Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اینترنال اکو در مثانه چیه
زن بارداری که رفته سنتو گرفته میگه اینتر نال اکو در مثانه دیده شده ،چیز خطرناکی هست ؟
- بارداری پر خطر
سلام خسته نباشین من شش ماهه باردارم و دچار پارگی ناف هستم که پارگی 3 سانتی متر است آیا میتونم زایمان سزارین داشته باشم و هم زمان پارگی ناف رو هم ترمیم کنم زایمان قبل من طبیعی بوده
- سونو ان تی دادم گفتن بالاست چکارکنم
سینه هتروژنوس فیبروگلاندور است ورحم ادنومیوز خفیف لطفا راهنمایی کنید؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من چندماهی واسه بارداری اقدام کردم،البته تنبلی تخمدان دارم و داروی گلوکوفاژ و وهر دوره لتروزول یا کلومفین مصرف میکردم،باردار که نمیشدم دقیق سر وقت پریود میشدم،ولی این دوره روزی دو تا لتروزول به مدت ۵ شب استفاده کردم،بعد الان دو روزه از وقت پریودیم میگذره و پریود نشدم،هیچ علایم بارداری هم ندارم،احتمال داره باردار باشم.
- اقدام به بارداریم
با سلام و عرض ادب.ببخشید من با همسر قبلا رابطه داشته بودم وبکارتم را چندماه میشه از دست دادم. و شب عروسیم هم خونریزی داشتم. با اینکه رابطه برقرار نکردیم و موقع پریودم هم نبود اما خونریزی غیر عادی داشتم. رقیق تر بود و بیشتر ترشحات بود. روز بعدش هم کمتر شد. الان نگرانم که حامله شده باشم. در ضمن یه هفته بعد از پریودم رابطه داشیم و سه روز بعد هم عروسی کردیم. ممکنه تو این ۱۰ روز حامله شده باشم؟ لطفا راهنمایی کنید. خیلی نگرانم
- کیست تخمدان
با سلام.من کیست اندومتریوز دارم.ایا باردار میشم؟قرص وروژست مصرف کنم ایا مانع حاملگی میشه؟من الان قصد بارداری دارم.قرص قطع کردم.چه کنم؟
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- سلام من هورمون مردانه بالا دارم و جوشمیزنم دکتر رفتمحدود چند ماه اسپرولاکتون استفاده کردم دکتر میگه ک نیازی نیست بخوری اما من میتونم برای اینکه عود نکنه هفته ای ۲ تا اسپرولاکتون دوز ۵۰ بخورم ک عود نکنه چون چند سالی هست ک بعد از قعط اسپرولاکتون دوباره میزنم میشه ادمه بدم هفته ای دوتا دوز ۵۰ بخورم؟
- AMH پائین به دلیل جراحی اندومتریوز
آیا با AMH ۰/۰۲ امکان بارداری به روش IVF از نظر شما امکان پذیر هست؟
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- کیست تخمدان
سلام ماه پیش دوبار پریود شدم بعد بلافاصله سیزده روز بعد پریود شدم به متخصص زنان مراجعه کردم برام سونوواژینال نوشت در سونو ضایعه هایپو اکوی داخلی به ابعاد 32در 19mmبدون وسکولاریته واضح درتخمدان راست دیده شد ابعاد تخمدان راست چهل در هجده و چپ بیست وهفت دریازده mmهم است دکتر برام ازمایش خون lhdو bhcgوafpمثبت و ceaو ca125مثبت نوشته چرا مگه چه موردیه در سونو دیده ک اینجور ازمایشی نوشته خیلی ناراحتم خیلی لطفا بگید خطرناکه ک ازمایش سرطان نوشته؟
- دلیل مصرف قرص لترازول قبل ازآی وی اف برای چیست
- درد سزارین بعد از سالها
درد در ناحیه سزارین بعد از ۱۱ سال هنو ادامه داره رفتم دکتر و سنو گفتن هیچ مشکلی نداری موقع درد مسکن هم ارومم نمیکنه فق باید دور شکمم رو محکم ببندم ک دردم اروم بشه...دردم مثل روز اول زایمانه ....چیکار کنم؟
- پولیپ رحم و کیست تخمدان
سلام خانوم دكتر ببخشيد مادرم ٥٦ ساله هستن پريود نامرتب و خونريزي شديد داشتن سونو واژينال انجام دادم پوليپ اندمتر دارن با كيست تخمدان سايز٤٢ پزشك معالجشون گفتن هيستروسكوپي انجام بده و براي كيست هم كنترل هر دوماه باشه خانوم دكتر منتظر تشخيص و نظر شما هستم خيلي ممنونم .
- بارداری
سلام خسته نباشید. من ماه پیش روز ۱۴سیکلم سونو دادم که یک فولیکول سایز۱۶ در تخمدان راست و یکی سایز۹ در تخمدان چپ داشتم.برای بارداری اقدام کردم که نشدم. و این ماه روز ۱۶ سیکلم ترشح خوخی داشتم خیلی خیلی کم البته و روز ۱۷ سیکلم به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی انجام دادن و گفتند که چندین فولیکول در تخمدان چپ و چندین فولیکول در تخمدان راست داشتم که بزرگترین سایزش ۱۰ بود. و گفتند که احتمال تنبلی تخمدان دارم و قرص دوفاستون وپودر اینو فولیک برام تجویز کردن. سوال من اینه که این فولیکول ها یعنی تبدیل میشه به کیست؟؟🤦♀️ و اینکه من این ماه دیگ احتمال بارداری ندارم ؟؟ قرص و پودر تجویزی موثر هست برام؟ خواهشا راهنماییم کنید 🙏🙏🙏🙏
- سقط
سلام خانم دکتر سقط میکنه
- لک صورت
سلام وخدا قوت من دختر 37ساله مجرد هستم رفتم دکترمتخصص پوست برای لکه های صورتم نزولک انجام دادم وکبسول ترنسید نسخه کرده اگه مصرف کنم برا من ضرر ندارد من دوران پریودی منظم است
- باسلام خانمم شکم دردشدیدداشت بردم سونو نوشته کانون اکوژن ۴/۳میلی مطرح کننده پولیپ درفوندوس کیسه صفرا رویت میشود لطفاراهنمایی کنید که چکارکنم؟
- فریز رحم
سلام من ٢ سال هست ترشحات پنيري مداوم حتي زمان نزديكي دارم كه خيلي اذيت ميشم با دارو رفع نشده ايا فريز كردن جواب ميده؟
- هایمن
سلام خانم دکتر با رابطه دهانی هایمن اسیب میبینه با زبون و خوردن ممکن هایمن از بین بره یا مالیدن با دست؟


