Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- درمان پریودهای دو روزه با دفع لخته و بسیار دردناک و سینه تای دردناک و بزرگ و سنگین
با سلام دختری هستم سی و نه ساله و مجرد با مشکل درد شدید قاعدگی و پریودهای دوروزه و توام با دفع لخته و سینه های بزرگ و سنگین و دردناک و تخمدان پلی کیستیک و سینه فیبروکیستیک و کیست سینه در سونو گرافی و در ازمایشات هورمونی پروژسترون پایین و استرادیول بالاست آیا قرص مدروکسی بخورم خوبه؟ پزشک عمومی هستم ممنونم
- کورتاژ
سلام ۷روزپیش کورتاژانجام دادم ۶هفتع سقط داشتم بقایاب ابعاد۷سی سی موندکورتاژانجام دادم بااینکه۷روزگذشته خونریزیم کم وزیاذمیشه وخون سیاه ازم میادکمی هم لخته داره لخته ریز دلیلش چیه ب دکترمراجعه کنم ؟امکان وجودبقایاهست آیا؟قرص مفنانیک اسیدوآهن هم مصرف میکنم
- کیست بارتولن
با سلام.کیست من پکید و مقداری خون و چرک خارج شد ولی بقیش مونده چکار باید بکنم؟آنتی بیوتیکم استفاده کردم،تو آب گرمم میشینم ولی دیگه باز نیست
- قارچ
سلام برای قارچ لوله ی رحم از چه دارویی باید استفاده کرد ترکیب ضدقارچ و التهاب موضعی استفاده کردم خارش گرفتم دیگه نزدم
- بکارت حلقوی
سلام من سال ۹۳طلاق گرفتم قبل اززونمهیچ رابطع ای با همسرم نداشتم دخول اصلن نداشتیم ولی پزشکی قانونی ک رفتمگفتن پرده حلقوی قابل اتساع و ساییدگی در ساعت ۴ است.الان بعداز ۷سال امکان هست ترمیم شده باشه؟الان میخام ازدواج کنمگواهی سلامت داخلش ذکر میشه یا ن؟
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- سندروم تخمدان پلی کیسیتیک
سلام من 18 سال دارم و تحت نظر پزشک قذص مدروکسی پروژسترون مصذف میکنم میخواستم بدونم تو افزایش سایز سینه تاثیر داره؟
- پرولاکتین بالا
با سلام.خانمی چهل ساله هستم به علت خونریزی شدیدوطولانی آزمایش دادم که گفتن پرولاکتین بالا دارم ۷۸۰ وقرص کابرین تجویزکردن که هفته ای یک عدد بخورم.تا الان سه تا قرص خوردم.ولی بازم خونریزیم شدیده.وخوب نشدم.
- برش سزارین
سلام ۸ماهه پیش فرزند دومم را سزارین شدم جای سزارین اولم اصلا مشخص نیست اما سمت راست سزارین دومم برجستگی داره درد ندارم اما حالم خیلی بده چرا اینجوری شده علت چیه لطفا جواب بدین
- سلام خانم دکتر ۶سال پیش زایمان طبیعی کردم و بخیه خوردم الان ۶سال میگذره بخیم عفونت کرده یعنی دست که میزنم عین سنگ شده به نظرتون عمل کنم خطر نداره.تورا خدا بگید چکار کنم
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- کیست
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز روز ۷ پریودی هستم و از روز سوم درد زیر شکم سمت چپ داشتم و تا الان ادامه داشته و مداوم و شدیدتر شده سونوی شکمی اورژانسی در بیمارستان انجام شد شرح آن :تصویر کیست دفرمه حاوی اکوهای داخلی به سایز ۲۴mm*۲۷mmدر تخمدان چپ به نفع کیست هموراژیک رایچر شده رویت شد لطفا راهنمایی کنید خطرناکه؟ احتمال خونریزی داره ؟دستور سونوی واژینال دادن که متاسفانه هیچ جا نوبت نداشت تا سال جدید و فقط قرص ال دی تجویز کردن
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- بارداری
سلام ازمایش دادم بارداری مثبت ولی سونووجود ساک حاملگی نشان نداد هفته چهارم هستم ونوشته رحم بزرگتراز طبیعی واکوی میومتر هتروژن است وچند میوم اینترامورال ساب سانتیمتر پراکنده در میومتر دیده شد تو را خدا جوابم رابدهید خیلی نگرانم
- پریودهای سنگین
سلام خانم دکتر من ۴۰ سالمه به خاطر پریودهای سنگین وسردرد کفتن آمپول ۳ماهه بزنم بعد زدن آمپول فقط یک بار یریود نشدم الان دوماهه خونریزیم قطع نشده هیچ قرص جلوگیری هم نمی تونم استفاده کنم تورو خدا راهنماییم کنید این خونریزی منو از پا در آورده سونو واژینال هم انجام دادم کفتن همه چی نرماله
- کیست و میوم
خانوم دکتر مادرم 51سالشه و یک کیست 8سانتی و 5میوم دارد. در صورت عمل نکردن چه خطراتی دارد؟ با توجه به اینکه نزدیکه یائسگی است و صبر کنیم،اگه عمل نکنه چه خطراتی داره؟؟ ممنونم
- آمپول لوپرومز
با عرض سلام به علت خونریزی شدید و لکه بینی های مداوم سه مرحله آمپول لوپرومر زدم وسه ماه از آخرین تزریق یایسه موقت بودم الان یک ماه است لکه بینی دارم واصلا خونریزی ندارم امکان دارد یایسه شدم
- بارداری
سلام ایا اگر در هفته اول ودوم بارداری باشیم یا مشکوک به بارداری با مصرف عرقیجات وداروهای گیاهی یا دارو امکان باز شدن وپریودی وجود دارد


