Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی دربارداری
سلام خانوم دکتر من هفته ۵بارداری هستم تو این مدت لکه نداشتم شما بهم شیاف دادید که هرشب مقعدی استفاده میکنم .دیشب روی دستمال یه لکه دیدم خیلی ترسیدم که دیگه نبود .همش تکرر ادرار داشتم حتی دیشب نتونستم راحت بخوابم بخاطر تکرر ادرارم.امروز موقع ادرار کردن یکم ادرارم تیره شد انگار کمی خون قاطیش بود چیکار کنم خیلی میترسم
- دارو
باسلام خدمت خانم دکتر عزیزم.لطفا اسامی داروهای ضدتهوع مزاج دربارداری راذکرفرمایید.باتشکررررررررررر
- سرکلاژ
سلام ایا با انجام سرکلاژ اندازه طول سرویکس بیشتر میشه؟امکان داره بعدسرکلاژهم طول سرویکس کاهش پیدا کنه؟اگه بازم کاهش پیداکنه راهی برای جلوگیری از سقط هست؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر 19تا قرص زرد رنگ سیبل خوردم دیگه نخوردم بعدش رابطه داشتم اسپرم ریخت شد ایا باردار میشم
- زایمان
سلام خانم دکتر در کدام بیمارستان ها جراحی و زایمان انجام میدن؟
- نوزاد پسر
سلام خانم دکتر برای تعین جنسیت ۱۰۰درصد باید چکار کرد
- بارداری
هزینه عمل سزارین و طبیعی چند است
- سونوگرافی آنومالی ۱۸هفته
سلام در سونوگرافی من زده ناحیه کلسیفیه۵.۵میلیمتری درمجاورت معده به نظر درموقعیت ساب دیافراگم دیده شد
- درباره کم پریود
سلام من یک ماه میشه ارضا نمی شوم و پریودم که میاد کمه
- پاداش
سلام ،من ۶ماه شده که سزارین کرده وچون بچه ام ۲۸ هفته به دنیا آمد وقت کرد می خام بعد ۶ ماه حامله بشم اقدام به بارداری هم کرده ولی حامله نشدم باید چی کار کنم آیا مشکلی که ندارم بعد از سزارینم پریودیم منظم شده بود ولی الان تقریبا ۳۵ روز شده که پریودیم عقب افتاده و پریود نشدم دوبار آزمایش خون بارداری دادم و حامله نبودم باید چی کار کنم
- بارداری و قرص فولیک اسید
سلام من می خام باردار بشم وقرص فولیک اسید می خورم روز یه دونه آیا خوبه و مشکلی که نداره
- سلام میشه جواب این آزمایش بدین مشکلش چیه؟ volume 2.9 ml Count: milky opalescent Liquitaction 30 min Up To 35 min Viscosity Normally Normal 0 .100 phone Alk 7.2 .8 .0 eNcourage 10.12 occasional Sperm count *2 mill/ ml Good:60 Average: 20 .60 poor: 0 .poor: 0 20 Normal morphology 50 % Good: 50 Average: 30 .50 poor: 0 .30 Abnormal Forms 50 % Epithlial 0 .1 RBc 1.2 occasional Active 40 32% sluggish 12 40% Non mobile 48 20%
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من دیروز سونو برای چسبندگی انجام دادم ک گفته چند کانون anochoکوچیک به اندازه 5الی 10میلی متر به طور پراکنده رویت شده در داخل جفت و مطرح کننده venous lakeاست.میخاستم بدونم خطرناک؟
- مایع آزاد لگنی
سلام خسته نباشید من یک هفتس درد کمر زیر دل پهلو و سینه هام تیر میکشن خیلی خوابالو شدم و احساس میکنم باردارم و رفتم سنو گرافی دیشب گفت ک تو لگنن مایع ازاد لگنی داری احتمال داره جنین باشه و خیلی کوچیک باشه
- درموردبارداری
سلام من یک بار و یازده سیکل سونوبرای فولیکل دادم 10بوددکتربهم لتروزول داددودوره لتروزول خوردم بعد وز سیزدهم فولیکول 25داشتم آمپول اچ سی جی زده آیا باردارمیشم؟
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر....من یه هفته قبل ازپریودم قرص اورژانسی اونیم یه ربع بعداز رابطه خوردم ۵روز پریودم عقب افتاد بی بیچک دوتا خط خیلی پررنگ انداخت ازمایش خون دادم بتا۱۵۰۰زده بود بارداربودم ایا قبل از قرص بارداربودم یا قرص تاثیرنداشته ممنونم راهنمایی کنین
- ناباروری
- ورزش پیلاتس
با سلام و خسته نباشيد آیا انجام ورزش پیلاتس در دوران بارداری خطری برای مادر و جنین ایجاد می کند؟آیا مجاز است؟ چه ورزش هایی برای مادر و جنین مناسب هستند؟ لطفا راهنمایی کنید.
- پریود نشدن بعد از مصرف دوفاستون
سلام من الان یک ساله دوفاستون و متفورمین استفاده میکنم هر ماه هم چند روز بعد از اتمام دوره دوفاستون پریود میشم اما این ماه الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم بی بی چک گذاشتم مثبت بود ولی ازمایش بتا دادم ۲> بود و منفی چیکار کنم


