Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی که تاریخش ۲ سال و نیم گذشته اثر گذار هست؟؟ داروخانه قرص نمیده بهمون باید چکار کنیم؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر
من خانومی هستم 39 ساله و مجرد... سوالم مربوط به دوران قاعدگیم هست . من قبل از پریودم حدود سه نهایت چهار روز لکه بینی دارم، از روز چهارم پنجم پریود میشم، پنج روز پریودم بعد یکی ذو روز در حد لکه بینیه ، یر جمع ده روز پریود میشم با لکه بینی هام !
قبلا اینطور نبودم و تو همون پنج روز پریود میشدم و تموم میشد اما چند ساله که لکه بینی پیدا کردم !
تا الانم مرتب هر ماه پریود شدم و خلی به ندرت پیش اومده تاخیر داشته باشم و این تاخیر نهایت سه چهار روز بوده وگرنه سر سی روز شدم!
یا درد سینه شزوع میشه اول ، بعد که شروع میشه دلدرد اینا دارم !
بین اطافیان هم فقط خاله ام لکه بینی داره ! الان دقیقا دو ماهه رازیانه می خورم بلکه بتونم لکه بینی رو درست کنم ، تاثیری نداشته ! دیروز از یه خانومی که تو زمینه گیاه و دمنوش مطالعه داشته پرسیدم که چیکار کنم ، گفتن این لکه بینی غیر عادیه و حتما باد آزمایش بدم، منم خیلی ترسیدم ! حتی جرات نمیکنم به آزمایش فکر کنم مبادا چیز بدی بگن ! تورو خدا شما یه چیزی بگین ! واقعا غیر عادیه ؟! چی کار کنم رفع بشه؟ - کم شدن دوره پریود
با سلام .. خانم دکتر من همیشه پریودام 4 روز خونریزی داشتم و روز اخر لکه بینی ولی این ماه فقط 2 روز خونریزی داشتم ...درضمن 5 ماهه در حال اقدام برای بارداری هستم ...میشه بفرمایید مشکل من چیه
- فراموشی مصرف داروی پی دی هومونگ و انجام ivf
با سلام و عرض ادب دکتر برای من داروی پی دی هومونگ شبی دو عدد تجویز کرده ولی من یک شب فراموش کردم و دکتر روز سه شنبه تخمک کشی انجام میدهد امشب هم دوتا آمپول زدم فردا هم دو تای دیگه با توجه به موقعیت میشه تقسیم ساعت منم مثلا هر ۱۷ساعت تزریق انجام دهم یا اینکه بجای دوتا آمپول سه تا بزنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- توده اکوژن تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم بعا از دیدن سونو گفتن کیست زیر ۶ سانت اهمیتی نداره اما توده اکوژن باید بررسی بشه با مارکرهای خونی این به چه معناست؟ یعنی میتونه خطرناک باشه؟ توده اکوژن من در تخمدان چپ ۱۹ میلی متر زیر کیست بود به نظر شما نگران کنندست؟
- سقط جنین
من ۳ماه باردارم نمیتونم بچه روبدنیا بیارم میشه هزینه سقط وبهم بگید
- تاخیر پریود
سلام ببخشید من مشکل عادت ماهیانه دارم یعنی بعضی ماها با تاخیر پریودمی شوم و بعضی ماها اصلا پریود نمی شوم اگه جواب بدین ممنون میشم
- عفونت واژن
سلام وقت بخیر من چهار ماه پیش عمل کیست میومتریوز انجام دادم بعد از اون اصلا عفونتم خوب نمیشه هرچی مترونیدازول هم استفاده میکنم فایده ای نداره لطفا راهنماییم کنید
- تنبلی تخمدان و تغییر پریود؟؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده و حتی درد پریودیمم بیشتر شده ولی اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- قرص سی لاکس در بارداری
سلام خانم دکتر.وقتتون بخیر.من هفته ۳۱بارداری هستم.شکمم روزی یک بار به زور کار میکنه و احساس دفع کامل ندارم. تغذیمم رعایت میکنم.اما خیلی کم در حد همون یک بار بهم احساس دفع دست میده.که کامل هم تخلیه نمیشم.میخواستم بپرسم میتونم توی بارداری بااینکع هفته۳۱هستم،قرص سی لاکس بخورم؟حداقل رودم تخلیع بشه.میترسم یهو وقت زایمانم برسه،بعد سزارین نتونم دفع انجام بدم به بخیه هام فشار بیاد.البته میدونم باعث تنبلی روده میشه.همین یک بار میخوام استفاده کنم. بنظرتون به جنین آسیبی میرسه؟
- چسبندگی جفت اکترا
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- پستان
باسلام من سونو دادم هنوز مجاری شیریم باز بود بچمم یکسال و نیم از شیر گرفتم با فشار دادن نوک سینه ام یه مقدار کمی ترشح دارم سینه چپ با فشار که کیستم دارم داخل سینه ام میشه ترشح مال کیست یا مجاری شیری باز باشه.؟
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- تاثیر کیست پستان بربارداری یا به عکس
با سلام خسته نباشید خانم دکتر من مریض شما هستم .طبق سونوگرافی یک کیست ساده به قطر۱۵میلیمتر درپستان چپم هست واندازش از۲سال پیش تقریبا همونه,ایا بارداری بر اندازه یا درد کیست تاثیر منفی داره یا اینکه خود کیست بر بارداری تاثیر منفی داره یا خیر?برای کم کردن درد پستان مخصوصا در۲هفته قبل پریودی چه دارو یا رزیمی خوب هست? ممنون
- تنبلی تخمدان وپریودی
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم ۱۸ سالمه متاهل هستم هنوز عروسی نکردم در پریودیم خیلی مشکل دارم خونریزیم خیلی کمه در نوارم حتی خون قهوه ای و مرده هم هست وقتی ک میخام پریود بشم خیلی دور خونریزیم میاد لکه لکه میاد اولش بعدشم دوباره خیلی کمه دکتر رفتم قرص دوفاستون بهم داد ولی فایده نداشت چیکار کنم
- بارداری
سلام خسته نباشین من هفته ۱۳ بارداری هستم یبوست شدید گرفتم میتونم قرص سی باکس مصرف کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید ۳۵ سالمه یک سقط بیست و یک هفته ۷ سال پیش داشتم بعد شش ماه یک بارداری موفق داشتم سزارین شدم ۱۷ فروردین باید پری می شدم که پریود نشدم جلوگیری طبیعی داشتم بعد ده روز بی بز چک استفاده کردم مثبت شده من در تاریخ تخمک گذاری لکه بینی و خونریزی قهوه ای داشتم در همین مابین دز اثر عفونت واژینال دارو ی پماد کلوتریمازول دو درصد و داکسی سایکلین و فلوکونازول دو عدد و قرص پنتو پرازول استفادکردم تست خون بارداری بدون نسخه پزشک در این اوضاع کرونا ممکنه و آیا با مصرف این داروها مشکلی برای جنین پیش نمی آید چون بارداری ناخواسته بوده من حتی یک درصد شک به بارداری نداشتم لطفا راهنماییم کنید


