Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص سالویگل
با سلام و وقت بخیر من بخاطر مشکلات و تنشهای زندگی خیلی عرق میکنم و داروخانه گفتن روزی سه تا قرص سالویگل بخورم قرص ضد تعریق سالویگل میخواستم بدونم استفاده از این قرص روی سلامت باروری من تاثیری نداره؟؟؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- سلام وقت بخیر ببخشید درمان عفونت ادراری بعد عمل سزارین که بعد سوند ایجاد میشه راه درماانش چیه؟ممنون میشم کمکم کنید چون بخاطر دردعمل نمیتونم دکتر برم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر، من ۱۶ سالمه، در سن ۱۲، ۱۳ سالگی در توالت (وسواس داشتم) انگشتم رو وارد بدنم کردم و مامانم نمیدونه، به نظرتون پرده م پاره شده؟ چطور مطمئن شم؟ ممنونم
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- کیست
سلام خسته نباشید رفتم پیش ماما گفتن کیست چرکی چند تا داری و آزمایش اسمیر باید بدی عفونت داشتم و نزدیک پریودی ام بود وانتی بیوتیک برای عفونت دادن میترسم آیا این کیست ها خطرناکه یا با دارو رفع میشه کمکم کنید در ضمن مگه با معاینه کیست دیده میشه
- در مورد دسیدوایی ولومن سرویکس
من دیروز سونوگرافی بارداری انجام دادم نوشته تصویر ساک بارداری با۵mm وحدود 5w دیده شده..واکنش دسیدوایی اطراف ساک حاملگی بیش از حد نرمال است..فعلا در ساک بارداریyollk sacوfetal poleمشاهده نمیشود.لومن سرویکس در حال حاضر بسته است.
- قرص جستیران
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر قرص جستیران برای زخامت رحم تا چند ماه باید مصرف کرد
- سلام فرق ای وی ای و. آی. وی. اف چیه میگن اگه میخوای ای وی ای کنی باید 5میلیون اسپرم باشه ایا این راسته آی وی اف خارج از بدن انجام میشه و هزینه زیاده و. ای. وی ای هزینهش کم تر میشه در این باره توضیح بدین این که میگن باید پنج میلیون اسپرم باشه تا ای وی ای کنی درست هست یا دروغ منو از این نگرانی دربیارین ممنون میشم ازتون
- اکوژن خطی bright در تخمدان چپ
اکوژن خطی به ابعاد ۲۷ م م جهت رد احتمال وجود کیست در مویید با انجام MRI تو صیه می شود .
- قرص دوفامد
سلام.. خسته نباشید... من به دلیل وجود کیست تخمدان راست، دو دوره پریود نشدم و فقط لکه بینی داشتم.. دکتر دو دوره قرص دوفامد ده بهم داد که به مدت چهارده شب از روز چهاردهم قاعدگیم مصرف کنم که بعدش پریود بشم که کیستم برطرف بشه.. دوره اول سه روز بعد از قطع دوفامد، پریود شدم به مدت دوروز... دوره دوم، روز یازدهم مصرف قرص دوفامد، دچار لکه بینی شدم.ولی من سه تای باقیمونده رو هم خوردم و امروز آخرین قرص دوفامد رو مصرف کردم..حالا سوالم اینه که آیا این لکه بینی پریوده، یا باید سه روز بعد از قطع قرص منتظر بمونم تا پریود بشم که بعد از اتمام پریودی برم سونوی واژینال؟ چون دکتر بهم گفت روز بعد از اتمام پریودی، سونو بده... حالا اصلا نمیدونم این لکه بینی چیه؟ آیا پریوده یا از عوارض قرص دوفامده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. 🙏🏼🙏🏼
- Prueba los mejores casinos online en Argentina con bono de bienvenida – Top 10 recomendado
Estás interesado en una plataforma segura de casino en Argentina que ofrezcan promociones especiales para nuevos jugadores? Aquí te presentamos la guía completa de casinos con bonos de bienvenida disponible en 2025.Estos casinos presentan promociones atractivas que incrementan tus oportunidades de ganar. Además, la mayoría de ellos cuentan con juegos verificados y plataformas amigables para dispositivos móviles.
Revisa casino con bono de bienvenida [https://economis.com.ar/] para descubrir todas las opciones y empezar a jugar con ventaja. Infórmate cómo seleccionar la mejor plataforma y optimiza tu experiencia de juego.Este ranking incluye información sobre bonos exclusivos y estrategias sencillas para aumentar tus posibilidades de ganar. Ya seas principiante o jugador experimentado, te dará las claves para disfrutar y ganar en casinos online.No esperes más y explora los sitios recomendados con ofertas, sacando el máximo provecho a tus juegos. ¡Éxitos! - سلام من چهل روز پیش سقط با آمپول داشتم والان هنوز خونریزی دارم ویک سانت ونیم بقایا آیا احتیاج به کورتاج دارم ؟
- مسافرت در بارداری
سلام من در عید هفته ۱۷ بارداریم میشه تو سونوگرافی هم همه چیز نرمال هست آیا میتوانم به مسافرت برم خونه مادرم با اتوبوس ۷ . ۸ ساعت راهه .
- پریودی
باسلام من الان ۱۰روز پریودم عقب افتاده و دوتا امپول پروژسترون باهم زدم (۲۶ام امپولو زدم)اما هنوز پریود نشدم و هیچ علاعمی ندارم .میخاستم بدونم چه دلیلی دارع و اینکه واقعا امپوله اثرمیکنه ؟چقدباید صبرکنم تا امپول تاثیرشو بزاره منپریود شم؟
- پرده بکارت
سلام ایا ممکنه پرده یه دختر هلالی دندانه دار باشه ک فقط قسمت پایین هلال یعنی بین ساعت4تا8 دندانه های بزرگ داشته باشه ولی بقیه ساعات دندانه های خیلی ریزی داشته باشه؟؟؟؟
- عدم خونریزی در رابطه جنسی
با سلام بنده حدود ۷ ماهی میشه عقد کردم اوایل رابطه که داشتم خیلیم کم بود یعنی تا کمی از سر آلت بعد یواش یواش مقدارش رو بیشتر کردم تا خود سر آلت اما خونریزی نداشتم چندماهی تا همین حد بود الان از سرالت بیشتر شده فقط یک بار انجام دادم اینو بازم خونریزی نداشتم هنوز دخول کامل ندارم علتش چی میتونه باش ؟؟؟؟
- من بعد از ۱۳ سال سزارین زیر شکمم سمت چپ سفت وارد میکنه
- کیست بارتولن
سلام ببخشین من باردارم قبل بارداری یه کیست بارتولن داشتم خیلی بزرگ نبود ولی الان خیلی بزرگ شده وبین پاهام اومده خیلی اذیت میشم هفته 33هستم به نظرشماچیکارکنم؟
- فلوی شریانی در تخمدان چیه
فلوی شریانی در تخمدان چیه
Revisa casino con bono de bienvenida [

