سلام،مصرف داروهای ذکرشده می تواند اختلال پریود ایجاد نماید،بااین وجود تست بارداری انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع پریودی
سلام خسته نباشید من تو یک ماه دوبار پریود شدم رفتم دکتر قرص دوفامد داد متاسفانه یادم رفت یه شب بخورم و لکه شروع شد به خاطر همین قرص ال دی خوردم دیدم فایده نداره دوباره رفتم دکتر قرص سیبل داد بعد از دو روز هنو لکه میاد حدودا ۲۰ روزی میشه که لکه ام چیکار باید بکنم ادامه بدم قرص سیبل رو قطع میشه ؟؟
- پرده بکارت
سلام بکارتم از نوع ارتجاعی حلقویه توی عقد با همسرم رابطه کامل داشتم وقتی جدا شدم ازش رفتم پزشکی قانونی گفتن سالمی مشکلی نداری الان ک با نامزدم رابطه داشتم رفتم دکتر خراش خورده یکم کشش پیدا کرده باید چیکار کنم ترمیم شه و مثل اولش بشه توروخدا کمکم کنید
- بقایابعدسقط
سلام من سقط جنین هفت هفته بدون ضربان قلب داشتم و سونودادم ک بقایا داشت دو نیم. نظر شما چیه برا دفعش
- سمت راست دذد
سلام چند روزه کوتاهیه سمت راست واژنم درد میکنه بعد پریودی اینجور شدم عفونت هم نداشتمه تا الان علتش چیه
- قرص ارژانسی
سلام من با همسرم رابطه محافظ نشده داشتم بعد از یک ساعت قرص ارژانسی خوردم دوتا قرص بود باهام خوردم امکان داره باردار بشم خیلی میترسم
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- قرص لتروزول
سلام خانم دکترببخشید من لتروزول گفتن روز سوم تا هفتم پریودی مصرف کن ولی داروخانه اشتباه نوشته بود روزی یکی روزها یکی مصرف میکردم پریودم نبودم یعنی اشکال داره الان روز سوممه ک پریودشدم دوباره یه بسته رفتم خریدم دوتاش باهم بخورم یاصبح یکی شبم یکی
- تشریح گزارش سونوی واژینال
با سلام خانمی باسن ۳۸ سال. در سونوی واژینال نیچ محل اسکار سزارین به طول ۱۱ م.م و عمق ۴م.م در قدام سامان تحتانی دیده شده. ضخامت میومتر در این ناحیه کاهش یافته( ۱.۵ م.م )است. با این توضیحات آیا نیاز به عمل هیستروسکوپی هست؟ و آیا این موضوع باعث عدم باروری میشه؟ ۳تا سزارین تاحالا داشتم و قصد بارداری
- سلام سلام سلام خسته نباشی سلام خسته نباشید سلام من رفتم سونو دادم و بعد به من و بعد به من گفتن همین مشکلی که میگن سمت چپ قلب جنین یه چیزای سفیدی معلوم میشه یلی ترسیدم نمیدونم باید چیکار کنم دو تا سق داشتم الان خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنی امروزم رفتم بهداشت ضربان قلبشو دیر شنیدم خیلی نگرانم میشه یه کاری بکنید رفتم دکتر میگه باید آزمایش بدی آزمایش ژنتیک با اکوی قلب همه چیزش نرماله سمت راست قلب جنینه نه سمت چپش
- آدنومیوزیس
سلام خیلی ممنونم خانم دکتر عزیز من یک دختر مجرد ۳۵ ساله هستم که متوجه شدم قاعدگی من از ۴ روز به ۲روز یا تغییر کرده و اما درد قاعدگی به همان صورت قبل هست لذا سونو گرافی انجام شده تخمدان سالم ولی رحم آدنومیوزیس هست چند سوال داشتم ؟؟آیا خیلی خطرناک هست ؟آیا اقدام درمانی و مصرف دارو نیاز هست ؟آیا قابلیت خوب شدن دارد ؟؟آیا در آینده مشکل پیدا نخواهم کرد ؟؟؟ممنونم
- کیست اکوفری
سلام من 27 سالمه امروز رفتم سونو کیست اکوفری با جدار نازک به ابعاد 65*87در میدلاین لگن ومتمایل به ادنکس راست مشاهده شد خیلی نگرانم کیست خطرناکه؟؟ روز سوم پریود این سونو رو انجام دادم میشه راهنمایی کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید. من تیر ۸ پریود شدم مرداد ۷ از ۱۸ مرداد در اقدام هستم یک شهریور پریود شدم آیا ممکنه لانه گزینی باشه یا پریود؟تفاوتشان چیه؟
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر تو ابله مرغان پریود بشیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ سالمه بعد از ۹ ماه خوردن قرص اسپیرونولاکتون و ال دی جوش های صورتم رفت خاستم بپرسم ۹ ماه خوردم .. خاستم بپرسم برای ثابت نگه داشتن هورمون مردانه چی جیزی بخورم بجز قرص ترو خدا میترسم نازا بشم 😭
- پریود نشدن
قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکردم یک ماه فراموش کردم الان پریود نشدم چطوری قرص مصرف کنم؟؟
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- بیماری زنان
سلام ببخشید دکتر من از اذر ماه مداوم خونریزی شدید داشتم در بهمن ماه عمل کورتاژ تشخیصی انجام دادم جواب ازمایشم پلیب رحمی داشتم سونو سالم بود برا امپول زدند که کلا یائسه بشم حال بعد از 3ماه دوباره دچار خونریزی شدید شدم ایا دوباره باید از اون امپول تزریق کنم ممنون
- تخمدان سمت راستم ضربه خورد و در ام ار ای سمت راست هیپوفیز ادنوم مشخص شد. ایا به اسیب و ضربه مربوط است؟
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر


