Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یدوفولیک
سلام من کم کاری تیروئید دارم و قرص لئوتیروکسین مصرف میکنم ، برای اقدامات لازم قبل از بارداری اشکالی نداره که یدوفولیک بخورم؟
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من رابطه بدون دخول با نامزدم داشتم بصورتی که نزدیک به واژنم بود. طوری که الا خیلی استرس وترس باردار شدن رو دارم..تماس با واژنم داشت ..ممنون میشم راهنماییم کنین . و وزنم 85ه. میگم شاید این وزنم باعث بشه باردار نشم خیلی ترس دارم ممنون میشم راهنمایم کنین
- سلام باوجود یه سقط که مشکل کرومزومی بود امکان داره یه حاملگی بعدی اینطوری نباشه بدون مشکل کرومزومی یعنی جنین سالم به دنیا میاد
- قرص سالویگل در شیردهی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من سه تا بچه دارم دوتا بچه آخرم پشت سر هم هستن یعنی بچه دومم شش ماهش بود حامله شدم دوباره الان بچه سومم شش ماهشه خیلی عرقم میکنه کلافه شدم چکار کنم بنظر شما قرص سالویگل بخورم برا شیرم ضرر نداره
- کیست
با سلام و خدا قوت ،،، رفتم سونو رحم انجام دادم ، نوشته کیست یونی لوکولار در تخمدان راست با سایز 35 * 35mm مشاهده شد . کیست نوبوتین در سروبکس با سایز 15mm رویت شد میخوام بدونم خطرناکه اگه کنترل نشه ؟؟ و راهکارش چیه ؟؟ با تشکر از شما
- IVF
سلام خانم دکترببخشیدمزاحم وقتتون میشم شرمنده معذرت میخوام. خانم دکتر احتمال اینکه مادری از تخمک اهدایی استفاده کرده وivfمادر نیز موفقیت آمیز بوده واینکه جنین مبتلابه سندروم داون بشه چقدر است؟لازم به توضیح اینکه واهدا کننده 27ساله بوده وسن مادر که الان جنین 3ماهه هست 43ساله هست.
- آیا کیست آندومتریوما نشانه بیماری آندومتریوز هست یا خیر؟وایا من دارای بیماری آندومتریوز هستم؟
سلام . من جز آژنزی مولرین هستم دارای رحم آنومالی مولرین هستم وسه بار سپتوم واژن وآژنزی واژن و آژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام و واژينوپلاستي انجام دادم و رحم وتخمدان هم دارم. ویک بار کیست آندومتریوما داشتم جراحی شده ام و دارای دو دهانه رحم هستم و ام آر آی من مختصر شواهد آدنومیوزیس درشاخ سمت چپ. سوال من هست کیست آندومتریوما همان بیماری آندومتریوز هست؟ اگر هست درچه مرحله و درجه میشود؟ خفیف یا شدید؟و کیست آندومتریوما همان کیست شکلاتی میشود؟ وایا من دارای بیماری آندومتريوز هستم خواهش میکنم جواب بدید. ضروریه
- زنان
سلام من زیرشکمم (اطراف خط زایمان) سفت شده و خییییلی درد میکنه و پهلوهامم درد میکنه بطوری ک یوقتایی راه نمیتونم برم کمردرد خفیف دارم و حالت تهوع ، خستگی بنظرشما علت چی میتونه باشه خییییییلی وقته اینجوریم فقط یکی دوروز نیست
- خون
سلام وقتتون بخیر ۲۰سالمه متاهل هستم چند روز قبل پریود موقع رابطه خون قهوه ای اومد وادامه داشت الان روز دوم پریودمه فقط خون قهوه ای میاد علت چیه؟
- فوکوس اکوژنیک
سلام 16هفته هستم. سنم 39 یک فوکوس اکوژنیک به قطر 1/57در بطن چپ قلب هستش خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین
- عمل آی وی اف شدم
من 30 سالمه هفت سال ازدواج کردم تقریبا نزدیک یه هفته است عمل آی وی اف کردم قرص واژینال هم استعمال میکنم با قرص فولیک اسید 5 مصرف میکنم بعد یبوست هم دارم بواسیر زده بیرون موقع دشویی خیلی اذیت میشم لطفا اگه میدانید راه درمان بواسیر بهم بگید ؟ ممنون خانم دکتر
- تاخیر پریود
سلام ببخشید من مشکل عادت ماهیانه دارم یعنی بعضی ماها با تاخیر پریودمی شوم و بعضی ماها اصلا پریود نمی شوم اگه جواب بدین ممنون میشم
- آبله مرغان
سلام خانم دکتر. اگر کسی در بچگی آبله مرغان گرفته باشد ایا در بارداری هم امکان دارد بگیرد ؟ ممنون
- سلام من کرونا گرفتم باید چه غذا های بخورم وچه میوه ها و چی نخرم چی بخرم برام خوبه ممنون میشم رهنمایی کنید
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- ببخشید نمیدونم سوالم ربط داره به تخصصی شما یا نه
من در دوران عقد یکبار لیزر جای جوش انجام دادم ده رو بعد ازدواج کردم و بعد از ازدواج حامله شدم میخواستم بپرسم آیا لیزر عامل ایجاد سرطان در من میشود؟ آیا فرزندم هم از تشعشعات این لیزر مبتلا به بیماری میشود؟ میکروندلینگ خانگی دکتر پن خریداری کردم و در منزل با حضور فرزندم در زمان شیر دهی استفاده کردم میخواستم بپرسم این چی آیا این هم ضرر و عامل بیماری میشود خیلی لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- علت تاخیر درپریود
سلام من دختری هجده سال دارم والان ده روزه که از زمان پریود شدنم می گذاره وپریود نشدم براولین باره همیشه پریودها سرووقت می شدم البته توفصل امتحانات هستم خیلی هم استرس دارم به نظرتون چکار کنم پریود بشم
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- PGD
هزینه ی PGD چقدر است؟


