Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد ناحیه کلیتوریس
سلام خسته نباشید من 15سالمه مدتی پیش قبل از قاعدگی با لمس کلیتوریس دردی حس میکردم و در دوران قاعدگی رفع شد اما بلافاصله بعد از تموم شدن قاعدگی دوباره اغاز شد اما شدت درد هنگام لمس کردن کمتره و خونریزی نداره چک هم کردم چیز غیر طبیعی به چشمم نخورد تا الان رابطه ای نداشتم علتش چیه؟دردش همیشگی نیست میره و میاد فقط هم در صورت لمس کردن حس میشه.سوزش و خارش هم ندارم
- خشگی واژینال
سلام وقت بخیر ۶۰ ساله هستم خشگی در اثر منوپوز دارم هم داخلی وهم خارجی در این ناحیه دچار ترک خوردن پوست میشم ودرد ناک برای بهتر شدن چه پماد پیشنهاد می دهید ممنون از شما🌹😍
- آسمان
سلام خسته نباشید من بعضی وقتا ترشحاتم بو می دهد و۱۴ روزه که پریود نشدم آیا احتمال دار ه به خاطر عفونت پریودیم عقب افتاده
- مصرف نادرست قرص سیپروترون کمپاند
باسلام من برای موهای زائد روی صورتم و همچنین ریزش مو قرص سیپروترون کمپاند مصرف میکنم اما در دوره مصرف گذشته چند روز را فراموش کردم و خونریزی داشتم مجددا 3روز روزی 2بار هر12ساعت قرص خوردم و در اندهای تمام شدن دوره مجددا 2شب فراموش کردم قرص بخورم الان به شدت خونریزی دارم و نزدیک به 8 روز ادامه داشته است لطفا راهنمایی کنید که چکار باید بکنم
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خونی میشود؟می شودد؟
من هشت ساله که رحمم را در آوردم و به خاطر خشکی واژن از کرم های مرطوب کننده واژینال استفاده می کنم گاهی اوقات که از اپلیکاتور استفاده می کنم گاهی خونی میشود علت ان چیست؟
- سلام یه سؤال داشتم من ۲ عدد قرص استرادیول ۳ روز مونده به انتقال جنین باید نمیخوردم ولی به اشتباه خوردم حالا ممکن تو انتقالم تاثیر منفی بزاره ممنون میشم پاسخ بدین
- مایع آزاد در کولدوساک
من مجردم۱۵سالمه پارسال پریود شدم و تا الان نشدم سونوگرافی رحم و تخمدان دادم و نوشته بود که: هر۲تخمدان حاوی فولیکولهای ریز متعدد می باشد.بطوریکه قطر بزرگترین آنها در دو طرف 4mmاست. بررسی از نظرp.c.oتوصیه میشود در کولدوساک خلفی مایع آزاد دیده میشود اولیه یعنی تخمدان پلی کیستیک دارم ولی دومی که مایع آزاد هست چی میتونه باشه این مایع؟
- چه روشی برای درمان ریشه ای انجام بدیم؟
من دو دز ایرانی دوسویه زدم هم همسرم ولی نمیدونم کرایوف انجام بدم یا لیزر بهتره درکنارش دا و واسه تقویت سیستم دفاعی هم دارم استفاده میکنم
- چاک ریز روی بکارت
سلام چن روز پیش دختر ۴ سالم با دوستش بازی میکرد دیدم شلوارش و دراورده ولی خدنی فلانی هیچی نبود نگران شوم بردم ماما دونفرمعاینه کردن اولی گف کمی بکارتش کبود شده که چن روزه میره دومی هم گف کمی پرده گشادشده عین کش کع اونم خوب میشه ولی بکارتش سالمه نطرشما چیه
- ضربه به رحم
من مجردم و داداشم حواسش نبود با پا ضربه شدیدی به رحمم زد کمی مایل به ران الان دو روزه شدید درد میکنه خیلللی میترسم به نظرتون مشکل چیه و خالت تهوع هم دارم
- سلام وقت بخیر روز هشتم انتقال جنین هستم از سه روز پیش راه که میرم زیر دلم از داخل یخ میشه که همش فکر میکنم لباس هام خیسه. و اینکه از امروز دل درد و کمر درد حالت پریود دارم توش ضعف هم نیزه
- بارداری
سلام من هفته 17بارداری هستم وزنبور شکممو خیلی کم نیس زد خطری برای جنین داره
- اقدامات
سلام بعد از لیزر زگیل تناسلی چه مراقب هایی باید انجام داد؟
- هایمن
سلام خانم دکتر لیزر موهای زائد واژن باعث پارگی بکارت میشه؟مشکلی ایجاد میکند؟
- سلام ببخشید آنتی فارمد زرد رنگ شبی یک دوم استفاده میشه تا ۱۰ شب.بقیه قرصارو چکار کنم
- تداخل دارویی کوریزان با ال دی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من امشب قرص سرماخوردگی کوریزان و شربت دیفن هدرامین خوردم روش جلوگیریم قرص ال دی هستش آیا تاثیر داره این داروها باهم؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من در سن ۲۸سالگی مشکل غدده هیپوفیز داشتم و جراحی کردم بعد پنج سال عود کرد بعد پرتو درمانی کردم الان سه سال از پرتو گذشت می توانم بارداربشم برام خطر نداره
- سلام وقت بخیر هماتوم ساپورت کوریونیک در ابعاد 8×8در مجاور int.os رویت شد به چه معناست
- تفسیرسونوگرافی
ابعادرحم ۵۲*۴۷*۳۴ واکوی ان مختصرا هتروژن است. هردوتخمدان حاوی فولیکول های ریزومتعددپریفرال باتعداد۱۰تا۱۴ م.م به دیامتر ۲تا۵ م.م است واسترومای مرکزی هردوتخمدان اکوژن است لطفا بگید وضعیت من چجوره. مجردم۲۰سالمه
- کیست مواتی لوکوله
سلام من در تخمدان چپ کیست مولتی کوتوله به ابعاد۳۲×۸۹ من با حجم تقریبی ۷۰ سی سی و تخمدان راست ۴۰×۷۴مم با حج ۶۳ سی سی دارای سپتاهای ظریف و اسکولاریته دارم درمان داره یا نه میتونه سرطان باشه؟


