Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام فرق ای وی ای و. آی. وی. اف چیه میگن اگه میخوای ای وی ای کنی باید 5میلیون اسپرم باشه ایا این راسته آی وی اف خارج از بدن انجام میشه و هزینه زیاده و. ای. وی ای هزینهش کم تر میشه در این باره توضیح بدین این که میگن باید پنج میلیون اسپرم باشه تا ای وی ای کنی درست هست یا دروغ منو از این نگرانی دربیارین ممنون میشم ازتون
سلام شوهرم مشکل اسپرم داره می خوام ای وی اف کنم آیاکسی هست مشکل ازشوهرش باشه باای وی اف بارداربشه
- سلام در سونو من زده اندومتراکوژن ۸دیده شده واکوی رحم مختصر هتروژن شده وتصویر فیبرم اینترامورال تا ساب سروزال به قطر ۱۸واینترامورال به قط ۱۲رویت شده
- مصرف دارو در بارداری
سلام آیا مصرف قطره بتامتازون چشمی و اشک مصنوعی در زمان بارداری ایرادی داره یا نه ؟
- سلام من ۵۰ سال دارم به دلیل پریودهای سنگین که داشتم آمپول واریو پپتیل تزریق کردم برای یائسگی موقت الان بعد از ۶ ماه دوباره پریوهای سنگین دارم میخاستم ببینم میتونم دوباره این آمپول یا مشابهش رو بزنم و عوارضی ایجاد مانند پوکی استخوان ایجاد نمیکنه؟؟
- توده زیر بغل
با سلام من تقریبا ۳ماه پیش زیر بغل جوش زیر پوستی زد و بعد چند روز درد ازبین رفت ولی الان با گذشت چند ماه توده ب انداز عدس دست میزنم وجود داره درد هم ندارم آیا خطر ناک؟
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام. بنده متاهل هستم . حدود 15 روز از پریودم میگذره و دو روز قبل از اون هم لکه بینی داشتم و امروزهم دوباره یک لکه بینی داشتم.
آیا ممکن هست باردار باشم ؟ یا مشکلات دیگری هست ؟ پریود قبلیم شکم درد زیادی داشتم. - کیفیت تخمدان
سلام وقت بخیر.من 46 ساله هستم ،سه بار سقط داشتم ،آزمایش و سونوگرافی رفتم دکترا گفتن کیفیت ذخیره تخمدان ها خیلی پایینه.میخواستم نظر شمارو بدونم در رابطه با تقویت ذخیره تخمدان، راه درمانی برای من وجود داره؟
- درد شدید هر دو تخمدان بعد از مصرف شیاف کلوتریمازول ۱۰۰
سلام ببخشید من عفونت داشتم دکتر بهم شیاف کلوتریمازول ۱۰۰ قرص کلیندمایسین وفلوکونازول داد الان بعد گذشت ۵روز تخمدان هر دو طرف درد میکنه مخصوصا صبح هااعلتش چیه؟؟؟
- جوش
سلام خانم دکتر خسته نباشید من اطراف واژن جوشهای چرکی میندازه دلیل چی چکار باید انجام بده
- دوقلوزایی
سلام خانم دکتر برای دوقلو زایی چه راهکاری وجود داره؟با قرص لتروزول میشه؟چطور باید استفاده کرد؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر 31 ساله و متاهل هستم فرزندی ندارم و 5 ماه است که برای بارداری اقدام کرده ام . 4 ماه است که دقیقا یک هفته قبل از پریود لکه بینی دارم . که ماه اول به صورت لکه های کم رنگ بود . ماه بعد مانند پریود شد و ماه سوم لکه ها قهوه ای . آزمایش بارداری منفی بوده . با مراجعه به پزشک تشخیص دادند که کمی عفونت دارم که با دارو رفع شد و لکه بینی حالت خونی شد که گفتند نشانه رفع عفونت است و با معاینه و سونو واژینال گفتند که مشکلی نداری و تخمک گذاری هم عادی است . اما این ماه بازهم لکه بینی دارم ( یک هفته قبل از پریود )که مانند پریود است با درد خفیف شکم و کمر . همیشه پریودهای منظم دارم (24 تا 28 روز) بجز دو ماه قبل که 31 روزه شد . لطفا راهنمایی کنید .ممنون
- لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید..عذر میخوام بابت طرح این سوال من 22سالمه و مجردم.بخاطر اینکه هیچ آشنایی با اندام تناسلی خود ندارم ترس از ازدواج دارم.لابیای کوچک من از وسط باز هست با توجه به عکسایی که داخل اینترنت دیدم انگار از هم بازن.واگر نه باید به چه صورت باشه و یا درمانی داره؟ .خواهش میکنم منو راهنمایی کنید تا ازین استرس خلاص شم..
- باردارشدن باوجودابنکه باقرص پریود مبشم
سلام ۴۵ سالم هست ازاول باقرص استروژن پروژسترون پریود مبشم هروقتربخورم مبشم واگرنخورم نمبشم ،کم کاری تیرویید دارم چندباراقدام کردم نشد الان درتخمدان سمت چپ یک فولیکول ۱۵م م دارم ،برابارداری رفتم دکتر گفته یک دوره قرص لویتود بخور بعدبیابراآی وی اف ،نظرشماچیه
- قرص سرما خوردگی در تخمکگذاری
سلام وقت بخیر من امروز روز تخمکگذاری هس یعنی الان روز ۱۴ پریودیم هس .قرص سرما خوردگی خوردم ایا برا تخمک گذاری اثر میکنه
- بیماریهای زنان
سلام.خسته نباشیدمن یک سونودادم که یک فیبروم اینترامورال ۱۱×۱۴میلیمتردرمیومترقدامی رحم مشهوداست اندومتربه صورت هتروژن به دیامتر۱۴میلیمترحاوی نواحی کوچک اکوفری رویت شدهردوتخمدان اکووابعادنرمال مایع آزاددرلگن مشاهده نگردیدبردم دکترگفت روبه سرطانی فوری بایدعمل بشیدقصدبارداری هم دارم دوماه قبل پاپسمیردادم چیزی مشخص نبودممکنه طی دوماه این فیبروم تشکیل شده باشه خیلی اعصابم ریخته به هم ببخشیدطول کشیدلطفاًراهنمای کنید
- سزارین
سلام ببخشید خانم دکتر من یکبار سزارین داشتم البته اونموقع رشت نبودم،میخواستم بدونم برای زایمان دوم اگه تحت نظر شماباشم بیمه تکمیلی بیمارستان گلسار قبول میکنین؟اخه شنیدم قبول نمیکنین
- سلام خانم دکتر من بعد رابطه م با همسرم فرداش شکمم خیلی درد میکنه میخواستم بدونم مشکل از کجاست
- اچ پیوی
سلام ممکنه در رابطه مالشی کسی که آلتش با دستش لمس کرده دستش الوده به اچ پی وی باشه و پوست طرف مقابل و ناحیه تناسلیش با همون دست دست بزنه انتقال پیدا میکنه؟یعنی دست آلوده به اچپی وی با لمس پوست دیگری از طریق دست انتقال پیدا میکنه؟
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم
- my daughter
peace upon you doctor.I'm from karbala iraq my daughter hurt .her hymen when she was a child now she is 17 years old and we want to do a hymnoplasty in iran so could you do it please


