Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- موهای زائد
سلام و عرض ادب - من به مدت 6 سال برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم حدود 3 سال است به دلیل بارداری و شیردهی از هیچ دارویی استفاده نکردم موهای زائد من بیشتر شده است .آزمایش هورمونی انجام دادم مشکلی نبود می خواستم بپرسمالان بعد از قطع شیردهی برای جلوگیری از بارداری و کاهش موهای زائد چه دارویی استفاده کنم ممنون از توجه و پاسخگویی شما
- باداری بعد کورتاژ
سلام.هشت روز کوتاژ رحمی دادم بعد نزدیکی داشتیم کاندوم پاره شده بعد نیم ساعت قرص اورژانسی خوردم ترس از بارداری دارم بچه نمیخوام آیا امکانش هست باردار بشم باز؟
- سقط ۹هفته
من تودوران عقدم و۹هفته بچه دارم میخوام سقط کنم بعدش آیاامکان حاملگی دوباره وجودداره؟؟
- سوال مهم
سلام دو ماهه زایمان کردم سینه هام سفت شدن تیکه تیکه سفت شدن بعضیا درد میان شیر جم شده چیکار کنم از بین برع تورو خدا
- پریود شدن
سلام وقتتون بخیر من بخاطر تنبلی تخمدان دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد از ۳ ماه که قرصا تموم شده ۳ بار پشت سر هم پریود شدم این طبیعیه؟
- بزرگی لابیا
علتبیرون زدگی لابیا مینور درمجردها سوال خودارضای میتونه باشه ۲تیرگیشون ۳ بزرگی کلیتوریس ۴ خودارضای مالشی با فشار اب به ناحیه کلیتوریس
- بارداری و دیدن خون
سلام 7 ماه باردارم دیشب شب دوم استفاده از اپلیکاتور بود و امروز صبح بعداز دشویی هنگام خشک کردم خودم در حد سه قطره خون دیدم آیا مشکلی ندارد؟
- رحم رترنژن با اکوژنیسبته میومتریال هتروژن چیه
سلام من لکه بینی قطع نمیشد بخاطر مدروکسی دکتر او دی داد تازه قطع شده است پاپیل خوبه سونو امروزم رده ادنومیوز خفیف هست رحم آنته پرند رتروفلمی با اکوزنیسسته میومتریال هتروژن و رحم ابعاد ۷۰ ۵۰و تجمع مقادیری مایع حاوی تکوهای داخلی پنج سی سی هست تخمدان طبیعی مایع آزاد نیست در لگن
- بارداری
سلام من ۵ هفتمه یهو امروز تب کردم شدید نبود الان کمتر شده صورتم گرمه دست و پام ولرم الوچه خوردم ممکنه از الوچه نارسم باشه یا مشکل دیگه ای باشه
- ای وی اف
سلام..من ۱۷اسفند ای وی اف انتقال جنین داشتم ۲۰اسفند لکه بینی ی کوچولو لکه بینی دارم میتونه خطرناک باشه؟؟؟؟؟
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- لکه بینی
سلام من از روز ۵ ام پریودیم شروع کردم قرص روجا خوردن ولی بعد ۱۰ روز از پاکیم لک دیدم می خوام برم سفر زیارتی با وجود خوردن قرص استروژن کونژوگه ۱۲۵ تموم نشده البته هنوز یکی خوردم چیکار کنم تموم بشه؟؟؟؟
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- عمومی
سلام وقت بخیر خانم دکتر آیاموی درقسمت گردن وکنار صورت که ضخیم نباشد موی زائد محسوب میشه ؟
- مصرف داروگنادوتروپین و تاخیر پریود
سلام من سندرم پلی کیستیک و تنبلی تخمدان داشتم به توصیه یکی از دوستان سه بار از امپول گنادوتروپین و کلومیفن استفاده کردم باردار نشدم الان چهارماهه پریود نمیشم و باردارم نیستم مشکل از مصرف امپول هاست ؟ چکار باید بکنم ؟
- پلاکت خون۱
خانم دکتر در ادامه سوال قبلیم که گفتم تو هفته ۲۷ بارداری هستم و پلاکت خونم ۱۵۸ هستش و من خیلی نگرانم،هموگلوبینم ۱۱.۵ هستش خانم دکتر شما کپسول Easy Iron ,پریناتال،کلسیم رو برام تجویز کردید،الان که پلاکتم پایینه میتونم دو تا ایزی آیرون رو بخورم؟اصلا تاثیری تو پلاکت داره؟
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟
- ضعف دهانه رحم و سرکلاژ شکمی
سلام من ۱۹ هفتگی سقط داشتم به دلیل ضعف دهانه رحم ) طول سرویکس 0/5 و باز شدن دهانه رحم 4 سانتی متر . نمیخام دوباره این تجربو رو داشته باشم . سرکلاژ شکمی مطمئن تر از واژینال هست ، شما شکمی انجام میدین برای مورد من ؟
- قرص
سلام برای جلوگیری از بارداری با هر بار نزدیکی زک عدد قرص کافیه؟
- دردوسوزش شکم
امروز پریود شدم ولی قبل پریودم شکمم از داخل سوزش داره به اندازه یه انگشت ویه طرف شکمم ،ازعمل سزارینم ۱سال میگذره ایا بخاطر پریود هست یا مشکل جدی تری میتونه باشه


