Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- بارداری
من هفته ۱۳ ازمایش قند دادم نرمال بود ایا لازمه هفته ۲۲ به بعد دوباره انجام بدم؟
- سلام خسته نباشید من ازتون پرسیدم بخاطر هورمون مردانه ک بالا هست ال دی و اسپرولاکتون خوردم چند مدته پرودم قبلش منظم بود و کیست نداشتم برای اینکه پایین بیارم هورمونم رو باید تا اخر عمر اسپرولاکتون بخورم ک باعث بهم ریختگی پریود میشع گفتید ال دی هم ک مجاز نیست بیشتر از ۵ سال من چه کار میتونم کنم ک همیشه هورمونم پایین باشع ؟
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام پسرم یازده ماهشه ۴ماه هست قرص جلوگیری استفاده میکنم الان یه هفته هست آبله مرغان گرفتم ۱۶ هم تاریخ پریود هست میشه یه خاطر آبله مرغان و دارویی که استفاده کردم عقب بیفته
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- سلام سونوگرافی رحم
من چند وقت پیش ی سونو دادم گفت من توده اکوژن بین دولایه آندرومتر به ابعاد 5.5ضربدر 3.5مطرح کننده پولیپ آندرومتر رویت شد این یعنی چی یعنی باعث نازایی هم میشه
- بیماری مادرزادی
سلام میخواستم بپرسم اگه بچه اول ناهنجاری قلبی مادرزادی داشته باشه که با آنژیو مشکلش رفع شده ممکنه بچه دوم هم این مشکل رو داشته باشه ؟برای جلوگیری از آن چه کار باید کرد آیا لازم آزمایش ژنتیک بدیم
- پاسخگو باشید لطفا
وقتی پاسخگو نیستید چرا میگید سوال بپرسیم ؟😞
- کیست هموراژیک
سلام من سابقیه کیست تخمدان داشتم و یک سال پیش هم عمل شدم بعدازاون هرچندوقت یبار خودم برای اطمینان خاطرم سونو میدادم که این سری توی سونوم گفتن کیست32میلیمتری حاوی اکوی داخلی درتخمدان سمت راست دیده شده و احتمال هموراژیک مطرح است حالا میخام بدونم 1. اکوی داخلی ینی چی؟ 2.این سایزش بزرگه؟ 3.کیستای هموراژیک حتما پاره میشن؟ یا احتمال پسرفتشونم هست؟ 4.این کیست من درمان میشه یا باید منتظر پاره شدن و عملش باشم؟
- بوی بد واژن
بوی بد واژن. و درمان ان ؟
- بارداری
خانوم دکتر ادامه همون سوال قبلی ،شکمو زیر شکمم انگار سیخ فرو میکنن و کش شلوارم اذیتم میکنه،۲آذر پریود شدم اینماه نشدم ،۹روز از موعدم گذشته،به نظر شما تست بدم؟
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- سقط ناقص
سلام خانم من ۳۶سالمه برای بار چهارم بار دار بودم ۵هفته و ۲روز چون دیگر بچه نمیخواستیم ۵تا قرص سایتوک مصرف کردم حدود ۵هفته پیش الان هر چی بی بی چک استفاده میکنم نتیجه مثبت میشه امکان هست سقط نشده باشه با این که من لخته های بزرگی دفع. کردم وحدود ده تا قرص ال دی مصرف کردم وبعد قطع کردم الان ۴روز ولی پریود نشدم میشه من را راهنمایی کنید لطفا؟
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- مهم
سلام خانوم دکتر زایمان در هفته ۳۸ و یک روز اشکال داره یعنی برای بچه مشکلی نیس؟
- قرص اورژانسی اورژانسی منقضی
با سلام من۴۰ ساله هستم ۹ روز پیش روز ۱۱ سیکلم نزدیکی داشتم که موقع انزال همسرم خارج کرد ولی کاندوم خال در بدنم جا ماند و انزال روی بدنم و اطراف واژنم انجام شد و بلافاصله کامل شستشو دادم و بلافاصله دو قرص اورژانسی اووسیز خوردم ولی دو روز پیش متو جه شدم تاریخ انقضا قرصم تا ۱۰،۲۰۲۱بوده و یکماه گذشته الان به شدت نگرانم با توجه به شرایط من احتمال بارداری هست؟اگر نیست کی پریود میشوم چون الان ۹ روز گذشته و هنوز پریود نشدم
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر من یک هفته به پریودم نزدیکی داشتم مطعن نیستم که آب منی داخل ریخته یا نه میتونم از قرص اورژانسی مصرف کنم یا لازم نیست
- کمبود تخمک
سلام،وقت بخیر ۳۷ ساله هستم وسال آینده میخواستم باردار بشم متوجه شدم کمبود تخمک دارم خواستم بپرسم با وجود مشکل کم بودن تخمک یکسال جلوگیری خطرناک هستش؟!


