Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال بارداری
سلام خسته نباشیدمن تنبلی تخمدان دارم ورفتم پیش دکتربهم امپول اچ ام جی اچ سی جی دادماه پیش بیست وپنجم پریودشدم باپروژسترون الان۶روزه اززدن اخرین تمپولم میگذره ولی پریودشدم درحالیکه دکترگفت بایداین ماه بارداربشی متفورمینم میخورم
- پسردارشم
منسه تادختردارم باروشlvlمیخوام پسردارشم
- ۴ قرص اچ دی مصرف کردم به صورت اورژانسی بعداز ۷ روز خونریزیم شروع شد و تمام شد و۴ روز که پاک شد ولی از دیشب یه لکه دیدم و علائم پریود دارم در ضمن تاریخ شروع پریود من ۵ روز دیگه س . چون تازه پاک شدم نمیخوام دوباره پریود شم چه داویی مصرف کنم که پریود نشم
- تفسیرعکسرنگی
سلامخستهنباشیدمیشهجوابعکسرنگیمنوتفسیرکنید سایزوکانتوررحمنرمالاست.Enhancementلولههارحمیدوطرفمشهوداست.Spillageلولهچپرحمنرمالاست.علارغمترزیقحداکثرکنتراستواوبلیککردنبیمارنمایلولهراستدرتمامکلیشههایکسانوفاقدSpillageمیباشد.
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
بعد از ۱۵ سال درد شدید جای سزارین دارم از دیشب نمیدونم علتش چیه
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم. وبه من گفته شده که به صورت طبیعی نمیتونم باردار بشم وباید ازرحم اجاره ای استفاده کنم خواستم بپرسم که چرا نمیتونم به صورت طبیعی باردار بشم وچرا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- کیست
با سلام و احترام من کیست مولتی لوکوله سمت چپ تخمدانم به سایز ۶ سانت با سپتای نازک دارم دکترم خیلی نگرانم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین که این کیست خطرناکه؟
- نازایی
با سلام خدمت شما من خانمی هستم ۲۶ ساله دارای یک فرزند دختر ۴ ماهی هست که قصد بارداری دارم اما به نتیجه ای نمیرسم رفتم دکتر و ازمایش دادم گفت که کم خونی فوق العاده شدید دارم و این کم خونی روی تخمدان های من اثر گذاشته به من قرص دوفاستون داد و مکمل برای درمان کم خونی الان حدود ۲ ماه هست که لب به چای و نسکافه نزدم و غذاهایی که باعث کم خونی میشود نخورده ام و در خانواده من کسی همچین مشکلی را نداشته سوال من اینه که ایا ممکن هست دیگر نتوانم باردار شوم و یا مجبور شوم از ای وی اف استفاده کنم؟ ببخشید که طولانی شد
- سوال در رابطه با بکارت
سلام من بار اول در نزدیکی دخول نصفه داشتم یعنی دخول کامل نبود اون لحظه خونی نیومد و بعد دخول من رفتم پیاده روی که شکم درد داشتم و خون قهوه ای ازم میومد و با ترشح کم کم پاک شد و بار دوم در رابطه کامل دیگه هیچ درد و خونریزی نداشتم یعنی اون خون بخاطر پرده بوده؟ خانوم دکتر اون لحظه که خون قهوه ای اومد حس کردم یه چیزی از اون قسمت واژن کنده شد و شکم درد هم گرفتم و بعد خون قهوه ای اومد
- Prp تخمدان
prp تخمدان چند درصد در افزایش ذخیره تخمدان موثر است؟ در مطب شما انجام میشود؟
- سلام وقت بخیر ببخشید موقع پریودمیشه معاینه پرده بکارت روانجام بدیم
- لکه بینی
لکه بینی ازپرولاکتین بالامیتونه باشه
- سقط جنین
سلام وقتتون بخیرمن حدوددوازده روزه سقط کردم اماهنوزخونریزی دارم چیکارکنم تاقطع بشه یاطبیعیه
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - قائدگی
سلام .وقت بخیر دخترم ۱۲سال دارد و در ۱۰سالگی به سن بلوغ رسید چند روز بعداز قائدگی یک مایع سفید ژله ای از مثانه یک مقدار خارج می شود میشود راهنمایی کنید .ممنون
- بارداری
سلام وقت بخیر من ماه قبل رابطه داشتیم هفتم برج هفت ،دو روز از عادت ماهانه گذشته بود رابطه داشتیم کاندوم پاره شد ولی نمیدونم آب منی داخلش ریخته شد یا ن ،بعدش قرص ضد بارداری یک و نیم خوردم بعد از دوقته باز عادت ماهانم اومد و الان دوازدهم برج هشت هست هنوز عادت ماهیانم نیومده و زیر شکم و کمرم خیلی درد دارم احتمال بارداری. هست یا ن ممنون میشم جواب بد ین
- پریود
باسلام . بیبی چکم منفی شد ولی زمان پریودم عقب افتاده دلیلش میتونه چی باشه؟ آیا امکان داره بیبی اشتباه کرده باشه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون
- کیست
سلام خسته نباشید من سه ماه اقدام ب بارداری کردم حامله نشدم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد پریودیم نامنظم شدالان سنوگرافی دادم کیست ب دیامتر ۳۴ و ۵۰ در تخمدان چپ دیدیم سمت راست کیست ۳۰ دید یک میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- مصرف قرص استرادیول
سلام. من ای وی اف کردم. الان هفته سیزدهم بارداری ام. قرص استرادیول روزی سه بار. دوفاستون دوتا. و دو تا شیاف پروژسترون مصرف میکنم میخواستم بدونم تا کی باید قرص استرادیول بخورم؟ و دوفاستون ؟


