Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
با سلام من در هفته پنجم با استفاده از قرص میزوپروستول اقدام ب سقط کردم اما بعد از سه روز وقتی سونو شدم همه چی نرمال و خوب بود و ساک حاملگی و کیست زرده سر جاش بود دکتر بهم قرص متیل ارگونوین داد ک بعد از خوردن اون خونریزی داشتم مجدد سونو شدم کیسه زرده دفع شده و ساک حاملگی با ابعاد نامنظم ب اندازه هفت میلی باقی مونده آیا باید کورتاژ بشم یا با پریودی میاد ؟
- تشکر
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم ازتون تشکر کنم که دلسوزانه و بی چشمداشت جوابگوی ما هستید هم شما و هم آقای دکتر کرم بین اجرتون با خدا ❤❤❤
- زگیل واژن
سلام من دوساله یک جوش کنار واژن داشتم الان بزرگ شده اندازه یک نخود شده به دکتر مراجعه کردم گفتن باید نمونه برداری کنم میترسم لطفا راهنمایی کنید
- ضربه ب شکم
درود به شما . من ۱۱ ماه است زایمان طبیعی انجام دادم. دختر ۳ ساله من هنگام بازی . با قدرت و فشار خودشو انداخت و نشست زیر شکمم. چند روزه درد شبیه درد اوایل شروع درد زایمان دارم و ول میکنه. یجور ضربه ای است. طبیعیه. یا باید جدی بگیرم. ممنون میشم کمکم کنین. من تو قربت هستم و دکتر ایرانی نزدیک شهر ما نیست.
- میوم
سلام.6 ماه پیش سونوی رحم انجام دادم میوم به قطر 12mmدر قدام بادی رحم نشون داد/بعد 6ماه دوباره سو نو انجام دادم اندازه میوم به 13 mm در قسمت تحتانی دیواره قدامی رحم رسیده/ایا برای باردار شدن مشکلی ایجاد میکند؟فیبرم من از چه نوعی هستش؟ راهدرمان دارد؟
- ناباروری
سلام 25 سال قبل بعد از زایمان لوله رحم رو بسته ام آیا الان مجددا با عمل آب وی اف میتونم بچه دار بشوم
- در مورد پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم اما زمان پریودیم زیاد شده ایا بخاطر مصرف پودر گین اپ هست یا مسئله ای دیگر هست
- پریودنامنظم
سلام دکترم خانمی ۳۳ساله هستم وبچه۱۷ماهه شیرمیدم هربارکه پریودمیشدم۳یا۴روزعقب مینداختم همسرم یکساله که فوت شدن الان این ماه تقریبا۸روزه که عقب انداختم وپاهام داغ میشن ونمیدونم چراپریودنمیشم کشورها ندارم که بگم تحملم ممنون میشم کمکم کنیداجرتون باخدا
- طول سرویکس
سلام خسته نباشید من درآخرهفته۲۵ هستم سونوی واژینال دادم طول سرویس۲۵ درجواب سونونوشته شده: lnt osبسته است وباانجام مانور والسالوا نمای funnelingمشاهده نشد. ممنون میشم که به من مشاوره بدیدکه بایدچیکارکنم
- علت HIV
علت مبتلا شدن به زگیل تناسلی در خانوم ها چیست؟
- عدم تقارن لابیا
سلام من دختری ۱۸ ساله ام که یکی از لابیا هام بزرگه. میخواستم ببینم این طبیعه؟ و اینکه همسرم بهم بدبین نمیشه؟؟
- سلام من 22 هفته باردارم چن سونوگرافی انجام دادم گفتن روده جنین سفیده. میخوام بدونم بچم ب دنیا بیاد چه عوارضی دارد. و درمان وجود دارد چیکارکنم
- توده ایزواکوبااسترومای تخمدانبه ابعاد۲۰×22
سلام خونریزی ولکه بینی داشتم مراجعه کردم پزشک بعدازسونوواژینال گفتن توده ایزواکوبااسترومای تخمدان به ابعاد۲۰×۲۲درتخمدان راست مشاهده میگرددمیخواستم ببینم این خطرناکه یانه
- اکوقلب جنین
سلام خانم دکترمهربون سپاس ازراهنماییتون من برای اکوقلب جنین بیمارستان17شهریورتماس گرفتم اما گفتن فقط14مردادوقت دارن من امروزکه26تیرهست 20هفته و2روزمه ایا میتونم 14مردادبرم دیرنیست؟دکتربهم گفته تا22هفته وقت داری ممنونم ازبزرگواریتون که جواب همه رومیدین💙
- پریودی طولانی
21 روز یکبار عادت میشدم 8 روز هم طول میکشیدالان شده 17 روز یکبار و مدتش هم 10 روز دو روز اول خونریزی بقیه اش لکه بینی؟ علتش چیه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ودرمانش هم چیه
- اکوژن بطن چپ 18هفته
- لطفا پاسخ بدید زودتر
بعد پریودی واژن از بیرون خشک شد و اصلا نمیتونم بهش دست بزنم خارش داره و درد خیلی کم داخل این حس رو دارم ولی خیلی خشک مشکل چیه عفونت یا بعلت نداشتن ترشح بعد پریودی طبیعی؟
- چسبندگی
سلام وقت بخیر من سرکلاژ شکمی هستم و حدود۱۰روز هست که سزارین شدم میخواستم بدونم اگر گن یا کمربند محکم ببندم برای کمرم و جمع شدن شکمم مشکلی پیش میاد؟ایا چون کمربند سفت هست دچار چسبندگی داخلی میشم؟
- خون واژن
باسلام.من دوسال هست که بعدزایمانم اگه درماه6بارنزدیکی انجام بدم حتما3یا4بارلبه واژنم بعدنزدیکی خون میادبااینکه ازژل نرم کننده استفاده میکنم ولی بازم خون میاددلیلش چیه؟
- نازایی
سلام.من چند ماه پیش لاپاراسکوپی لوله فالوپ انجام دادم هردولوله هام باز شدن.با آمپول و لتروزول فولیکول ۲۰داشتم آمپول hcg هم زدم شوهرم هم مشکلی نداره .آزمایش هورمونی و ذخیره تخمدان و تیروئید هم دادم مشکلی ندارم نمیدونم چرا باردار نمیشم


