Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام بارداری
با سلام خدمت شما امپول آزاد سازی تخمک زدم دوتا تخمک سایز ۲۰ تخمدان چپم بود بعد چند ساعت نزدیکی کنم که بیشترین احتمال پسر داشته باشه
- هایمن
سلام من چندباربکارت دختریکسالم رومعاینه کردم یعنی لابیاهای کوچیک روازهم بازکردم وداخل واژنشودیدم الان نگرانم که نکنه بااین کاربکارت دخترم آسیب دیده باشه یاشل شده باشه آیااگه شل شده باشه خودبه خودخوب میشه
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- جواب سنو رو میشه ببینید چیکار کنیم
رحم دارای ابعاد ۴۵*۹۸ضخامت اندومتر ۱۰.و ابعاد تخمدان راست ۲۷*۳۵وحاوی یک فولیکول ۲۴م م م است تصویر یک کیست اکو فریبه دیامتر ۳۵م م در تخمدان چپ دیده میشود . بافت تخمدانی بصورت rimدر اطراف آن گرفته است . میشه بگید چیکار کنم جوابش چیه
- آبله مرغان
سلام خانم دکتر. اگر کسی در بچگی آبله مرغان گرفته باشد ایا در بارداری هم امکان دارد بگیرد ؟ ممنون
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- قهوه ای شدن قسمت کوچکی از نوک سینه
سلام خسته نباشید.پنج ماه و ۱۷ روزه که زایمان کردم.و شیر میدم.قبل بارداری به خاطر درد سینه پیش دکتر رفتم و معاینه شدم و گفتن که یه مقدار کیست سینه دارم.اونم موقع هم بیشتر سینه چپم درد میکرد.الان حدود دو ماهه قسمت کوچیکی از نوک سینه چپم،قهوه ای رنگ شده.کم و بیش گاهی هر دو سینم درد میکنه.ولی بیشتر چپی.میخواستم بدونم این قهوه ای شدن یه قسمت کوچولو از نوک سینم دلیل خاصی داره و ممکنه خطرناک باشه؟
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- بارداری
سلام اگر اب منی به لای بیرونی واژن بره احتمال بارددری چند درصد هست ایا حامله میشم؟؟؟
- سلام خسته نباشی من دختر ۱۴ ساله هستم برا مسافرت اگر قرص LD بخورم مشکلی ندارد
- دفع تکه بزرگ از رحم زمان پریود
سلام خانم دکتر روزتون بخیر من به خاطر کیستی که توی تخمدان راست داشتم دکتر برام تجویز کرد که سه ماه دزولست بخورم تا ببینیم که این کیست از بین میره یا نه ماه پیش که پریود شدم یک تکه بزرگ خونی به سختی از من دفع شد مثل سقط ولی این ماه با اینکه همون قرص رو استفاده کردم این اتفاق نیفتاد یعنی مشکلی پیش اومده یا نه هر ماه نباید اون اتفاق تکرار بشه دفع اون تکه بزرگ ممکنه به ازبین رفتن کیست کمک کنه؟
- کمکم کنین
سلام وقتتون بخیر من تاحالا رابطه ای که چیزی داخل واژنم بشه نداشتم اما با نامزدم از پشت رابطه داشتم و برایه تحریک شدنم ب سرعت التشونوبه من مالیدن اما داخل نشده و غیراز اون من خود ارضایی زیادکردم از رو و ورودی واژنم روهم مالش دادم وبازهم چیزی داخل نکردمو اینکه من عادت دارم اول بافشار اب خودمو میشورم بعد با دست الان خودمو که معاینه میکنم پارگی نه بریدگی هایی درحد نوک خودکار باریک و کوتاه در سه ناحیه ساعت سه و چهار پنج و هفت دارم میخواستم ببینم ایاپردم پارهشده ؟؟ قرارع برم معاینه میخام خودم بدونم قبلش
- Ivf
سلام من تو سیکل انتقالم تنبلی تخمدان دارم علت تجویز واریوپپتیل چی هست آیا عوارض خاصی داره یانگران نباشم؟
- سلام دکتر .قبل از بارداری میشه کاری برای طول سرویکس انجام داد
قبل از با رداری میشه کاری برای سرویکس کوتاه کرد
- عدم تمایل میل جنسی
سلام خانم دکتر من چهل سالمه و اصلا تمایل به رابطه ی جنسی با همسرم ندارم اصلا حوصله ندارم و اصلا احساس نیاز نمیکنم چون هیچ وقت در رابطه ی جنسی به طور کامل ارضا نشدم حدودا نه ساله ازدواج کردم و یک بچه ی سه ساله دارم و به بهانه ی بچه جدا میخوابم از همسرم میتونم قرص xovit بخورم ؟ و از ژل واژینال femi هم استفاده کنم تا شاید کمی بهتر بشم
- پریود نامنظم
سلام خانم دکتر من ۵ ماهه عمل سزارین کردم و قرص شبر دهی استفاده میکنم پریودم قطع نمیشه سه روز نمیشم بعد باز هم شروع میشه هی پریود میشم در یک ماه چند بار پریودم شروع میشه به نظرتون چه کار کنم
- نتیجه سونوگرافی
(لنف نودهایی با مرکز اکوژن و نمای خوش خیم با حداکثر دیامتر ۲۲*۶ در ناحیه مزانتریک مشهود است) سونوگرافی دختر بچه ۴ساله
- تخمک گذاری
سلام من روز ۱۴ پریود امپول اچ سی جی زدم وروز شانزدهم ازاد گذاشتم به نظر شما کی تخمک ازادشده وتا اون روز بوده که من ازاد گذاشتم فولیکول غالبم ۲۵ بوده..ایا باردار میشم؟
- بارداری بعد ازسقط
سلام خانم دکتر من جنینم در هفته دوازده بخاطر اینکه در هشت هفتگی رشدش متوقف شد بیست روز پیش سقط طبیعی شد رفتم برای چکاپ گفتن که چون رحم کاملا تمییزه و سنم بالاست از همین ماه می تونم اقدام کنم یه سری ویتامین و کیوتن گفتن مصرف کنم البته آزمایشها و سونوگرافیم رو می خوام حضورا بیارم خدمتتون
- پریودی
سلام چرا در دوران پریودیم دهنم بوی بدی میده؟هرماه اینطوریم علتش چیه فقط چند روزپریودیمه


