Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مدارک عمل
سلام خانوم دکتر من کرج زندگی میکنم ولی خونه مامانم گیلان میخواستم توسط شما سرکلاژ شکمی بشم معمولا تا عمل بشم کارم چقدر طول میکشه؟ و چ مدارکی باید براتون بیارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- خونریزی رحم دارم
من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد
- مدت ۱۰ سال که کج ادراری دارم
سلام دختر مجردهستم ۱۰ سال که ادرار کج میاد بیشتر سمت چپ آزمایش دادم دکتر زنان واورلوژیست گفت سالمی دکتر اعصاب وروان هم رفتم قرص داد مصرف ک ردم بی فایده بود لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر بنده دوماه قرص روکین مصرف میکردم و بعد ۶ روز که قرص روکین رو قطع کرده بودم آزمایش هورمون دادم که شامل fsh و lh و انواع تیرویید بود آیا قرص روکین رو آزمایشم تاثیری داشته ؟؟ یعنی ۶ روز بعد از قطع قرص ازمایش هورمون دادم
- غربالگری اول
سلام خانم دکتر وقت بخیر امکانش هست سونوگرافی غربالگری اول را برام تفسیر کنید تصویر یک جنین زنده با پرزانتاسیون متغیر در کاویته رحم مشاهده شد Fhr برابر با bpm 150 میباشد مایع آمنیوتیک در حد طبیعی جفت بصورت لترال چپ با گرید صفر واقع شده است Crl=46mm Hc=63mm Bpd=14mm Nt=1,66mm Nb is seen it is seen برابر با ۱۱ هفته و ۳ روز در آنکس ها ضایعه فراگیر دیده نشد طول سرویکس 34mm Pi شریان رحمی در سمت راست 4/1 و pi شریان رحمی در سمت چپ 2 میباشد Pi میانگین =3/05و افزایش یافته /ب Nt=1,66mm nasal bone(persent) BS/BSOB:0,77 NT percentile for given crl=71% maxilla normal Tricuspid flow normal Ductus venosus( mean uterine artery pi :3,05(increased) Umbilical cord 3 vessels ممنون از شما خانم دکتر برای pi افزایش یافته چه باید کرد خطرناکه
- کیست رحم
من دوکیست که حاوی ذرات اکوژن دارم که به ابعاد ۳۵ و۴۰ایاخطر وجود داره به چه چیزی اقدام کنم
- خونریزی شدید و طولانی
سلام مدت ۵۵روز است خونریزی شدید دارم تشخیص دکترم در آوردن رحم است سنم ۴۵ سال است دارای میوم های زیادی هستم که یکی از آنها۶سانت است.آیا باخوردن قرصترنسید خونریزیم قطع میشه تا بتونم بادکترم تماس بگیرم
- زنان
سلام خانم دکتر، میخواستم بدونم علت سقط با درد و خونربزی در ماه پنجم بارداری چیه؟
- قرص اورژانسی
امپول پپتیل زدم بعد دو روز نیاز به قرص اورژانسی داشتم ایا ضرری دارد؟
- سونو رحم و ضمائم آن
سلام سونو تشخیص داده من مایع آنکیسته با strand سپتا ها و ذرات اکوژن در لگن ۷۰۰ سی سی دارم چه دلایلی میتونه داشته باشه من درد زیادی نداشتم که حس کنم پارگی کیست داشتم ممکنه کیست بوده باشه یا چه دلایلی میتونه داشته باشه؟
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- پرده بکارت
سلام تورو به این ماه مبارک جوابمو بدید ترو خدا آیا کبودی پرده بکارت از بین می رود . ؟ آیا از اهمیت برخوردار است؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برام قرص سیبل رو تجویز کردن من رنگ سفید و کرم رنگ رو ب ترتیب مصرف نکردم از یک بسته سه عدد مونده بود ک پریود شدم الان باید مصرف کنم اون سه دونه رو یا خیر
- عفونت واژن
باسلام من چند ماهه که عفونت دارم مثله خلط میمونه چرک و به رنگ زرد هست نمیدونم چی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید اگه دارو نیاز هست چه دارویی استفاده کنم با تشکر از شما
- سلام تصویردیفکتبادیامتر۷مدرفاشیاناحیهپریامیلیکالدرسمتراستچیست؟آیابایدعملبشم؟
- خونریزی در بارداری
سلام خسته نباشید من باردار هستم وخونریزی داشتم اما چیزی از من سقط بشه اتفاق نیفتاده دکتر رفتم گفت بارداری اما خودش سقط میشه وبتام هم از 319به 62 رسیده ولی خون ریزی دیگه ندارم اگر صبر کنم بالا میره لطفا کمکم کنید ممنون
- تاثیر قرص لتروزول بر تعیین جنسیت
سلام وقت بخیر ببخشید من یه خانمه ۳۹ ساله هستم ومیخوام برای بارداری اقدام کنم ودوست دارم بچه ام پسر باشه وسه ماهه با همسرم رژیم میگیریم وماه قبل نزدیکی داشتم حامله نشدم واین ماه لتروزول خوردم از روز ۳ پریودی تا ۷ پریودی میخوام بدونم لتروزول میتونه بر تعیین جنسیت تاثیر بزازه؟ یه جا خوندم که محیط رحم واسیدی میکنه واقعا صحت داره؟
- کولیتوریس
علت یک تکه سفید داخل کولیتوریس چیست؟
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده


