Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل در پریود
با سلام، من یک سال پیش زایمان داشتم و در شیزدهی هستم، وقتی دخترم ۸ ماهش بود یکبار پریود شدم، ماه بعدش هم پریود شدم ولی از اون زمان تا کنون دیگه پریود نشدم. آیا نگران کننده ست یا طبیعیه؟ چندبار بیبی چک گذاشتم که منفی بود و علائم بارداری ندارم
- بارداری
سلام خانم دکتر من دیروز پیام دادم گفتم بچم تکان نمی خورد اشیای سنگین بلند کردم خودارو شکر دیشب تکان خورد شایدم تکان میخورده اخه همش صدای روده هام میومد انگار صدای اب هست امروز صبح خودشو سمت راستم جمع کرده بود یعنی دیگه مشکلی نداره ،،،، یکمم هشتهام کمه همش حالت تهوع دارم مولتی ویتامین و ویتامین دی و اهن میخورم ،درد ندارم هفته بیست بارداری هستم
- توده ی اکوژن
در سونو مادرم ک ۴۲ سالشه نوشته شده توده اکوژن ب ابعاد ۱۲×۱۸ بین دو لایه اندومتر قابل رویت است و نوشته شده رحم بزرگی خفیف نشان میدهد ینی چه. خطرناکه؟؟ یا چی
- سمت راست دذد
سلام چند روزه کوتاهیه سمت راست واژنم درد میکنه بعد پریودی اینجور شدم عفونت هم نداشتمه تا الان علتش چیه
- اف اس اچ
سلام اف اس اچ خیلی پایین زیر یک یعنی چه؟چه دارویی مصرف کنم؟ال اچ من ۷ هیتش
- سونوگرافی بارداری
سلام من سونو انجام دادم توی سونو مشخص شد یک ناحیه کیستیک به ابعاد ۱۸در۸ م م در میومتر قدامی تحتانی در محل اسکار سزارین رویت شد. با وجود این میتونم باردار بشم؟ خطرناک نیست
- زنان و زایمان
سلام من امروز رفتم سنو گفتن آب دور بچه زیاده و ذرات اکوژن در آب دیده میشده ۳۶هفته ۴روز باید چیکار کنم خیلی میترسم
- بقابای سقط
با سلام حدود ا23 روز هست ک سقط 5 هفنگی داشتم بعد 15 روز رفتم سونوگرافی بقایای بارداری به اندازه 3 سی سی مونده گفتن باید کورتاژ بشم بنظرتون نیاز هست یا خودش دفع میشه لکه بینی هم دارما
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- زایمان زود رس در ۲۸ هفته
با سلام زایمان زودرس در ۲۸ هفته باوجود سرکلاژ واژینال داشتم و واقعا توان ریسک دوباره رو ندارم ایا میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟ممنونم از راهنماییتون
- واژن
سلام خانم دکتر من عفونت واژنم ندارم ولی بیشتر وقتا واژنم ی بویی میده هرچقدرم میشورم نمیره چیکار کنم بوی واژنم خوب شه
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام
بنده متاهلم و ۱۱ روز از پریودم میگذره که دو روزه لکه بینی به رنگ قهوه ای خونی کم مشاهده کردم و تاریخ آخرین پریودم ۲۴ تیر۹۷ بود و سیکل قاعدگی ۳۷ روزه دارم. علت این لکه بینی چیست ؟ آیا امکان داره باردار شده باشم ؟
- واژن
سلام خانم دکتر با خودارضایی فقط مالش کلیتوریس واژن گشاد میشه یا ن من الان ۶ ساله خودارضایی میکنم فقط مالش کلیتوریس بعدش امروز خواستم ببینم پردم اسیب دیده یا ن جلو واژنم اینه گذاشتم دیدم گشاده ممکنه به خاطر خودارضایی باشه البته بگم چند باری دیدم گشاد نبود بعضی مواقعه اینجوری میشه بدون اینکه خودارضایی کنم
- تعداد زایمان
سلام وقت بخیر، ببخشید تعداد مجاز زایمان سزارین چند تاست؟؟؟
- واکسن
سلام واکسن گارداسیل راتوصیه میکنیدبرای پیشگیری ازسرطان رحم واچ پی وی من هیچ مشکلی ندارم میتومم بزنم عوارضدارد
- مصرف قرص روکین
سلام آقا دکتر من ماه قبل قرص روکین خوردم از اول پریودی و پنج روز خوردم قعط کردم و پریود شدم الان این ماه آیا پریودم تاخیر می افته یا ن
- کیست کورپوس لوتئوم
ضایعه کیستیک 26mmبادیواره ضخیم ونامنظم دراندکس راست مطرح کننده کورپس لوتئوم یعنی چه؟
- ژنتیک سرطان
سلام برادر بنده سرطان داشتن متاسفانه فوت شدن پدر بنده هم تازه مشخص شده که سرطان دارن من میخوام با دختری ازدواج کنم که پدر ایشون هم از سرطان فوت شدن میخوام بدونم ازدواج ما درست هست یا خیر چیکار باید بکنم که مطمعن بشم یا بدونم صلاح به ازدواج هست یا خیر
- پریودی و بارداری
آیا ممکن است حامله باشیم و با قرص ال دی پریود شویم؟یا اینکه اگر باردار باشیم کلا به هیچ وجه پریود نمی شویم؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها از شکم
سلام.خانم دکترمن از رفتن به دکتر زنان میترسم لطفا کمک کنید.نتیجه سونو این است.حدود رحم منظم است.تصویر یک کیست نابوتین به دیامترپنج م.در ناحیه سرویکس مشاهده شد.اکوی میومتر هموژن است.تخمدانها دارای اکوی طبیعی میباشن یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست رویت شد.یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ مشاهده شد که به نظر دارای مختصر آکوی داخلی میباشد که میتواند مطرح کننده فولیکول هموراژیک باشد.مایع آزاد در کلدوساک خلقی رویت نمیگردد.


