Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید من هفته ۷ بارداری سقط عمدی با قرص سایتوتیک داشتم جنین دفع شد اما انگار بقایا داره که به دیده دکتر تقریبا ۳ سانتی متر گفتن کورتاژ بنا به شرایطم قبول نکردم به من دارو متوگروین دادن بعد از مصرف این قرص خونریزیم بیشتر شده و همچنین دردم اما دفعه دارم به صورت لخته و تکه های کوچیک بیشتر درد در انتها لگن و زیر شکم دارم و خونریزی هم زیاد هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- اکولوسنت
سلام.سونوی بررسی تخمدان نوشته مایع اکولوسنت خفیفی در کانال دهانه رحم مشاهده میشود.میشه بگید چیه.ممنونم
- بقایی سقط
سلام خانم دکتر من سقط داشتم وسونویی ک گرفتم نوشته بودتصویریک ناحیه هایپرهترواکوب ابعاد31*14mmفاقدفلوی عروقی مطرح کنندهclotبقایارویت نشد خطرناکه
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده
- سلام دکتر،وقتتون بخیر،من جنین فریز شده دارم،وقتی پریود میشم و دارو استرادیول میخورم یک هفته بعداز پاک شدنم لکه بینی پیدا میکنم،بار دوم هست که انتقال جنین رو کنسل میکنن؟آیاد درمان میشم؟
- ورزش پیلاتس
با سلام و خسته نباشيد آیا انجام ورزش پیلاتس در دوران بارداری خطری برای مادر و جنین ایجاد می کند؟آیا مجاز است؟ چه ورزش هایی برای مادر و جنین مناسب هستند؟ لطفا راهنمایی کنید.
- خودارضایی
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم خودارضایی باعث نازایی میشه و ب پرده آسیب میزنه یا نه ضرر داره ؟
- بارداری
سلام مندوروزبعدپریودی رابطه بدون دخول داشتم ومنی باواژنم برخورد نداشت ولی بخاطر برخورد پیشاب قرص اورژانسی مصرف کردموپنجروزبعد پریودشدم ودوازده روز بعد دوباره پریودشدم این بینم دردای شدید رحم وکمرداشتم ایا امکان بارداری هست؟
- سلام. من گفته بودم سوراخ دارم زیر دهانه واژن گفتید فستیوال. گفتم هوا وارد بدنم شده. ایا اصلا امکان همچین چیزی هست؟
- زنان و زایمان
سلام خدمت خانم دکتر عزیز.من پنجاه روز پیش دو عدد آمپول پروژسترون زدم ماه اول پریود شدم دوباره ده روز بعد پریود شدم این ماه هم همین طور دوبار با فاصله ده روز از هم دوبار پریود شدم به نظر شما آیا احتیاج هست به متخصص مراجعه کنم
- سونوگرافی رحم . ضروریه توروخدا جواب بدید
باسلام در سونوگرافی من نوشته شده که کوچک بودن lnt.os .خواستم lnt.os به چه معنی هست. واینکه گفته شده کوچک بودن یعنی یکی از اعضای بدن من رشد نکرده؟
- مارولین ۳
سلام وقت بخیر برای پیشگیری از بارداری دکتر مارولین تجویز کردن همزمان از کاندوم هم استفاده کردیم.سه روزه بسته اول تمام شده ولی پریود نشدم.بی بی چک هم زدم منفی بود .تا چند روز طول میکشه تا پریود بشم. قبلا از ال دی استفادا میکردم بلد از ۵ روز پریود می شدم.احتمال بارداری وجود داره؟
- قرص اورژانسی
اگر بعد ۲۰ساعت قرص اورژانسی مصرف کنیم ایا احتمال بارداری وجود دارد
- بارداری
باسلام و خدا قوت خدمت دکتر عزیز بی زحمت راهنمایی کنید ما دستگاه آیودی تازه گذاشتیم برای جلوگیری از بارداری ، بایستی از ریختن آب منی به داخل رحم خودداری کنیم یا اشکال نداره؟
- سقط جنین
سلاممن امروز رفتم تست بتا انجام دادم مثبت بودمن یه دختر۲ساله دارم من این بچه رو دیگه نمیخوام میتونم بیام سقط کنم و قیمتش چنده؟ ممنون
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من حدودا یک هفته پیش قرص اورژانسی مصرف کردم پنج روز قبلش هم پریودم تموم شده بود الان یک روزه که خونریزی دارم! آیا این موارد به هم ارتباطی دارن؟ اگر بله,چه مدت معمولا این خونریزی طول میکشه؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- فارژرزیک ( استامینوفن کافئین ایبوپروفن)
سلام آیا قرص فارژزیک در ماه اول بارداری یا مرحله ی لقاح جنین ضرری داره بنده ازشدت سردرد دو کپسول همزمان خوردم
- رابطه
یه سوال راجع به رابطه دارم اگه یه خانم با دو نفر رابطه داشته باشند اگه چند روز اختلاف داشته باشه بین این دو رابطه نیاز به دی آن ای نیست مثلا ۱۰ روز ۱۴ روز ۱۸ روز ۲۲ روز،؟واز روی سونو آنتی مشخص میشه،
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم


