Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام به بارداری
باسلام ببخشید من تحت نظر هستم برای بارداری دکترم به من گفتن که از سومین روز پریود به مدت ۵روز قرص لترورول و کلومیفن بخورم حالا سوالم اینه که روزهارو چطور حساب کنم مثلا من ساعت ۱۲ شب خونریزیم شروع شده رو بعنوان یک روز حساب کنم یا از روز بعدش حساب کنم
- عمق رحم
ببخشید تو پرونده ی من نوشته عمق رحم ۷/۵و۳ این یعنی چی
- تاریخ انقضای اورژانسی
ایا قرص های اورژانسی اووسیز۷۵/۰ تاریخ انقضاشون مهمه؟؟؟ ی قرص الان داریم تاریخ انقضاش مال ۵ ماه پیشه لطفا ی راهنمایی کنید
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر خسته نباشین
دارم از استرس میمیرم خواهش میکنم به سوالم جواب بدین
الان هفته هشتم بارداریم هستم قبلا تبخال تناسلی داشتم البته الان خداروشکر ندارم ولی در کل تو بدنم فعاله
میخواستم کمکم کنین ک تو بارداریم مبتلا نشم😔 - سوال در مورد زنان
سلام من زیردلم درد میکرد سونوکرافی دادم میوم دوازده سانتی درسمت راست وهشت سانتی درسمت چپ دیده شده بزرگ شده نظرشماچیست درآوردن رحم یا فیبروم
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
سلام وقت بخیر من ده روز پیش به علت خونریزی زیاد به دکتر مراجعه کردم ایشون به من قرص دزوسپتیو دادن خونریزی قطع شد و توی سونو کیست pco نشون میدهد الان بعد ده روز دوباره لکه بینی دارم به طوریکه هر روز قهوه ای تر و به رنگ خون پریودی نزدیکتر میشود الان من باید مصرف قرص رو ادامه بدم؟
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
مشابه قرص یاامپول استروژن چیست
- زنان
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- کیست و مایع در کولدوساک خلفی
سلام من دچار درد شدید زیرشکم و ناحیه پشتم شدم سونو اورژانسی دادم گفتن کیست تخمدان راست به اندازه ۲۶×۳۳دارم،یک سونو دیگه پیش متخصص انجام دادم گفتن که مایع ای به اندازه 5ccدر کولدوساک مشاهده شده،علتش چی میتونه باشه؟؟
- بارداری
با سلام دوماهه قرص لتروزول از روز ۳پریودیشبی دوتا میخورم ولی نتیجه نگرفتم بنظرتون هنوز ادامه بدم
- کیست درمحل نیچ اسکار سکشن
سونو رنگی واژینال دادم تصویردوکیست به سایز۲و۳میلی داده شده ولی من هیچ مشکلی ندارم سال ۹۶سزارین ودو سال بعد زایمان طبیعی انجام دادم وهیچ مشکلی برام پیش نیامد وشش ماه پیش یک سقط داشتم که خودش دفع شد به خاطر یک وسیله سنگین بلند کردم والان میخاستم برای بارداری اقدام کنم آیا خطرناک است؟سونوگراف گفت این طرز قرارگرفتن بخیه هاتون هست ونگران نباشید .
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- درد سزاریون قرمز شدن
سلام و وقت بخیر من ۴ سال هستش عمل سزاریون کردم ولی الان چند وقته روی رحمم قرمز شده و درد دارم انگار ک سوخته باید چیکار کنم ک خوب بشه ممنون
- پریود
سلام و خسته نباشيد
من ٢١ ساله هستم و ٢٥ روز پيش رابطه با دخول داشتم البته با محافظت !!
اين سري پريودم ٢ روز جلو افتاد و مقدار و درد پريودم خيلي كم شده نسبت به دوره هاي قبل ٣،٢ روز اول پريود نسبتا خونريزي معمولي و نسبت به سابق خيلي كم و روز ٥،٤ خونريزي بسيار كم و در حد لكه بيني ايا مشكلي هست و امكان اين وجود دارد كه خونريزي لانه گزيني باشد؟
البته اين ماه يه مقداري استرس داشتم ممكنه تاثير گذار باشه؟
ممنون از وقتي كه ميزاريد🌹 - نازایی
سلام من یک کیست یونی لوکولار در سمت چپ با ابعاد ۳۲*۴۴داشتم باید دارو مصرف کنم؟قبلش داروی درمان نازایی استفاده کردم
- (تنبلی تخمدان)
باسلام من 29سالمه وپریودیم تقریبا15روزعقب افتاده باردار نیسم مجردم.دکتر رفتم تشخیص تنبلی تخمدان بود این اولین بار من پریودیم عقب افتاده همیشه7روز جلو مینداختم.اما الان دکتر رفتم امپول پروژسترون دادن زدم 10روز رد شد پریود نشدم... خیلی نگرانم بایدچیکاکنم میترسم. لطفا راهنماییم کنید تنبلی تخمدان ازچی بوجود میاداصن. ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر من سه بار دچار زایمان زودرس شدم اولی ۲۴ هفته دومی ۱۸ هفته وسومی با وجود سرکلاژ ۲۰ هفته سقط شد بعدا مراجعه کردم به دکتر ک هیستروسکوپی شدم ومعلوم شد سپتوم بزرگی دارم وبرام برداشتن ودهانه رحمم هم خیلی کوتاه الان دکتر اجازه ی بارداری دادن ولی من میترسم دوباره همان اتفاق بیفته بنظرتون سقط های قبلی بخاطر سپتوم بوده یا دهانه رحم؟ اگ باردار بشم دیگه مشکلی پیش نمیاد واینکه کدوم سرکلاژ برام بهتر شکمی یا واژینال ممنون میشم جواب بدین نگرانم
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام خانوم دکتر امیدوارم سال خوبی داشته باشین،ورودی وازن وداخل احساس سوزش دارم خارش اصلا ندارم،موقع رابطه با شوهرم داخل وازنم بالا وپایین دیواره میسوزه وخیلی حس ناخوشایندی دارم وباعث میشه که به شوهرم اجازه ندم بیشتر رابطه رو ادامه نده البته کرم کلوتریمازول شبی یک اپلیکاتور استفاده کردم به همراه قرص فلوکونازول هرسه روز یک عدد اما با گدشت ۵ روز از استفاده ازاینها احساس میکنم کمی بهتر شدم ،اما موقع تحریک جنسی داخل وازنم شروع میکنه به سوزش واسه همین سوزش وازن نمیتونم با شوهرم رابطه داخل داشته باشم ،ممنون میشم راهنماییم کنین وپاسخ بدید
- موتا
سلام خسته نباشید ببخشید میشه قرص موتا را همزمان با قرص سیبل مصرف کرد
- سوال.درمان
سلام از داخل قسمت بالا نزدیک بیرون سوزش و درد دارم و ترشحم بوی بد نمیده و سفید رنگ اما دیدم یه رگ قهوه ای تو ترشحم بود. دیواره ی رحم(منظور خود رحم است و دهانه رحم نیست) سوزش و درد داره دقیقا دردش مثل پارگی انگار میخواد پاره بشه و سرد هم هست من سرما رو تو رحمم سمت راست حس میکنم. سنوگرافی دادم تخمدان ها نرمال بود ولی من از تخمدان راست به پایین التهاب دارم یعنی سمت راستم از سمت چپم بلند تره و سفت و وقتی فشار یا زور بدم گرفتگی دارم و اگه با دست فشار بدم درد میگیره. موقه ی سنوگرافی دکتر انگار به یه چیزی شک کرده بود پرسید پریودیت منظمه که منظم نیست و تا نه روزی لکه بینی قهوه ای دارم و اینبار موقه ی پریودی لکه های سبز کمرنگ دیدم ولی قارچ ندارم یبار که معاینه ی موضعی انجام دادم گفتن عفونت خفیف داری ولی داخلی معاینه نشدم ایا عفونت به لوله های رحمم رسیده که التهاب و این احساس رو دارم؟برام مقدور نیست دکتر برم لطفا اگه میشه دارویی پیشنهاد بدید و ایا درمان میشم؟ نیازی به عکس رنگی است؟


