سلام.دوفاستون باعث نظم درپریود شما می شود و ارتباطی به باردارشدن شما ندارد.داروی اصلی شما گلوکوفاژ است.برای بارداری پزشکتان تغییر خواهند داد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و هشت بارداری هستم و شبها اصلا خوابم نمیبره البته من قبل بارداری شب بیدار بودم هرکاری میکنم 6صبح خوابم میبره تاظهر میخوابم به نظر شما باید چیکار کنم ؟واینکه آیا الان ,آب کیسه آب مقدارش کمه و بچه رشدش یک هفته کمتره بیخوابی من میتونه علتش باشه؟ با تشکر از شما
- ماه 9 بارداری
سلام خانم دکتر خوبین انشاالله! خسته نباشید.من تازه رفتم تو هفته 36 و تاریخ سزارین 19 اردیبهشت رو تعیین کردین خانم مهری گفتن که دیگه مطب نیام و بیمارستان که رفتم برای تشکیل پرونده بگم واسم کنترل بزارن آیا واقعا لازم نیست دوباره بیام پیشتون؟ و یه سوال دیگه اینکه گاهی وقتا وقتی که زیاد سرپا میمونم کار میکنم و یا وقتی عطسه محکم و زیاد میزنم سمت چپ شکنم نبض میگیره 1 تا 2 دقیقه میخواستم بدونم علتش چیه؟ آیا خطرناکی الان 3 بار برام پیش اومده ممنون از زحمات بی دریغتون
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم سونو گرافی رو برای شما ارسال کنم کجا ارسال کنم ؟؟ میخواستم در مورد سونو یه نظر بدهید ممنون
- جلوگیری
سلام من ماه آینده عقد میکنم. میخواستم یه روش مطمئن برای جلوگیری از بارداری معرفی کنید. روشی که عوارضش کم باشه. ممنونم
- int.os
با سلام و عرض ادب، در سونوی بنده نوشته یک هماتوم به ابعاد 12*48 میلی متر در مجاورت تحتانی جفت و مقابل int.os دیده می شود. یعنی چه؟
- تاخیر پریودی
سلام ضخامت اندومت۸م.م.است و اکوی آن کمترازنرمال.تخمدان راست با اکوی طبیعی مختصر بزرگتر از نرمال۱۳سی سی
- بواسیردربارداری
سلام هفته۲۷بارداریم امروز فهمیدم بین مقعدوواژنم ی چیزیه..میتونه بواسیرباشه؟واس جنین ضررداره؟
- سفیکسیم
سلام هفته ۲۵ازمجاری ادرارم تیرمیکش تاناف طبیعی ازمایش ادرارم خوب بود سفیکسبم میخورم طبیعی
- جفت
سلام خانم دکتر وقت بخیر، سونو در ۳۵ هفته رفتم همه چی خوب بود فقط در انتها نوشته درجه تکاملی جفت بیشتر از حد موردانتظار برای سن حاملگی به نظر میرسد(r/oهیپرتانسیون حاملگی) خیلی نگران شدم اینو دیدم درضمن فشار و قندم طبیعی و زیاد نیست. منظور از این متن چیه و باید چیکار کنم؟ ممنون از سایت خوبتون🙏
- بارداری
میخواستم بدونم آيا خروج باد از واژن بعد از نزدیکی ویکم بعداز ریختن اسپرم داخل بدن مضره واسه باردار شدن یعنی در واقع مانع بارداری میشه؟؟
- بارداری
سلام خسته نباشید. من می خواستم برای بارداری اقدام کنم . از طرفی قصد دارم چشمو عمل لیزیک یا لازک کنم؛ می خواستم بدونم اگه باردار بشم خدایی نکرده ممکنه مشکلی برای جنین یا بارداری ایجاد بشه ؟
- دلیل سقط مکرر
سلام . من سال ۹۴ سقط پنج هفته داشتم فقط ساک تشکیل شده بود.سال ۹۶ سقط ۱۲ هفته بر اثر پارگی کیسه اب داشتم و در سال ۹۹ که فقط آزمایشم مثبت بود و ده روز بعد از تاخیر پریود خونریزی داشتم وتمام . یا باردار نمیشم مدت طولانی یا اینکه وقتی شدم سقط میشه. همه آزمایشاتم خوبه.عکس رنگی از رحمم خوب بوده. همسرمم مشکلی نداره..ایا راهی هست
- سقط
سلام سونوی بقایا به شرح زیر است در داخل کاویده رحم تصویر ضایعه فضاگیر هتروژن به ابعاد ۱۲ در ۸ میلیمتر با جایگزینی بادی به نفع بقایای بارداری رویت شد.هماتوم نواری در حال دفع رویت شد.
- استفاده از اسپری مو در بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر آیا استفاده از اسپری های مو در بارداری ضرری دارن؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر. مصرف مجاز فولیک اسید قبل بارداری چند وقته؟؟ واینکه مصرف طولانیش ضرر داره؟؟
- سوال از دکتر زنان
سلام من 18هفته هستم دوقلو باردارم طول سرویکس 27ولی هفته 16سونو42بود الان میگن سرکلاژ هم نمیشه .چکارکنم سقط میشن
- پیش بارداری
باسلام خدمت دکتر گرامی.مدت شش ماه است ک بدلیل تنش واضطرابی ک داشتم تحت نظرپزشک ایندرال.بوسپیرون.پاروکستین مصرف کردم تااینکه تصمیم ب بارداری گرفتم وبتدریج داروهامو قطع کردم ولی دوباره اضطرابم شدت گرفت.نزد دکتر اعصابم رفتم وبرام بوسپیرون وبوپروپیون تجویز کردن وفرمودن تاوقتی فهمیدی حامله ای بخور.سوال من اینه مصرف این داروها درپیش بارداری ضرری برای جنین نداره چون شنیدم مصرف داروی اعصاب باعث ناهنجاری جنینی میشه.باتشکر
- نزدیکی درماه هشتم بارداری
ایا میتونم باهمسرم درماه هشتم انجام بدم کاری یاخیر


