Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کوچکی تخمدان
سلام خسته نباشید خانم دکتر من برای تنظیم پریودرفتم دکتر متخصص زنان وبعدازانجام آزمایش روزسوم پریود بهم گفت که دیگه هیچ وقت مادرنمیشم گفتن که تخمدانم پیرشده وتخمک ندارم وقرص پروژسترون روبهم دادن برای تنظیم پریودم سوالم اینه راهی وجود داره برای تخمک گذاری مجدد؟؟؟واینکه این قرص شرایط تخمدانم روبدترنمیکنه چون من میخوام اقدام کنم برای بارداری وشانسم روامتحان کنم خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید
- روکین
باعرص سلام وروزبخیر پریود من ده روزه بود که فقط سه الی چهارروز خونریزی داشتم ومابقی لکه بینی بود به همین خاطر قرص روکین مصرف کردم واز روز اول پریودی شروع کردم اما پریودم قطع شد ودر روز۱۱ مصرف قرص خونریزیم شروع شد والان ده روز هنوز تمام نشده چه باید بکنم در ضمن قرصها رو هم ادامه دادم ودوتا دیگه مونده ممنون میشم پاسخ گو باشید.
- سلام من ترشحات شیری رنگ وگاهی کشدار دارم وگاهی هم زیر شکمم درد دارم آیا عفونت رحم دارم باید چه قرصی بخورم یه دارو برام بگین پول ندارم برم دکتر ممنون میشم ازتون خدا خیرتون بده
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام روزتون بخیر من ۲۴ سالمه و مجرد هستم و برای اولین بار دوره پریود من طولانی شده حدود و نزدیک به ۱۰ روزه بعد از اتمام پریودم همچنان لک و خونریزی خفیف دارم، اینم خدمتتون بگم ک من نزدیک ب ۵ کیلو ماه گذشته کم کردم
- خونریزی بعدازپریود
سلام من42سالمه چن روزپریودشدم وقتش تمام شده ولی هنوز خونریزی دارم الان 13روزه تموم نمیشه کمرم هم خیلی دردمیکنه لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بخورم
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر. من در هفته۳۰ بارداری هستم. الان چند روزه موقع تکون خوردن جنین درد احساس میکنم شدید نیس اما همون لحظه حرکت یجوری میشم. خطرناکه؟؟ ۵شنبه هفته پیش سونو دادم همچی خوب بود طول سرویکس ۳۸ بود
- آمپول
سلام من مشکل اندومتریوز دارم ودکتر برام آمپول دکاپپتیل نوشته اولا میخاستم بدونم خارجی بهتره بخرم یا ایرانی دوما چه روزی از زمان عادت ماهیانه باید بزنم؟؟؟
- سرکلاژ
سلام سرکلارابدومینال تاچندسال میش بازنکردسال ۹۴تاحالاسرکلاژم بچه دومم باردارم میتونم بازنکنم
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- فشارخون
سلام ایافشارخون بالاباعث ایجادضخامت دررحم میشود؟
- بارداری
من ۳۲سالمه اقدام به بارداری کردم الان ۹روز میگذره از اقدارم از فردای روز اقدام به بارداری سمت راست رحمم نبض میزد و زیر دلم تیر میکشید الان هم سینه هام حساس شدن امروز تست بی بی چک زدم منفی شد!آیا من باردارم یا به نتیجه بی بی چک اعتماد کنم؟
- زایمان سزارین
با سلام آیا شما بنا به درخواست بیمار سزارین انجام میدهید؟
- پریودنامنظم
سلام من چهل روزبعداززایمان پریودشدم الان ازوقت پریودم 27روزگذشته اماخبری نیس.ب بچه ازشیرخودم میدم تست زدم منفی اومد.نمیدونم چکارکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- تنبلی تخمدان
سلام من چندین سالهpcoشدیددارم هرماه ازروز۱۴ سیکل قرص پروژسترون میخورمالان چهارماهه که باقرصم پریودم خیلی کمه سه روزم روزاول چندلکه دوم روز دوم دوتا نوارمیزارم سومم خیلی کم سابقه هیپرپلازی هم داشتم چیکارکنم چرا پریودم اینهمه کم شده یعنی ممکنه باسن۳۲ سال یائسه بخوام بشم؟؟؟
- میتوانیم در زمان پریودی قرص نورم اسکین ۲۰ بخوریم
- اکوی آندومتر
بعد از سقط جنین سونوگرافی بقایای احتمالی دادم و نتیجه سونوگرافی آندومتر دارای اکوی هتروژن و هایپرواسکولار میباشد. ضخامت آندومتر دارای ۹ میلیمتر میباشد. منظور اکوی هتروژن و هایپرواسکولار چیست؟ مایع آزاد در حد مینی مال در لگن مشاهده شد.
- امپول سه ماهه جلوگیری
سلام من دو ماه زایمان کردم صبح رفتم امپول جلوگیری سه ماهه زدم شبش نزدیکی داشتم ابا احتمال بارداری هست یا نه قرص ال دی بخورم ن خواش میکنم جواب بدید
- زفاف
- درد
سلام خانم دکتر بعد از عمل جراحی و برداشتن رحم درد دارد ؟ درصورت جواب مثبت چه مدت طول می کشد؟


