Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من یک خانم 25ساله ام 5روز هست پریود هستم میخواهم پریودتم قطع بشه آیا قرض پیام استفاده کنم
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- خوردن دوز اشتباهی قرص استرادیول در دو روز
- شیردهی
سلام خانم دکتر. من سه ساله دخترمو از شیر گرفتم شیرم به تدریج خشک شد اما دوباره سینه هام شیر کرده چکارکنم کمکم کنید نگرانم و خیلی ازیتم میکنه اینکه شیر دارم.باردارم نیستم رفتم دکتر قرصم بهم داد اما یک ساعت بعدش حالت تهوع گرفتم شدید ممنون میشم کمکم کنید .
- سوال در مورد زنان
سلام من دکتر دو بسته قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز سوم پریودی بخورم میخواستم ببینم از شب سوم تا کی باید ادامه بدم این قرص رو یه ردیف سفید ۳ردیف زرد و جعبه بعدی رو از کی باید شروع کنم
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش این آمپول را برای قطع پریود تزریق کردم قطع نشد هیچ بلکه الان دوباره خونریزی دارم دوتا کیست تقریبا بزرگ دارم دکتردوتا ازاین آمپول تجویز کرده برای قطع پریود قبل از جراحی حالا اگه ممکنه بگید چکار کنم ممنونم
- سلام ۳۰ساله
سلام قرص سیپروتین کامپاد جلوگیری ازبارداریه.من دوره دوم استفاده میکنم پنج روزه هنوز پریود نشده
- عقب افتادن پریودی
چند ماه پریود عقب میفته۰بچه شیر میدم۰این ماه بعد۲۱روز پریود شدم الان ۱۲ روز گذشته پریود تموم نمیشه۰از روز اول پر بودم ال دی میخورم چون دکتر ما مای بهداشت گفت ۴ماه بخوری پریود منظم میشه.دلیل قطع نشدن پریود چی میتونه باشه؟
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- توده سالید
سلام
یک توده سالید با حاشیه مشخص باابعاد۱۱*۲۷م م که دارای کانون اکوژن مرکزی است نمای ابن ضایعه می تواند ناشی از فیبروآدنوم باشد یعنی چه؟
با تشکر
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشی من هفته ۲۰بارداری هستم ی سرماخوردم چ دارویی مصرف کنم ضررنداشته باشه دسترسی ب دکترندارم ممنونم
- مصرف دارو در دوران شیردهی
با سلام و عرض ادب- من قبل از بارداری با توجه به تجویز پزشک به دلیل زیاد بودن موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم الان کودک من یک سال و نیمه است و از شیر مادر تغذیه می کند با توجه به اینکه در حال حاضر در زمان شیردهی و بعد از بارداری موهای زائد من برگشته و بیشتر شده و حتی لیزر نیز اثری ندارد آیا می توانم در دوران شیردهی از اسپیرونولاکتون استفاده کنم؟/ با سپاس
- فتق نافی
سلام خسته نباشید من فتق نافی۱۲میلی دارم وقصد بارداری دارم میخواستم بدونم قبل از بارداری باید عمل کنم یا مشکلی نداره؟؟؟
- عفونت زخم عمل تخلیه رحم
بعد از هفت ا رواز عمل تخلیه رحمم ترشحات زیادی ااز محل زخم دارم برای درمان عفونت در خانه چیکار کنم
- باردارى
سلام من ٤هفته پيش رابطه داشتم و الان تو اين دو هفته سرگيجه و سردرد و حالت تهوع خيلي بيشتر و بدتر از قبل شده پريود هم نشدم من كلا سرگيجه معمولا دارم واسه همين نميتونم بگم سر اين جريانه براي اطمينان ٢روز پيش يه قرص ضدبارداري خوردم اما خونريزي نداشتم نتيجه بي بي چك هم منفي بوده احتمالش هست حامله باشم و نتيجه بي بي چك اشتباه باشه؟ ٢بار امتحان كردم منفي بود
- تخمک گذار
سلام خسته نباشید - 35 ساله هستم اوایل اسفند آزمایش و سونو قبل از بارداری دادم همه چیز خوب بود و گفت تخمک گذاری هم مشکلی نداره فقط پرولاکتین بالا بود چون پریودهای من همیشه منظم بوده (28-29 روزه) دکتر گفت مکلی نیست و احتمالا نوع خون من اینطور بوده و بالا نشون میده --- این ماه برای بارداری اقدام کردم از روز 11 ام کیت رو تو ساعت مشخص استفاده کردم ولی جواب مثبت نشد و خط تست کم رنگ شد --- میخواستم ببینم یعنی من تخمک گذاری ندارم --- خیلی نگرانم چکار باید کنم ؟ --- پیش چه دکتری باید برم ؟ خیلی ممنون
- ترشحات خونی
سلام،خسته نباشید. حدودا ۴ روز است که با کمی خون همراه است. ۳ هفته پیش هم از قرص اورژانسی استفاده کرده بودم و پس از چند روز عادت ماهیانه شدم. خواستم بدونم آیا این ترشحات خونی نشان دهنده مشکلی است یا طبیعی است؟
- تاثیر سونوی NTو NB بر غربالگری ها و تاثیر غربالگری ها بر نتیجه آزمایش آمنیوسنتز
سلام خانم دکتر من سوال پرسیدم ولی شما در جواب فقط . گذاشتین در صورتی که سوالم تکراری نبود لطفا سوالمو پاسخ بدین ممنون میشم سوالم این بود:سلام ببخشید من به جواب سونوگرافی NTو NBشک دارم میخوام بدونم اگه این سونوی NTو NB که در ۱۲ هفته و ۴ روز انجام دادم غلط بوده باشه ممکنه به خاطر اون نتیجه آزمایشهای غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری غلط بشه؟ و اگه غربالگری مرحله اول و مرحله دوم بارداری و سونو NTو NBغلط بشه ممکنه باعث بشن جواب آمنیوسنتز هم غلط بشه؟ توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- پیشگیری
سلام اگر قرص اموکسی کلاو بعد از ۵ الی۶ساعت بعد از قرص اورژانسی استفاده بشه اثرشو از بین میبره و باید مجددا اورژانسی استفاده کرد؟
- پریودی نامنظم
سلام من ۳۰سالمه،عادت ماهانه منظم ندارم درحددویاسه روزعقب جلوانداختن،اما اینبارده روز،زودتر پریودشدم دلیلش چی میتونه باشه،استرس هم نداشتم


