سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمومی
سلام شب خوش من پارسال آذر ماه بارداری خارج از رحم داشتم. 21 بهمن ماه امسال پریود شدم و طبق دستور پزشکم، امپول پیورگان استفاده کردم. 9 اسفند ماه یعنی 19 امین روز سیکل دچار خونریزی شدم. این خونریزی طبیعیه یعنی خون قاعدگی هست یا دچار مشکل شدم؟؟؟ امکان داره دوباره بارداری خارج از رحم شده باشم؟؟؟ خونریزی این دوره من شدیدتر و فکر میکنم که متفاوت از بقیه پریود ها باشه ممنون میشم جواب من رو بدید؟؟
- دیلاتاسیون
سلام وقتتون بخیر. دیلاتاسیون مجاری شیری درساعت9 پستان دیده شد یعنی چ مشکلی داره اون
- پریودشدن با قرص دروسبلا
سلام من از ۹ سیکل پریود ماه گذشته دروسبلا رو مرتب خوردم تا پریود نشم که بتونم برم زیارت ولی دقیقا شب ۲۸ پری شدم ، بدون قطع کردن قرص ، چرا ؟مگه تا زمان قطع دارو از پریود جلوگیری نمیکنه ؟؟؟حالا راهی هست زودتر تموم بشه ؟؟؟
- سلام امروز مجبور شدم دندونی که عفونت داشتو بکشم با توجه ب عفونت از مقدار زیادی بی حسی قوی زدن، بعد دندونپزشکی بیبی چک زدم مثبت بوده البته ۵ روز مونده ب موعو پریودم آیا ضری برای جنین داره
- جنین مرده نه هفته و دوروز
گزارش پاتولوژی شماره پاتولوژی: P-1402-550 اطلاعات بالینی: -سقط جنین. ماکروسکوپی: -نمونه دریافتی در فرمالین شامل چندین تکه بافت نرم قهوه ای رنگ آمیخته با لخته خون به ابعاد 5×4.5×3cm.S.O.S:MF/1،E: 80%. میکروسکوپی: -تشخیص را ببینید، لطفا.
- زگیل تناسلی
در ما ن ز گیل تنا سلی آنجا م مید هید
- قارچ
درمان عفونت قارچی مقاوم چیست؟ و اینکه آیا قارچ مقاوم واژن باعث درد زیر شکم میشود؟
- ازمایش بارداری
سلام خانم دکتر. من ۳۴ سالمه آزمایش ان تی ام PAPP-A ۸۱۱.۰۰ و mom ۰.۲۹ و free b-hcg ۲۷.۹۰ و mom ۰.۷۱ و final risk شده ۱:۲۱۲۰ لطفا میگین خطرش چقده دکتر خودم فقط الفابتا پروتئین نوشت یه دکتر دیگه دید گفت درصد بالا حتما برو گیش فوق تخصص
- درباره
سلام من سقط داشتم الان ۲۸روز میگذره روز ۱۴دهم خونریزیم قطع شده بود فقط لک میدیدم بد رابطه با شوهرم خونریزی دارم الان بد ۲۸روز بهم گفتن قرص ال دی بخور خوب میشی الان من چیکار کنم؟
- آزمایش
سلام خانم دکتر لطفا راهنماییم کنید ۲۰ سالمه و مجرد هستم آزمایش خون در روز سوم پریودی دادم 1/Lh:6 2/9:Fsh برحسب mul/ml آیا طبیعی هستش؟ ممنونم ازتون
- بعد از قطع مدرکسی پروژسترون پریود نمیشم
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم چند وقتیه نامزدم دخول صورت نگرفته اصلااا اما خب یکم نگرانم چون قرص مدروکسی پروژسترون قطع کردم ۳ روزه پریود نشدم یکم نزدیکی داشتم ولی خب دخول نبود..الان باید چکار کنم
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- قرص سیپروترون و نحوه مصرف
سلام من مشکل نا منظمی پریود دارم دکترم گفته قرص سیپروترون از روز پنجم پریود بخور.اگ پریود نشدم چی؟میتونم بخورم از الان؟
- درد بعد از پریود
سلام وقتتون بخیر من ۲۹سال دارم ۵بار آی وی اف کردم نتیجه نگرفتم یک سقط و کورتاژ هم داشت و مشکل از همسرم بوده بعد از قطع داروها پریود شدم در حد لکه بینی ۳روز الان دو روزه دل درد دارم میخواستم بدونم عوارض قرصهاست میخوام بدونم این همه پروژسترون و استرادیول چه بلایی ممکن سر آدم بیاره
- کیست تخمدان
باسلام ،من کیست تخمدان دارم ،قرص سیبل دکترم بهم داده ولی نگفت چجوری مصرف کنم میشه راهنماییم کنین
- سن بارداری
سلام من باسونوی ان تی ۲۳هفته و۱روزازاخرین پریودم ۲۷ابان بودمیش۲۲هفته۴روزکدوم حساب کنم دقیق تر
- دکاپپتیل و گرگرفتگی
سلام من پارسال دماپپتدک سه ماهه زدم و هنوز گرگرفتگی دارم آیا لازمه دارویی مصرف کنم؟ باید چیکار کنم که رفع بشه
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- هیپرپلازی آندومتریال
سلام وقت بخیر ،مادرم ۵۱سالشونه و در سن ۴۰سالگی دچار یائسگی زودرس شدن ،الان هیچ علائمی از جمله خونریزی ندارن و سونو هیپرپلازی آندومتریال تشخیص داده شده با ضخامت ۱۱/۵خود متخصص سونوگرافی گفتن مشکلی نیست احتمالا شستشو باید انجام بشه ،منتها دکتر که رفتن با لحن خیلی بدی صحبت کردن و گفتن دیر اومدی ما خیلی استرس گرفتیم ،الان قراره کورتاژ تشخیصی انجام بشه ،میخواستم بپرسم حواب کورتاژ تشخیصی در هرحالت ممکن چی میتونه باشه یعنی وضعیت خطرناکه ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- فیبروم
سلام ۳۵سالمه ومجرد درسونو رحم میوم ساب سروزال به ابعاد ۷۲در۵۴میلی متر در فوندوس ومیوم ترانس مورال به ابعاد ۵۲در۴۸در جدار خلفی وضخامت خط اندومتر۵میلی دارم.درد پریودی با خونریزی زیادی دارم و همیشه احساس پربودن مثانه وکمی درد دارم لطفا راهنماییم کنید دکترایی که مراجعه کردم هیچ درمانی برام ندادن.


