان پریود میگذره اما خبری نیست، ( سکس هم کلا ندارم)باید صبر کنمتا پریود بشم یا قرص بخورم؟ متاسفانه الان دسترسی به پزشک ندارم، ممنونم
- کیست 34*50 م م تخمدان
سلام وقت بخیر ببخشید در سونوی من تصویر کیست 34 در 50 م م دارای اکوی هموژن داخلی با نمای گروند گلس در اندکس راست به نفع اندومتریوما مشاهده شده، میشه بگین درمانش عمل هست یا با دارو خوب میشه؟ ممنونم
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- عدد بتا پایین
سلام من بعد از ۱۵ روز انتقال ازمایش دادم بتا ۹ و یک دهم بود بعد ۴۸ ساعت شده ۱۱و هفت دهم لطفا بفرمایید باردارم یانه
- زنان زایمان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم پریودهام نامنظمه و قصد باردارشدن دارم رفتم دکتر قرص مدروفم 5داد از 14امین روز پریود روزی 2تا به مدت 10روز مصرف کردم جلوگیری هم نکردم شش روزه که قرص رو قطع کردم پریود نشدم دو روزه فقط لکه بینی خفیف درحد یکی دو قطره دارم تست برداشتم منفی شده بنظرتون علت اینکه پریود نمیشم چیه واحتمال بارداری هست؟
- داوالاگ
سلام دکتر من کرم واژینال داوالاگ زدم موقع استفاده سوزش میگیرم وصبح که بیدار میشم بهترم.آیا حساسیت هست یاخیر
- درد مقعد درهنگام پریودی
س شب بخیر ببخشید من الان حدود یک ماه است که حالت تهو شدید وصبح ها دهانم تلخ میشه والان پریودم ودرد مقعد دارم نمیدونم چیکار کنم
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- علائم بارداری
باسلام واحترام خدمت سرکارمحترم خانم دکتر آیا درد شکم و کمر همزمان علائم اولیه بارداری هستند امروز روز ۲۱چرخه قاعدگیم هست آیا امکان علائم بارداری در این زمان چرخه م وجود دارد
- بارداری بعدازعمل فتق شکمی
باسلام.بنده الان ۴سال هست عمل فتق شکمی انجام دادم ومیخوام بارداربشم مشکلی نیست البته ۴۱سالمه
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- آبله مرغان
سلام من الان یک هفته است که آبله مرغان گرفتم قبلش دوره پریودم تموم شده بود اما با شروع آبله دوباره خونریزی کوچکی دارم یکم رنگ خون تیره هست این مشکل حادی هست ؟
- وزن گیری جنین
با سلام، در سونوگرافی 30 هفته به من گفته شد که وزن جنین کم هست می تونم برای افزایش وزن آن دلستر و بستنی استفاده کنم؟ یا خود شما چه پیشنهادی برای این چند هفته آخر دارید، باتشکر
- قرص دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- کمک
سلام خانوم دکتر .. دختر ۲۲ ساله ای هستم که احساس میکنم لابیای مینورم تقارن نداره(ینی یه طرف به لحاظ ارتفاع کمی بلندتر و طرف دیگه کمی کوتاه تره) باید چیکار کنم؟خیلی نگرانم. تو سایت هام ک درموردش میخونم بیشتر نگران میشم. ایا این توضیحی که من دادم شامل عدم تقارن میشه ؟یا فقط احساس منه
- طولانی شدن پریودی
باسلام وخسته نباشید.من خانمی ۴۰ ساله هستم حدود دوماه پیش نزدیکی مشکوک داشتم و بعداز تقریبا ۱۲ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم به فاصله ۱۲ ساعت الان دوماه پریود نشدم چندباربی بی چک زدم منفی شده الان دوهفته پیش لکه بینی وافتادن لخته داشتم الان سمت چپ زیر شکمم حالت نبض و حباب میزنه به نظر شما باردار هستم یا مشکل دیگه دارم البته من هفته پیش دوتا امپول پروژسترون هم زدم
- سلام خسته نباشی من دختر ۱۴ ساله هستم برا مسافرت اگر قرص LD بخورم مشکلی ندارد
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید..
ببخشید مادر من 47 سالشونه 2 ساله منوپز شدن هورمون تراگی و اینام نکردن از 1 سال قبل تقریبا دچار دیزوری های شدید میشن که گاهی با هماچوری همراهه و اخیرا تا 2 هفته یک بار رسیده به قدری حاده که انتی بیوتیک تزریقی میزنه خوب میشه....
بین فواصل عفونت ها هیچ علامتی نداره..
سونوگرافی کلیه و مثانه و رحم کاملا نرمال فقط یه فیبروم اینترامورال جزیی داره و حجم باقی مانده ادرار 30 سی سی...
در فواصل بین عفونت ها علامتی از خروج قطره قطره یا سخت ادرار هم ندارند...
اوره کراتینین وبقیه آزمایشات آنالیز و کشت ادرار کاملا طبیعی و منفیه....
چندین بار متخصص کلیه رفتیم که فرمودن مشکلی ندارید ...
اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم.... - اندومتروزیوس
من 4سال پیش عمل آندومتریوس انجام دادم به صورت سزارین چون شدید بود الان چند سال داینوژست میخوردم دکتر گفت خوب شدی قرصامو قطع کرد الان 3ماه با درد شدید وطاقت فرسا دست و پا میزنم الان دکتر بهم آمپول لوپرومر7.5برام نوشته نظرتون در مورد من واین آمپول چیه تهیه آش کنم یا نه میترسم
- نازایی
سلام خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم من بخاطر نازاییم دکتور کریم زاده یزد عمل لاپاراسکوپی و قرص و آمپول داد ک همچنان در حال مصرفم الانم ب امید خدا راهی کربلای معلی هستم و نزدیک قاعدگیم مشکل نداره ب اندازه ی ۶ یا ۷ قرصlDمصرف کنم


