Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واکسن گاردسیل
آیا واکسن گاردسیل ۴ویا نوع گاردسیل۹موجود دارین وقیمتش چند میباشد
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشد من خانم ۲۴ ساله هستم خودم سالمم ولی همسرم مشکل ناباروری دارد ایشون بیضه سمت چپ شون رو جراحی کردن و۴ مرحله شیمی درمانی شدن من دو بار ای وی اف انجام دادم و متسفانه منفی در اومد الان میخواهیم از جنین اهدایی استفاده کنم میخواستم شما لطف کنین مارا رهنمایی کنین ما چیکار کنیم از کجا شروع کنیم
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام من روز ۱۴ پریود که باید قرص مدروکسی پروژسترون رو میخوردم، پریود شدم الان قرصم رو بخورم یا بزارم خونریزی تموم شه؟
- سلام آیا میشه کپسول ژلاتین حلال ویتامین ای راه شب بخورم بعد شام مشکلی نداره
- لک افتادن روی صورت در بارداری
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزم,خانم دکتر چیکارکنم در دوران بارداری رو صورتم لک نیفته,ممنون میشم اگه راهنماییم بفرمایید,
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- خارش
سلام، من در هفته 23 بارداری هستم. در ناحیه کلیتوریس احساس خشکی پوست و خارش دارم. آیا می تونم از پماد تریامسینولون ان ان استفاده کنم؟ در این دوران ضرر نداره؟ با تشکر
- درد دنده در بارداری
سلام خانم دکتر من هفته بیست و دو بارداری هستم ، چند روزه درد دنده راست زیر سینه دارم، اولش حالت کوفتگی و کشیدگی خفیف داشت الان بیشتر شده ، سمت راست نمیتونم بخوابم، با حالت های مختلف نشستن و خم شدن ، عطسه کردن بدتر میشه ، و به دنده های پشتم هم فشار اورده ، ایا باید پیگیری کنم یا طبیعی است؟
- زنان و زایمان
سلام من دختری ۲۲ساله هستم ابتدایه واژنم یه گوشتی اویزان هس میخواستم ببینم ربطی به پرده داره یانه لطفا جواب بدید خیلی رواعصابمه
- یائسگی
سلام من ۵۴ سالم هس سه ماه مرتب خونریزی دارم کورتاژ دادم قطع نشده دکتر آمپول ۲۸ روزه تجویز کرده میگن عوارض دارن دودل هستم استفاده کنم یا نه راهنمایی بفرمایید
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من 22سالمه تنبلی تخمدان دارم ودکتر برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویزکرد آیا اقدام به بارداری کنم میتونم این قرص هاروهم مصرف کنم یا اصلا میتونم باردارشم؟
- سلام من چند ماه هست کمردرد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
سلام من چند ماه کمر درد دارم سونوگرافی دادم گفته در کلدوساک خلفی مایع مختصر مشاهده شد علتش میتونه چی باشه باید چکار کنم
- سلام وقت بخیر من ۲۵سالم هستش تا ب حال ب دلیل کوچیک بودن رحم پریودنشدم تخمدانام سالم هستن وداخل سونگرافیم نوشته هایپوپلاستیک ایا درمانی داره؟
- خونریزی بعد از دوران قاعدگی
سلام من ۲۰ سالمه و از اول عید فطر تا حالا پریود هستم بعد از هفت روز فکر کردم تمام شده دوره قاعده گی یک روز خون ریزی نداشتم ولی دوباره از روز بعدش حون ریزی شروع شده این اولین باری هست که اینجوری میشوم همیشه دوران قاعدگی مرتبی داشتن
- فیبرومیوم
سلام ۲ماهه پریودم قرص مژسترول .و ی دوره ۳ماهه امپول دیفرلین مصرف کردم بخاطر فیبرومیوم .دکتر میگه آی یو دی بزار قبل از مصرف دارو پریودی هام خیلی منطم بود فقط درد داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- سوزش و درد خط بخیه زایمان
درود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرماییددرود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- جواب سنو گرافی
سلام من توی سنو گرافیم نوشته،کیست دارای محتویات اکوژن 40×38درتخمدان چپ دیده شده ک مطرح کننده کیست هموراژیک میباشد ،ینی چی.احتمال اینکه سرطان تخمدان داشته باشم هس؟
- مشکلات زنانه
سلام روی واژن من زخم هایی به شکل دایره بوجود اومدن که خیلی هم درد دارن لطفا دلیل و درمان اون رو بگید.ممنون


