Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل دارویی
با سلام خانم دکتر- پردنیزولون 25 دوهفته مصرف کردم.با چه فاصله ای میتوانم واکسن انفلوانزا تزریق کنم. چون داروخانه چی گفت پردنیزولون اثرواکسن رو کم میکنه. ومن قصد حامله شدن دارم خواستم بپرسم چقدر با واکسن انفلونزا فاصله بدهم تا اثر واکسن کم نشه وکامل باشه؟ با سپاس فراوان
- قاعدگی نامنظم
سلام وقت بخیر ببخشید من از آمپول یک ماهه ضد بارداری استفاده میکنم بعد نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری همون شب من پری شدم متوجه هم نبودم ونزدیک داست صبح متوجه شده مریضیم فقط اندازه یه پد اومد و الان نمیاد یعنی چی احتمال بارداری هست راستی بچه شیر خوارم دارم
- عفونت در بارداری
سلام 2ماه باردارم ازشیاف هم استفاده میکنم حالاخارش بیرون واژن گرفتم چیکارکنم
- قرص دوفاستون
سلام وقتتون بخیر من حدود ۵ ماه پیش به متخصص نازایی مراجعه کردم برای درمان قاعدگی نامنظم.من از ابتدا با این مشکل مواجه هستم و تا ۵ ماه پیش از قرص پروژسترون استفاده میکردم.قرار بر این شد که به مدت ۳ ماه دوفاستون از شب چهاردهم به مدت ۱۰ شب ۲ عدد مصرف کنم.منتها ۳ ماه تمام شد و مطب بدلیل کرونا تعطیل بود.بنابراین من تا ماه ۵ ام ادامه دادم.الان زیر دلم هرزگاهی درد شدید دارم و سینه راستم کمی بزرگتر از چپی شده.بنظرتون باید چکار کنم؟چون اگه نخورم احتمالا پریود نمیشم
- توده هتروژن وهیپراکوئیک
میشه درمورد(درمان توده هتروژن وهیپراکوئیک به ابعاد24×15 میلیمتردرکاویته فوندوس رحم دیده میشود)ماروراهنمایی کنید
- لابیاپلاستی
سلام دوهفته از عمل لابیاپلاستیم میگذره یه قسمتای سفیدی ایجاد شده، نشانه ی عفونته؟ خانم دکتر پماد تتراسایکلین نوشته بودن ولی من بهش حساسیت دارم چه پمادی میتونم استفاده کنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من حدود سه هفته پیش با نامزدم رابطه لاپایی داشتم ولی من لباس زیر داشتم حس میکنم مقداری منی روی لباس زیرم ریخت ولی اصلا مطمئن نیستم من تا اومدم خونه لباس زیرمو عوض کردم الان تایم پریودمه ولی ۲روزه که پریود نشدم احتمال بارداری هست؟
- سلام دخترم تازه دنیااومده زبونش خیلی میاره بیرون علت چیه
- آیا کسانی مبتلابه بیماری زگیل تناسلی هست بیمارستان محل یاس زایمان سزارین انجام میدهد
- دردمقعددرزمان پریودی
دردمقعدوشکم درزمان پریودی واینکه من چهار سال است دستگاه آیودی هم دارم
- تغییرماهیانه
سلام خشته نباشید من ماهیانه ای نامنظم دارم الان هم ده روز از ماهیانم گذشته اما هنوز شروع نشده خیلی خیلیذهم عفونت پنبه ای دارم ممنون میشم بگوید چه کار کنم
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
سلام وقتتون بخیر ببخشید من سوم خرداد رابطه جنسی داشتم بعدش ازم چند قطره خون اومد دیگه بعد اون رابطه ای نداشتم احتمال داره باردارباشم؟
- سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید من تو هفته ۷ بارداری سقط خواسته توسط شیافت انجام دادم الان ۶ روز از سقط میگذره و همچنان خونریزی و دل درد دارم اما میخواستم ببینم قرص ضد بازبارداری رو از روز چندم بعد از سقط شروع کنم .من حدود سه ماه پیشم یه سقط دیگه داشتم متاسفانه.ممنون میشم راهنمایی کنید
- افزایش وزن در بارداری
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من هفته ٢٤ بارداري هستم از اول بارداري تا الان سه كيلو وزنم اضافه شده از ٦٣به ٦٦ رسيدم من ديابت بارداري دارم و٨واحد لومير هر شب استفاده ميكنم ماه دوم هم يك كيلو وزنم كم شد ايا اين نرماله؟ افزايش وزنم كم نيست؟
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
سلام من ۵۲سال دارم عمل فیبروم کردم بعد یه سال خونریزی شدید دارم دکتر میگ باید رحم رو درآورد هتروژن دارم
- پیشگیری از بارداری
باسلام ببخشید من ۱۸ سالمه و در روز ۱۷ام قاعدگی با همسرم رابطه پر خطر داشتم که ۳۰ ساعت بعد اولین قرص اورژانسی لونژیل ۷۵ درصد و بعد ۱۲ ساعت دومین قرص رو خوردم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- لیزر
سلام این که دختر برای بیکینیش لیزر کنه راسته میگن نازا میشه🙏🙏🙏🙏🙏
- درمورد زنان زایمان سونو گرافی
سلام دکتر من روز ۱۲ سیکلم رفتم سونو گرافی دکتر گفت تخمکات کمی ضعیف فولیکول ۱۰ بزرگترین ش بود حالا من قرص فرتیل آید همیشه نخوردم واسه تقویت تخمدان چون خوب جواب داده حالا باید چند تا بخورم واسه فولیکولی که آماده بارداری باشه
- سلام خسته نباشید من 6ماه اقدام ب بارداری کردم متاسفانه نتیجه نگرفتم 26سالمه
- نامنظم بودن قاعدگی


