Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من در د و متورم شدن ناحیه کلیتوریس را می خواهم بدان و راهنمایی بفرمایید چکار کنم
سلام خستع نباشید.ببخشید من یه مدت ناحیه کلیتوریسم به اندازه نخود بزرگ شده ووقتی دستم بهش میخوره درد میگیره تاحالا رابطه جنسی نداشتم ومجردوم چه پمادی استفاده کنم؟تو رو خدا راهنمااییم کنید
- یایسگی
خونریزی یک سال بعد یایسگی در فردی که قبلا متاپلتزی رحم داشته نشانه بدخیمی است
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید امروز سونوگرافی انجام دادم و داخل نتیجه نوشته که کانون اکولوسنت کیستیک۳۹*۴۳ در تخمدان چپ رویت شد ۲۰ سالمه و تقریبا هر ماه پریود میشم و پریودم نسبتا سبک هست ، کمی پرمویی دارم و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم بنظرتون این کیستی که دارم خطرناکه ؟
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- بی اختیاری ادرار
سلام خداخیرتون بده که اینجورماروراهنمایی میکنیدخواهرم۴۳سالشه وآخرین زایمانش وزایمان دومش ۲۸سالش بودوهمون موقع عمل کردن که بچه نیاره الان مدتیه خیلی بی اختیاری ادرارداره ممنون میشم اگه راهنمایی کنیدکه مشکلش چیه؟؟؟؟
- سینه
سلام خانم دکتر، دخترم 14 سالشه و هنوز پریود نشده ضمنا سینه هاش صافه و هنوز برجسته نشده چمار کنیم؟ قدش 160 و وزنش 40 کیلو هست
- کمکم کنین
سلام وقتتون بخیر من تاحالا رابطه ای که چیزی داخل واژنم بشه نداشتم اما با نامزدم از پشت رابطه داشتم و برایه تحریک شدنم ب سرعت التشونوبه من مالیدن اما داخل نشده و غیراز اون من خود ارضایی زیادکردم از رو و ورودی واژنم روهم مالش دادم وبازهم چیزی داخل نکردمو اینکه من عادت دارم اول بافشار اب خودمو میشورم بعد با دست الان خودمو که معاینه میکنم پارگی نه بریدگی هایی درحد نوک خودکار باریک و کوتاه در سه ناحیه ساعت سه و چهار پنج و هفت دارم میخواستم ببینم ایاپردم پارهشده ؟؟ قرارع برم معاینه میخام خودم بدونم قبلش
- بارداری
سلام.خسته نباشید.راستش من یک آقا هستم.ی مشکلی برام پیش اومده. زندگیم ریخته بهم. معذرت میخام اگه سوال من بیادبی هست. ولی واقعاً دیگ نمیتونم فکر کنم.راستش من با یک خانومی ب طور صیغه موقت محرم شدیم.. و با هم رابطه داشتیم.دفعه آخر که با هم بودیم. دوبار پشت سر هم رابطه داشتیم.. بار اول ک من به انزال رسیدم نرفتم ادرار کنم و با استبراء باقیمانده مایع منی درون آلت خود را خارج کردم. دفعه دوم ک رابطه داشتیم.. من وسط های رابطه متوجه شدم که آلت من از کاندوم خارج شده. از نظر خودم بخاطر استفاده از اسپری تاخیری بود چون شاید از حالت نعوظ خارج شده بوده و این اتفاق افتاده.. و شاید هم دلیل دیگه ای داشته.. ولی قبل از انزال دوم این اتفاق افتاد و من قبل از انزال متوجه شدم و دوباره از کاندوم استفاده کردم. ادامه رابطه تا آخر با کاندوم بود. من مبتلا به بیماری ocd یا وسواس فکری هستم از بچگی.. و این فکر مدام در ذهنم هست ک نکنه چون من ادرار نکردم. در اون بازه زمانی ک کاندوم خارج شده نکنه مقداری اسپرم درون آلت باقیمانده باشه و با مایع مذی مخلوط شده باشه و هنگام رابطه خارج شده باشه و باعث بارداری اون خانم بشه.. راستش من اصن به اون خانم اعتماد ندارم.. و بخاطر مشکلات اقتصادی و فراهم نبودن امکان ازدواج دائم مجبور شدم را صیغه موقت نیاز خود را برطرف کنم.. من از خانواده باآبرویی هستم.. و حتی چون به اون خانم اعتماد ندارم میترسم به ایشون بگم و ایشون از این نقطهضعف من سوءاستفاده کنه.. از طرفی چون من ocd دارم.. دارم به مرز دیوانگی میرسم.. از شما خواهشمندم به عنوان متخصص در این زمینه به بنده کمک کنید.. آیا با این تفاسیر امکان بارداری وجود دارد؟
- تزریق چربی
سلام.
وقتتون بخیر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی جهت زیباسازی واژن هم انجام میدید؟
- IT در غربالگری
سلام من سه قلو باردارم و غربالگری اول آنجام دادم و تو سنوگرافی نوشته it رویت نشد برای قل دومم تروخدا بگید نگران کنندس حل میشه مشکل؟
- قرص اسپیرونولاکتون و لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و برای ریزش مو آندروژنیک قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰میخورم البته این قرص رو دکتر بدون آزمایش برای من نوشت و تشخیص اولیه شون ریزش مو آندروژنیک بود من این قرص رو یک ماه خوردم هیچ عوارضی نداشتم بعد از یک ماه لکه بینی دارم و نگرانم کرده آیا خوردن قرص رو ادامه بدم یا متوقف کنم؟
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- تاریخ انقضای اورژانسی
ایا قرص های اورژانسی اووسیز۷۵/۰ تاریخ انقضاشون مهمه؟؟؟ ی قرص الان داریم تاریخ انقضاش مال ۵ ماه پیشه لطفا ی راهنمایی کنید
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- پریود نامنظم
سلام روزتون بخیر ببخشید من تازه چکاپ کامل انجام دادم ک گفتید همه چی اوکیه فقط ی ذره عفونت داری ک نیاز ب دارو هم نیس .ولی الان دوماهه پریودام نامنظم شده و ۱۰ روز دیرتر پریود میشم در صورتیکه قبلا پریودام منظم بوده .ممنون میشم جواب بدید
- مشکل سینه
سلام ببخشید من سه ماه و بیست و شش روزه باردارم قبل از بارداری هم این مشکل رو داشتم نوک سینه سمت چپم داخله درد داره پوسته پوسته میشه و حس سنگینی سینه رو دارم ،نوک سینم شبیه زخمه،یک بار هم ک ب نوک سینم دست زدم خون افتاد،سعی کردم نوک سینمو بیرون بیارم خیلی اذیت شدم ،اصلا حس تحریک ندارم ،شوهرم خیلی نگرانه میترسه ک بعد از زایمانم نتونم ب بچه هام شیر بدم
- لکه بینى
با سلام و احترام سوال من در مورد لكه هاى قهوه اي و گاه سياه رنگ چند روز قبل از شروع پريود است. متاهل و ٣٦ ساله هستم . اخيرا تست اسمير نرمال داشتم . درد و ترشحات غير معمول ندارم . پريود نامنظم و معمولا هر دوره با يك هفته تاخير دارم . آيا نياز به پيگيرى دارم ؟ با تشكر فراوان


