Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد بعد لاپاراسکوپی
سلام .من ۱۸ روز پیش عمل لاپاراسکوپی فیبروم انجام دادم.الان تقریبا دو روزه که سمت راست شکمم جایی که درن قرار داشت روزی چند بار تیر میکشه .علایمی از عفونت هم ندارنم.میخاستم علتشو بدونم.
- جراحی هیسترکتومی
سلام من باید عمل هیسترکتومی انجام دهم ولی با روش لاپراسکوپی آیا شما این کاررا می کنید درکدام بیمارستان طرف قرار داد دولتی یا نیمه دولتی
- فیبرم رحم
سلام وقت بخیر من فیبرم رحم دارم دکتر برام ۳ دز آمپول دیفرلین تجویز کرده روز دوم پرید تزریق کردم ۲ روز پاک بودم الان ۷ روز خونریزی دارم الان این خونریزی برای آمپول هست وکی تمام میشه ممنون میشم حواب بدین
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز قبل از انجام عمل سرکلاژ شکمی چه مواردی باید توسط دکتر بررسی بشه؟منظورم چه ازمایشات و سونو هایی هست و این که موارد تشخیصی و درمانی مثل هیستروسکوپی هم در حین عمل لاپاروسکوپی سرکلاژ شکم هم میشه انجام بشه یا حتما باید قبل از لاپاراسکوپی انجام بشه؟
- پریود بعد از جراحی
سلام خانم دكترعزيزم من چهار ماه پيش جراحي لاپاروسكوپي آندومتريوز انجام دادم و بعدش يك آمپول سه ماهه ديفرلين زدم گفته بوديد نبايد فعلا پريود بشم امروز پريود شدم،البته خونريزيم خيلي كمه ميخوام بدونم ازين به بعد بايد جلوشو بگيرم؟؟همچنان بهتره پريود نشم؟
- لاپارسکوپی یا ivf
با سلام محردم . پولیپ دارم که تشخیص همه متخصصان پزشکان بر برداشت هست .؟ آیا لاپارسکوپی از طریق ناف برای دختران مجرد برای برداشت پولیپ انجام میدید ؟ چون مننمیخوام پرده هایمن را ازدستبدم آیا در اینروش پرده آسیب می بینه ؟
- پرده بکارت
سلام دکتر عمل بکارت انجام دادهام بعد از دو روز پریود شده ام آیا مشکلی داره ؟ استراحت نداشتم ممکنه بخیه ها باز شده باشن
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- سوال در مورد فیبرو م و کیست های متعدد
با سلام ایا با وجود فیبروم وکیستهای متعدد میتوان لاپاراسکوپی شد یا نه باید حتمن عمل باز شد در ضمن من شش ساله ازدواج کردم و بچه ندارم
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب ببخشین خانم دکتر شما تا بحال مریضی داشتین که بعد از زایمان زودرس پی درپی به سرکلاژ شکمی جواب داده باشد و براش موثر بوده باشه؟جای امیدواری به سرکلاژ شکمی چقدر هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من ۸ ماهه سرکلاژ شکمی شدم همش استرس دارم که نخ سرکلاژ شل بشه امکانش هست اخه یه مدت ورزش سنگین هم داشتم و فشار رو ناحیه شکمم زیاد بوده؟
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی باید استراحت بکنی از چند هفته بعد ش میتونه به کارای روزمره برسی چند ماه بعدش میتونی بارداربشی
- کیست دروموییدتخمدان
عرض ادب واحترام میخواستم بدونم آیا پس از جراحی کیست درومویید احتمال باز گشت یا عود کردن وجود دارد
- توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی ۴۰*
درود وخداقوت توده سالید اکوژن به ابعاد40*33میلی در تخمدان چپ که درسونو نشان داده شده .دخترم ۱۹ سالشه وتجویز پزشک عمل لاپاراسکوپی هست لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم.چیکار کنم ؟درمان دیگری هم دارد؟!
- اکوژن کبد
- لاپارسکوپی یا ivf
خسته نباشید میخواستم بونم احتمال بارداری در لاپاراسکوپی درمانی بیشتر یا در ivf
- سرکلاژ
باسلام میخواستم بدونم قبل از عمل سرکلاژ شکمی چه آزمایش ها و یا چه سونوهایی را باید انجام داد؟ایا نیاز به انجام ازمایش های انعقادی و یا عکس رنگی هست؟
- .
سلام و وقت بخیر ببخشید من ۱۵سالمه و با سونوگرافی و سی تی اسکن تشخیص غده solid&cystic رو دادند دیشب خیلی تب داشتم شکمم مثل زن باردار بزرگ و سفت شده دکتر گفته باید عمل شم منم خیلی میترسم به نظرتون خوش خیم هست یا بدخیم تروخدا زود جواب بدید ممنون میشم


