Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه و مشکل موهای زائد دارم در سینه جناغ گردن و شکم به دکتر رفتم آزمایش و سونو دادم و قاعدگیم هم منظمه سونو گرافی کاملا نرمال و فاقد کیست بود و در آزمایش خون فقط هورمون تستسترون ۴/۸ بود که بالا بود کار خاصی باید انجام بدم ؟ آیا خطرناکه توضیحاتی که دادم ؟ میشه علت را بفرمایید که به چه دلیل دچار هستم ممنون
- سرکلاژ مک دونالد یا شیرودکار
سلام خانوم دکتر از نظر محکم بودن کدوم سرکلاژ پیشنهاد میکنید و اینکه تو سرکلاژ استراحت چطور باید باشد با و جود یک بچه ۲ ساله ممنون از راهنماییتون
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- طرز مصرف دارو
سلام خانم ۴۴ ساله هستم به دلبل خونریزی زیاد در قاعدگی مراجعه کردم در سونو واژینال معلوم شد ضخامت دیواره رحمم ۱۶ است .دکتر مدروکسی پروژسترون دادند ۳۰ تا روزی ۳ تا . اما فراموش کردم از چه روزی باید بخورم از روز اول قاعدگی یا ؟؟؟میشه راهنماییم کنید ؟متشکرم لطف می کنید راهنماییم کنید
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- ریزش مو پس از زایمان
باسلام ببخشید پنج ماه از زایمانم میگذره دوماهه ریزش مو پیداکردم ،چیکارباید کنم؟ باتشکر
- بارداری
سلام من سونودادم وبه من گفت ۶هفته هستی ولی فعلایک نقطه سیاهه ونگفت که مشکل داری سونوی من نرمال بوده گفت یک هفته دیگه دوباره سونوبده تاقلب بچه تشکیل شده باشه توسونونوشته int.osبسته است ویک ساک حاملگی مشاهده گردیده میشه بهم بگید آیامشکل داره سونویانه مامابهم گفته شایدحاملگیت پوچ باشه
- ابریزش،در بارداری
سلام خانوم دکتر احتمال داره اول ابریزش داشته باشی و ۲ سانت باز شی بعد قطع بشه ابریزش؟
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- سلام من خانمی ۴۶ ساله هستم یه چیز سفت بالای نوک سینه ام هست خیلی هم درد میکنه ماموگرافی رفتم به دکتر نشون دادم گفته مشکلی نیست هورمون هات به هم خورده ضمنا هر سه چهار ماههپریود میشم
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- هزینه ویزیت
سلام خانم دکتر ببخشید میخواستم بپرسم هزینه ویزیت مطبتون چقدره؟منشیتون گفتن بیاین حضوری میگیم ولی با شرایط مالی میخواستم قبلش بدونم میتونم بیام پیشتون یا نه ممنونم میشم بگید
- Pco
سلام من تنبلی تخمدان دارم دکترم بهم آمپول نوروبیون و کپسول اووبوست و قرص سیپروترون نوشت رو سیپروترون نوشته از روز ۵ عادت مصرف شه منظورش اینه با زدن نروبیون عادت میشم؟؟؟ و ار روز ۵ عادت استفاده کنم کپسول اووبوست چی؟ ممنون میشم جواب بدید دکترم گوشیشو جواب نمیده
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر.بنده 35دارم،4 ماهه زایمان کردم .پریود نمیشم فقط هرماه ی بارلکه بینی دارم حداقل 4 روزبعدپاک میشم یه هفته ای میشه عفونت گرفتم کمرم ، زیرشکمم خیلی دردمیکنه عفونتم کشداروشفافه وهیچ بو بدی نمیده بی خودی خیس میشم خیلی بدم میاد یه جوری لیز میشه بدنم .وقتی خشک میشه رولباسم زیاد سفید میشه لطفاراهنماییم کنید که چه دارویی مصرف کنم .ممنون
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- سقط
سلام و خسته نباشید.من حدود یک ماه و نیم پیش در 10 هفتگی سقط انجام دادم.بعد از یک ماه که سونگرافی مجدد گرفتم،بقایایه بارداری به اندازه حدود 2 در 2سانتیمتر نشان داده شد.به غیر از کلتاژ دوباره راه حل دیگری وجود ندارد.
- جواب عکس HSG
سلام. اثرفشاری بر ناحیه فوندوس رحم رویت می گردد. انجام سونوگرافی تراس واژینال جهت بررسی ضایعات فشاری ومیوم برحفره آندومتر توصیه می شود. هر ولوله فالوپ بصورت نرمال رویت گردید. اسپیلاژخفیف پری امپولردردوطرف رویت می گردد. نمای اسپیلاژدرسمت چپ می تواند مطرح کننده درجاتی از پری توبولار Adhesion
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- سرتان اندومتر
سلام خانم من خون ریزی نامنظم داشت بعد از ازمایشات دکتر زنان عمل کورتاژ انجام داد تا ضخامت کم کنه بعد گفت برید متخصص اکولوژی متخصص که رفتیم گفت سرطان اندومتر داره دارو داد تا جلوگیری بشه بعد یک ماه که رفتیم دوباره هیچ فایده نداشته دارو ضخامت بیشتر شده این دفعه گفت دوباره باید کورتاژ بشه تا صفر بشه بعد از صفر شروع به جلوگیری کنم با دارو ایا خوب هست یا نه با تشکر
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته گذشته الان سه روز آبریزش زرد دارم والان یه تکه گوشتی سفید همراه با آبریزش زرد خارج شده با کمر درد شدید ممنون راهنمایی کنید


