سلام.دوفاستون باعث نظم درپریود شما می شود و ارتباطی به باردارشدن شما ندارد.داروی اصلی شما گلوکوفاژ است.برای بارداری پزشکتان تغییر خواهند داد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص.
سلام دکتر بانزدیکی نکردن میشه باعث ذخیره تخمک کم بشه
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من 6ماه است ک اقدام به بارداری کردم قبل اقدام پریودم تقریبا منظم بود بین 23تا26روز اما بعداز اقدام بین 31تا 35روز شده و ترشح هم زیاد شده برای 10عدد بیشتر بودن رنج پرولاکتین هم دکتر 8 عدد قرص تجویز کرده و به همسرم 10 عدد قرص کلومیفن.سونوگرافی هم همه چی خوب بود خیلی نگرانم بابت باردار نشدن 27سالمه
- بارداری
لام خسته نباشید.من 42 سالمه وزنم 91 فدم 160 بعد از 24 سال مجدد باردار شدم.یه مدت تنگی نفس داشتم بهتر شدم.خونریزی دارم که برام سونو نوشتن گفتن یه هماتوم دارم.شیاف پروژسترون تحویز کردن و استراحت.از دیروز میرم دستشویی ببخشید لخته ازم خارج میشه دوتاش لخته بزرگ اندازه کف دست بود لخته امروز کوچکتر بود اندازه یه سکه.الان تو هفته یازدهم و سه روز هستم.دراز کشیدم خون و لخته نیس همینکه میرم دستشویی اینجوریم.خیلی خیلی نگرانم.
طول کانال و سرویکس بسته 39 میل.NT برابر 0.9 و هماتوم ساب کوریونیک 18*26 در قسمت فوقانی ساک و هماتوم ساب پلاسنتا 8*30 در قسمت تحتانی ساک است.NB رویت شد - Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟
- پارگی کیسه اب
سلام خانم دکتر خسته نباشید من زایمان قبلیم 36هفته و۴ روز بود الان باردارم دقیقا ۳۶ هفته ممکنه که تو این چند روز زایمان کنم یا امکانش هست تا نزدیکای زمان تقریبی زایمانم اتفاقی بیوفته خواستم ببیم چون زایمان زودرس به علت پارگی کیسه اب داشتم حتما بازم این اتفاق میوفته
- خارش واژن دربارداری
سلام من هفته ۱۴بارداریمه والان بدجور خارش واژن دارم آیا میتونم ازپماد تریامسینولون روزی سه بار استفاده کنم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر چند روز بعد از سرکلاژ شکمی نمیتونیم نزدیکی کنیم؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- زایمان
سلام من هفته ۳۶ بارداری هستم ، زایمان اولم توسط شما انجام شد در سال ۹۶، سال ۹۸ یه سقط داشتم ، و الان در هفته ۳۶ هستم ، تحت نظر دکتر نویری بودم ، میخواستم بدونم میشه زایمانمو پیش شما بیام
- بارداری
سلام. خانم دکتر خوردن قرص ویتامین دی50 هزار در بارداری جایز است. من قبل بارداری آزمایش دادم با وجود اینکه هر ماه یک عدد50 هزار میخورم بازم کمبود داشتم. برا غربالگری اول تا کی وقت دارم؟ آیاخوردن منیزیم و زینک در بارداری مشکلی ایجاد میکند؟؟ ۱۲ هفتمه.
- بارداری
سلام خسته نباشی خانم دکتر عزیز! من دوروزه از وقت پریدم میگذره تواین دوروز هریک ساعت یه بار کمردردو دلدرد عین درد پریودی میگیره ومیگم که الان دیگه شدم اما میبینم خبری نیست در ضمن یکمم عصبی شدم ویکم ترشح سفید پرنگ دارم که نه چسبناکه نه بوی بدی داره ممنون میشم زود جواب بدید.
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- جوش زیرپوستی
سلام..۶ هفته و۶روزمه...دست وکمرم چندتا جوش زیرپوستی زده طبیعیه؟پاوکمرمم چندروره دردمیکنه خاستم بدونم این هم طبیعی هستش؟باتشکر
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من چند وقت بود که تقریبا دو ماه یکبار پریود میشدم . از ماه قبل که ۱۹ ام فروردین بود پریود شدم بعد از تمام شدن پریودم اقدام به بارداری کردم . تقریبا هر شب یا یک شب در میان اقدام کردیم . با وجود اینکه پریودم همیشه نامظم بود و دو ماه یکبار میشدم اما این ماه در کمال تعجب دقیقا ۱۹ اردیبهشت پریود شدم . میخواستم بدونم چرا با وجود اقدام ولی بارداری صورت نگرقت و اینکه دلیل منظم شدن پریودم چی بودش؟ خیلی ممنون از شما
- خونریزیی همزمان با مصرف پروژسترون
من برای کمک به بارداری پروژسترون مصرف میکنم، اما قبل از پایان دوره خونریزی دارم،در حد پریود هر ماه. چه دلیلی میتواند داشته باشد؟
- بارداری
سلام پزشک زنان بعداز سقط جنینم گفت که بعداز ۴۲ روز که گذشت قرص ال دی بخورم، چرا؟فواید و مضرات قرص ال دی برای چی هستش؟چون من میخام باز باردار بشم، نکنه قرص بخورم و دیگه باردارنشم ممنونم میشم پاسخ بدید
- سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
سلام خسته نباشید من میخوام باردار بشم ولی همسرم مخالف من میخوام بدونم چقدر شانس بارداری دارم اب منی رو خودم با اغشته شدن دست
- بارداری
سلام من چهار قلو باردارم من یه پسر ۱۶ ساله دارم یه پسر ۱۰ ساله و هنوز نمیدونن من باردارم چجوری خبر بارداریمو بهشون بدم
- گرفتگی
سلام مندهفته ۲۴ پاهام میگیرعضله هاش راه میرم شکمم پاهام منقبض میشن مثل حالت کش اومدن خطرتاک نیس براجنین


